Det ryktas

inzom1a

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att jag skrattade ihjäl mig när jag såg curage svar på senilvårtans rykte. Fantastiskt!
 

inzom1a

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att dragondom är "arj" :(


Kan lägga till att de är ni som tror jag är någon slags ledare, inte jag. Jag använder bara mina legosoldater till att merga med, nej vänta de va ju ni :(
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
ryktas om att bishey nu har världen och det ända som kan pajja är interna konflikter.
 

korat99

Member
Reaktionspoäng
3
ryktas att jag bugar och bockar inför bisheys exemplariska spel såhär långt in i världen. ryktas även att jag funderar på att börja köra på classic
 

DeletedUser

Guest
Okej, sista gången jag rensar den här tråden på offtopic poster. Vill ni diskutera med varandra, använd pm eller skype t.ex. Ryktestråden, eller för den delen forumet i stort är inte avsett för att ni ska sitta och ha era privata diskussioner i trådarna.

Jag tyckte vi kunde ha lite ledigare regler, då classic servrarna stängs snabbare och spelarna byts ut oftare, men tydligen fungerar det inte. Därför kör vi nu på standardreglerna. Det här är de regler som gäller för ryktestråden, var vänlig följ dem;

REGELVERK:


• Stam och spelare som ens rykte berör ska benämnas när man berättar sitt rykte.
- Godkänt rykte: "Det ryktas att Gaffel lyckades med något alla andra misslyckats med och på ett strukturerat sätt bett om en ny ryktestråd."
- Inte godkänt rykte: "Det ryktas att en spelare i en stor stam tänker starta inbördeskrig."

• Man har rätt att dementera ett rykte, dock så ska det dementeras med fakta.
- Godkänt att dementera med: "Det stämmer inte eftersom jag som stammedlem har tillgång till vår diplomatilista"
- Ej godkänt att dementera med: "Du ljuger! (tio)", eller "Nino snackar goja"


Personangrepp är precis som i alla andra trådar på det här forumet förbjudna. Vilket kommer leda till åtgärder enligt forumreglerna.

Men för att denna tråd skall få fortleva krävs det att alla drar sitt strå till stacken och anstränger sig till det yttersta att få till den bästa ryktestråden någonsin. Inget offtopic nu. Bara välgrundade rykten och fakta.

Finns en tråd gällande ett krig ska inlägg gällande det specifika kriget tas där, såvida det inte handlar om att dementera/bekräfta rykten. Krävs det flera inlägg bör diskussionen flyttas till krigstråden. Ovanstående inkluderar statistik, vilket också begränsar sig till ett inlägg. Krävs det mer än så, så krävs det nog även en tråd angående kriget.

----------------------------------------
 

korat99

Member
Reaktionspoäng
3
ryktas att jag startat upp ett konto på classic med hela 26 poäng O_O jag förväntar mig en inbjudan till bishey nu :D
 

DeletedUser

Guest
vita datanördar blir inte solbrända

Efter att studerat TW-s support och hur det spelas här så blir man besviken..KOMMER TOTALT LÄMNA DETTA SPEL.
MVH mudcuda 66
 

DeletedUser

Guest
Efter att studerat TW-s support och hur det spelas här så blir man besviken..KOMMER TOTALT LÄMNA DETTA SPEL.
MVH mudcuda 66

Du är varmt välkommen att posta dina synpunkter och åsikter i den här tråden.

Och med det sagt, ser jag gärna att ni återgår till ryktena på classic :)
 

DeletedUser

Guest
en reko spelare sen värld 2...sen att det fuskas mm..har tappat förtroendet..inga mer kronor för tw..ser ni inte över internetfusket så är TW snart dött.

Om du misstänker fusk av något slag så är du varmt välkommen att kontakta supporten så är jag säker på att vi kan lösa allt.:)
 
Topp