dGröna vs "Alliansen"

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Summa summarum...

dGröna

VS

SuitDn
SuitUp
KAOS
CHAOS
Anslut
[x]
SuSa
NWB

Nå'n stam som känner sig bortglömd?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ok, denna info jag fick av Tinglo men den kanske inte är up to date :)
 

Utna

Member
Reaktionspoäng
0
Asdasfd

Nämen hej!

Du förstår det är sånt här som händer när man inte lägger av efter att man bett någon snällt och att sluta anfalla mina spelare, då menar jag sluta farma mina spelare.

Men du som vart så blind, tyckte att det var upp till din medlem om han vill fortsätta. Jag sa inget vände om ryggen och ville inte ha problem. Och nu vi upp, och slåss mot er.

Och snart är ni slut, och det roliga är att Lill lacken som var anledningen till att vi gick i krig med er har slutat er stam, lämnade er stam. hmmmmm...

Brist på lojalitet eller? :)

Fan lär dig, från detta och gör aldrig om något sånt, när någon ber dig snällt och att sluta så är det bäst ni slutar. För annars kommer det finnas konsekvenser det lovar jag dig.

Men aja. Nu tycker jag du ska ta och upplösa stammen och börja om. Bättre och mer människor behöver inte bli flykting förklarade för att ni lurar ditt dem, mitt i ett krig.

Mvh
Fashioncore
Ledare och skapare för NWB


Verkar lite dåliga, är det möjligtvis så att dom inte kan kriga och därför ber oss lägga ned istället?
 

DeletedUser

Guest
Ska bli intressant :) Gött med en sånhär tråd så slipper man kolla all 20 typ hehe.

Hur jag tror kriget går i %

25 % Allians vinner mot de gröna

73% Kriget blir aldrig av (iaf inte inom 2månader) och alla stammar forsätter växa och ingen behöver lämna v.14

1,9999999998 % De gröna går ultraoffensivt och vinner mot iaf 2stammar eller mer.

0,000000002 % Weeds blandar sig in i kriget och vinner mot alla, tar över världen och alla anklagar de för grovt missbruk av yxmän
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
kan vi få lite uppdates här, från dGrönas krigsforum? Skulle vara kul och se hur OBn ser ut totalt och inte bara mellan dGröna och en stam utan det stora hela så att säga..

Nån som förstod?xd
 

DeletedUser

Guest
mmm, såg att det var en stam nu. Men "Alliansen" har inget med dem å göra.

:confused:
 

DeletedUser

Guest
inget är säkert förän motsatsen e bevisad, btw har de gröna börjar gå till anfall än eller har de fullt upp med deffa sig, har de gröna någon allians?
 

full ankka

Member
Reaktionspoäng
0
inget är säkert förän motsatsen e bevisad, btw har de gröna börjar gå till anfall än eller har de fullt upp med deffa sig, har de gröna någon allians?

Kort svar på din fråga. Många i Dgröna är rensade men det finns en heldel duktiga spelare som har ganska mycket off och slår ut spelare från alliansen.
 

DeletedUser

Guest
Om det inte hade varit för hallonkräm hade man ju hoppats på Dgröna, nu är man lite kluven :(

Någon som har lite nyheter ang. kriget?
 

DeletedUser

Guest
Kort svar på din fråga. Många i Dgröna är rensade men det finns en heldel duktiga spelare som har ganska mycket off och slår ut spelare från alliansen.

Okej, så de gröna lär gå under eller? Trodde på dem denna världen och man känner ju igen namn som t.ex hallonkräm etc som riktigt skickliga spelare
 

Grebirf

Member
Reaktionspoäng
0
Okej, så de gröna lär gå under eller? Trodde på dem denna världen och man känner ju igen namn som t.ex hallonkräm etc som riktigt skickliga spelare

Om du vill ha reda på hur det ligger till på dGrönas sida så ska du nog inte fråga fienden, själv har jag inte sett så många rensningar från våran stam max 2-4 stycken kanske?
 

Utna

Member
Reaktionspoäng
0
realkrig.png

Grönt= dGröna
Rött= NWB SuSa SuitUp SuitDn [x]
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp