dGröna vs "Alliansen"

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Utna

Member
Reaktionspoäng
0
Nope.. Den där statistiken tog du på din egen stams del. Du kopierade den från "Stamkrig", eller hur? Det är bara DIN stam VS dGröna. Det gäller inte för tex [x], det är BARA för din stam mot dGröna..

Jag tog informationen från stamkrig ja.. fast jag tog den från alla krig dgröna är med i eftersom jag är med i den stammen.....
Tycker du skall vara tyst och inte tro du vet bäst kring saker du inte vet något om(ÄGD!!!)
 

Utna

Member
Reaktionspoäng
0
Svårt :p
Så många som anfaller, och inga var precis förberedda på att det skulle komma attacker ifrån 7 stammar :p
 

DeletedUser

Guest
dGröna har ju ett hemligt vapen,
Cola Bear poäng 1.655 byar 0.
Ingen vet vart han kommer anfalla i från läskigt ^^
 

DeletedUser

Guest
Cola Bear, han tog jag hand om :)
Såg det hade hoppas på att det var ett hemligt vapen.
Att någon hade hackat sig in och fixat en osynlig by med runt 250 adelsmen som ja skulle adla oss alla i alliansen på engång.
Så klart hans adelsmen skulle ju så klart ta ens by på engång extra superadelsmen var det :D
 

DeletedUser

Guest
Äh, bara skönt att rensa ut lite i leden, Cola Bear var inget att hänga i granen ändå... ;)
 

Utna

Member
Reaktionspoäng
0
Brukar inte vara så mycket kvar när vintern går mot sitt slut.
Som tur är kommer det en ny nästa vinter ;)
 

Xerxes51

Member
Reaktionspoäng
0
Dgröna ni har åkt ner på rankingen och tappat spelare tror inte det blir en nästa vinter för er :p
 

DeletedUser

Guest
dGröna kanske gör en omstart på v14.
Då får ni hänga med tåget.

Vill bara hälsa creeds till alla som var mot dGröna, ni anföll ju, var på cup hela väcken och min Co lirade. Kolla på brosans mobil ibland och såg att jag hade runt 20 attacker hela tiden, nerkattad på 1000p.


Men dock, ni får gärna möt mig 1 vs 1 på speed, eller på v14, 1 stam vs oss. Så ska vi se ^_^
 

DeletedUser

Guest
dGröna kanske gör en omstart på v14.
Då får ni hänga med tåget.

Vill bara hälsa creeds till alla som var mot dGröna, ni anföll ju, var på cup hela väcken och min Co lirade. Kolla på brosans mobil ibland och såg att jag hade runt 20 attacker hela tiden, nerkattad på 1000p.


Men dock, ni får gärna möt mig 1 vs 1 på speed, eller på v14, 1 stam vs oss. Så ska vi se ^_^

Vadå, skulle du ha en chans där?
 

DeletedUser

Guest
OJOJOJ har sällan varit med om stammar som är så nöjda över att ha lyckats ganga en annan 7 mot en så här tidigt det ska till något alldeles extra om det ska fungera
 

DeletedUser

Guest
Dgröna ni har åkt ner på rankingen och tappat spelare tror inte det blir en nästa vinter för er :p

det är enkelt o vara kaxig när det är 7 mot 1... Kan slå vad om vad som helst att om ni låg i krig mot 7 stammar så skulle ni inte snacka så mycket bullshit som ni gör nu... eller jo faktiskt, det skulle ni :)
 

DeletedUser

Guest
det var ett fegt drag men dom fick som dom ville, så kan det gå. Dock skulle jag som stamledare aldrig ansluta till ett gangbang så här tidigt, tur att vi har den ledning vi har och ingen annan :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp