dGröna vs "Alliansen"

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

full ankka

Member
Reaktionspoäng
0
Om du vill ha reda på hur det ligger till på dGrönas sida så ska du nog inte fråga fienden, själv har jag inte sett så många rensningar från våran stam max 2-4 stycken kanske?

Då har jag och Näbb fixat 2 av dem då :awsm:

Men kan säga att det är mera en 5 iallfall ( Minst)
 

DeletedUser

Guest
Ah, det ser ganska jämt ut, fast då dgröna har köttat minst 'som anfallare' så borde dom faktiskt skämmas
 

DeletedUser

Guest
Första adlade spelaren i detta krig?? 1-0 "Alliansen"


:thinking:
 

Utna

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: dGröna
Side 2:
Tribes: [x], SuitUp, SuitDn, NWB, SuSa

Timeframe: För alltid

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 0
Sida 2: 2
Skillnad: 2

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 1
Skillnad: 1

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 0
Sida 2: 4,452
Skillnad: 4,452

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 3,444
Skillnad: 3,444

chart
 

DeletedUser

Guest
Damn right. Det var ett par kaxiga jävlar som sa att dGröna kommer spööa oss.. Var är ni nu?
 

DeletedUser

Guest
Damn right. Det var ett par kaxiga jävlar som sa att dGröna kommer spööa oss.. Var är ni nu?

Här är jag.. dGröna kmr spöa er.. ni kan få ner dom mindre spelarna men inte alla lovar er.. 0ch för det andra va ni ju 5 stamar mot 30-35 spelare även om ni nu ''vinner'' har dGröna vunnit på ett och ett annat sätt :)
 

Wwhjip

Member
Reaktionspoäng
0
Här är jag.. dGröna kmr spöa er.. ni kan få ner dom mindre spelarna men inte alla lovar er.. 0ch för det andra va ni ju 5 stamar mot 30-35 spelare även om ni nu ''vinner'' har dGröna vunnit på ett och ett annat sätt :)

Det var ju ni som startade det, man brukar räckna med att ni minst orkar hålla kriget uppe i 2 veckor. Eller?
 

DeletedUser

Guest
Det var ju ni som startade det, man brukar räckna med att ni minst orkar hålla kriget uppe i 2 veckor. Eller?

Tror fan inte de håller ut så länge, 1vecka så är de flesta spelarna rensade.

Och snart lär de säkert splittras då de åkt ner bakom top20 nu också.

Fast iförsig, inte lätt att kriga mot typ 6top stammar
 

DeletedUser

Guest
du pratar i nattmössan nu...

Det där stämmde för fullt och pricka igår klockan 20:15 och innehöll ALLA krig fölr dGröna

Nope.. Den där statistiken tog du på din egen stams del. Du kopierade den från "Stamkrig", eller hur? Det är bara DIN stam VS dGröna. Det gäller inte för tex [x], det är BARA för din stam mot dGröna..
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp