Det ryktas

inzom1a

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att världen nyss fick en trevlig turnaround :) Det man inte vågar stå upp emot går man med, eller vad säger ni forsberg med co? :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att världen nyss fick en trevlig turnaround :) Det man inte vågar stå upp emot går man med, eller vad säger ni forsberg med co? :)

ryktas att du är ett skämt och kommer inom en vecka va adlad så förstår att du gråter här i forumet:D
 

inzom1a

Member
Reaktionspoäng
0
Skämt vet jag inte, Adlad biten kan mycket väl stämma, gråter gör jag då inte. På min tid, dvs v3, var mergar inte lika vanligt som nu. På den tiden använde man det man hade i byarna istället. Själv då curage? Synat dina sömmar på sistonde? :)
 

DeletedUser

Guest
We are brothers from another mothers!

Vi går inte på varandra, och bara för att du är för dålig för att bli intagen inzom1a ska du inte försöka trycka ner oss på forumet.
 

inzom1a

Member
Reaktionspoäng
0
Era ingame meddelanden tyder på annat:

"
Thomas W. Wilson den 02.06. kl 23:30
aha jag tycker det är roligt att du är arj.

eller nja vet hur det känns,

men det är inte mer en rätt då du anklagat oss för backstabberi så vi hade ingen lust att invite dej:("
 

DeletedUser

Guest
Era ingame meddelanden tyder på annat:

"
Thomas W. Wilson den 02.06. kl 23:30
aha jag tycker det är roligt att du är arj.

eller nja vet hur det känns,

men det är inte mer en rätt då du anklagat oss för backstabberi så vi hade ingen lust att invite dej:("


Det där var inte jag, utan den andra på kontot,

Jag står för det jag säger, och vad jag vet är att du blir inte bättre för att du lekar på forumet.
 

DeletedUser

Guest
Förklara varför vi har svårigheter?

Att vi är dålig på stava?

Att vi inte vill ha diplomati med nåb stammar som du äger ?

Ryktas att en del inlägg talar för sig själva.
Ryktas också att vissa använder blockeringsfunktionen. Lika bra det :)
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp