Det ryktas

Xerxes51

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att ledarna i Unsc sade attt det skulle vara en sammanslagning med Bishey. Men det är ju bara ledarna som gått över. Dålig stil D:
 

DeletedUser

Guest
ryktas om att du är svensk och ni som spelar på detta kontot är spelarna på spiritus sancti som på v15 gav upp med stammen såfort det gick dåligt mot O-G

didnt someone tell you this is the classic forum:confused:

we have never claimed that 100% of the players on this account are english, so you did get 1 right and i'll give you credit for that;)

but as you obviously isn't in bishey you failed this world miserably compared to us (don't know your account but it is fairly safe to assume looking at the stats) so i do not really understand why you claim that we are bad players when you obviously are way worse:D
 

DeletedUser

Guest
didnt someone tell you this is the classic forum:confused:

we have never claimed that 100% of the players on this account are english, so you did get 1 right and i'll give you credit for that;)

but as you obviously isn't in bishey you failed this world miserably compared to us (don't know your account but it is fairly safe to assume looking at the stats) so i do not really understand why you claim that we are bad players when you obviously are way worse:D

det är mycket ni inte vet...
 

DeletedUser

Guest
is there actually a point behind this completely random statement or did you just intend to consufe me even more as i apparently don't know anything:confused:
 

DeletedUser

Guest
well then please enlighten me cus i'm completely clueless what you are talkin about;)
 

DeletedUser

Guest
I just said i didnt know it, whats the point repeating me:confused:

faktum är att engelska inte är tillåtet på detta forum eller:confused: så svenska spelare som leker sig coola(spiritus sancti) och låtsas att dom är från ett annat land inte behöver prata engelska. jag vet att ni har några norrmän men dom pratar åtminstonde norska
 

DeletedUser

Guest
faktum är att engelska inte är tillåtet på detta forum eller:confused: så svenska spelare som leker sig coola(spiritus sancti) och låtsas att dom är från ett annat land inte behöver prata engelska. jag vet att ni har några norrmän men dom pratar åtminstonde norska

De har uppdaterat reglerna man får prata engelska här ı forumet :cool:
 

ruscam

Member
Reaktionspoäng
1
Ryktas att Wilson snart vinner världen och alla andra stammar kollar bara på istället för att skicka adels och rens.

Ryktas att jag undrar varför man ens spelar spelet när man loggar in en gång om dygnet, bygger deff, adlar en barbar och sen grinar när man blir adlad.
 

DeletedUser

Guest
ryktas att jag orkar ınte lıra classıc df faller jag ı ranknıng :O ?
 

davcid

New Member
Reaktionspoäng
0
ryktas att davcid slutar efter denna värld:D

ryktas vidare att jag slutade på top med 2 lyckade classic:p

ryktas vidare att möjligheten finns att jag kan komma tillbaka och vinna ännu en classic, men tiden får utvisa hur det går med det;)

ryktas att detta är min sista(?) post på forumet:crybaby:
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Wilson snart vinner världen och alla andra stammar kollar bara på istället för att skicka adels och rens.

Ryktas att jag undrar varför man ens spelar spelet när man loggar in en gång om dygnet, bygger deff, adlar en barbar och sen grinar när man blir adlad.

Nån som vill vinna hör jag ^_^
 

DeletedUser

Guest
Krav för seger: Första spelaren att hålla minst 55 byar och 220,000 poäng i 72 timmar, kommer att vinna rundan. Rundan stängs direkt när det vinnande målet har nåtts.

Less than 72 hours left :)
 

DeletedUser

Guest
RvF is trying to take down me, They have not understand that this world is over, well. Have a nice day to you all :awsm:
 
Topp