Det ryktas

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
..

Ryktas efter Anonym är borta tänker Bishey adla bort Capture The Villiage :awsm:
 

inzom1a

Member
Reaktionspoäng
0
Hmm , vet att jag ska inte nämna mitt trupp antal men ähh.

Jag började med 2 off nukes emot er sitter med 5 st nu.

Ja de måste ju va sjukt svårt att simcity odla trupper när man sitter safe längst bort från fronten? :(
Vi kan ju räkna bort 2 offbyar till från er totala off :)
 

inzom1a

Member
Reaktionspoäng
0
Går rykten om att bishey grinar om flyktingar från -gaf- som måste kickas och adlas. Men vänta nu, de finns ju en del flyktingar i unsc? :O Känns bra att få er i sådan obalans.
 

DeletedUser

Guest
Går rykten om att bishey grinar om flyktingar från -gaf- som måste kickas och adlas. Men vänta nu, de finns ju en del flyktingar i unsc? :O Känns bra att få er i sådan obalans.

Tror inte på att det blir någon obalans någonstans förutom i ditt sätt att tänka på.
 

DeletedUser

Guest
Går rykten om att bishey grinar om flyktingar från -gaf- som måste kickas och adlas. Men vänta nu, de finns ju en del flyktingar i unsc? :O Känns bra att få er i sådan obalans.

so:confused: all the refugees I care about are the ones in my cluster;)

and what imbalance?:p it's not like i can't noble plenty of anonym villages AND refugee's at the same time;)

neither do I coward in terror by you almighty forces, just look at my "nobled" list:awsm:
 

DeletedUser

Guest
Ja de måste ju va sjukt svårt att simcity odla trupper när man sitter safe längst bort från fronten? :(
Vi kan ju räkna bort 2 offbyar till från er totala off :)

Att du bara orkar, jag glädjer mig varenda dag av att läsa det just du skriver, du anser dig som den perfekta och oslagbara lilla tupp där i mitten och vi alla andra suger.

Du beter dig på fel sätt för att kunna komma till toppen, så lär dig det till nästa runda, så är du i toppen, och då kommer du märka hur roligt alla har tillsammans istället för att spendera livet i forumet.
 

inzom1a

Member
Reaktionspoäng
0
Att du bara orkar, jag glädjer mig varenda dag av att läsa det just du skriver, du anser dig som den perfekta och oslagbara lilla tupp där i mitten och vi alla andra suger.

Du beter dig på fel sätt för att kunna komma till toppen, så lär dig det till nästa runda, så är du i toppen, och då kommer du märka hur roligt alla har tillsammans istället för att spendera livet i forumet.

Märks att du inte har en insider på mig, då hade du vetat bättre än att påstå det du påstår. Har t.om sagt det i forumet och dig personligen, jag är ingen höjdare på tw. Men det krävs inget geni att förstå vad för typ av spelare ni är. Spendera livet i forumet? hahahha Jag har ett jobb att sköta som många andra, ännu en grej du missat trots att jag t.om skrivit det i forumet.
Nä dina argument är bara patetiska försök att hävda dig, grunda dem på fakta så kanske du kommer någon vart med det.

Toppen, om du kallar er toppen skulle jag skämmas av att vara där. :(

Ryktas att jag sa till dig erik att du nu hade möjligheten att visa tw vad för typ av spel ni vill ha det på .se, ni hade vunnit i vilket fall som helst. Vad valde du? Klart du väljer den enda vägen ni kan spela, att fortsätta mergandet och backstabbandet. Vilket skämt.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Märks att du inte har en insider på mig, då hade du vetat bättre än att påstå det du påstår. Har t.om sagt det i forumet och dig personligen, jag är ingen höjdare på tw. Men det krävs inget geni att förstå vad för typ av spelare ni är. Spendera livet i forumet? hahahha Jag har ett jobb att sköta som många andra, ännu en grej du missat trots att jag t.om skrivit det i forumet.
Nä dina argument är bara patetiska försök att hävda dig, grunda dem på fakta så kanske du kommer någon vart med det.

Toppen, om du kallar er toppen skulle jag skämmas av att vara där. :(

Ryktas att jag sa till dig erik att du nu hade möjligheten att visa tw vad för typ av spel ni vill ha det på .se, ni hade vunnit i vilket fall som helst. Vad valde du? Klart du väljer den enda vägen ni kan spela, att fortsätta mergandet och backstabbandet. Vilket skämt.


Kanske för att jag inte lyssnar på vad du skriver till mig, det du har att säga inte intresserar mig.

Ja, det är toppen, 1:a är toppen, hur kommer man annars ditt? Man behöver inte vara bra för att ligga i toppen, det är en helt annan sak.
Men nu ligger jag i toppen och det kan du inget annat att säga.

- Tw är ett spel, ett enkelt, simpelt, tidskrävande online spel. Ett spel man upptäcker och som man sedan limmar fast röven i stolen för att spela. Jag som sagt, tröttnar på spelet när man kommer upp i högre poäng. Jag gillar starten, upp till 100k, när det är taktik och kött. Jag är för det mesta en speed kille, och där finns det en början och ett snabbt slut, som boefst sa till mig, man tröttnar lagom tills speeden slut.

Nu kommer även sommaren, och inte tänker jag sitta och dygna framför datorn då, då äre mer chill som gäller. Vara med polare och grilla, inte sitta vid datorn, det kan man bära sig åt mer åt vintern, när det inte ens är skönt att kliva utanför dörren.

Så man väljer det man vill välja, och gillar du det inte, behöver du inte vara här, ingen tvingar dig.
 

davcid

New Member
Reaktionspoäng
0
- Tw är ett spel, ett enkelt, simpelt, tidskrävande online spel. Ett spel man upptäcker och som man sedan limmar fast röven i stolen för att spela. Jag som sagt, tröttnar på spelet när man kommer upp i högre poäng. Jag gillar starten, upp till 100k, när det är taktik och kött. Jag är för det mesta en speed kille, och där finns det en början och ett snabbt slut, som boefst sa till mig, man tröttnar lagom tills speeden slut.

håller med dig till 100, själv kör jag dock enbart classic, får se om det blir en del speeds innan jag lägger musen på hyllan;)
 
Topp