Det ryktas att...

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Ryktas att de är bra jävla pinsamt att man ej kan stänga världen tidigare än de datum som angetts.

Vi når snart 80% men inte kommer den stängas för det då världen "anses" fortfarande vara spelbar. Exakt på vilket sätt vet jag inte, men innogames har säkert nån rolig förklaring.
 
Senast redigerad av en moderator:

jakten 100

Member
Reaktionspoäng
14
Ryktas att detta är en ryktestråd Henrik, föreslår att du redigerar ditt inlägg eller flyttar det.


Ryktas att jag tycker att världen ska vara öppen enligt avsedd tid.
 

-meowth-

Member
Reaktionspoäng
1
ryktas att Rank Namn Stam Besegrad
1 lillan88 Poke4L 26,40 Mil.
2 Tottas Poke4L 23,77 Mil.
3 Flubber Poke4L 22,28 Mil.
4 Prille Poke4L 22,00 Mil.
5 hampus204 Poke4L 17,78 Mil.

8,62 mille oba kvar då :cool:
 

-meowth-

Member
Reaktionspoäng
1
världen borde stängas för ett bra tag sen vem ska ens stoppa oss nu? ghost eller?..
vi vann så fort kbk gråade sig. lite onödigt ha fortfarande så länge öppet.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att såhär har det varit på varje värld istortsett, sluta gråta.
 

DeletedUser

Guest
Bekräftas
222 dagar
NÄÄÄ MESUT, V.30 är nog den äldsta världen på .se/WORLD
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det mesta mesut säger är ett eko av vad henke redan sagt.
 

DeletedUser

Guest
nah, ni adlade inte bort det. Lämnade det stående men ni va så sega så det gråades :)
 

-meowth-

Member
Reaktionspoäng
1
Känns skönt o ha förlorat mot en sån stam va?

oh crap sanningen.

9x Dagens anfallare
Besegra flest enheter som anfallare i den här världen.
Bästa resultat: den 07.12.2015 (257.940 enheter)
327.300 / 327.300
327.300 / 327.300

såja nu har man slagit dagens anfallare rekord :D
ryktas det.
 

Wrongway

Active Member
Reaktionspoäng
42
Ryktas att ni inte behöver prata mer om stängningen, världen är ung visst den är förhoppningsvis avslutad men den har som alla andra dagar den ska vara öppen i och procent utav världen vinnande stam skall äga innan stängning.
Tidigare stängning kan diskuteras men då skall stammen ha allt mkt högre världsdominans än vad den har i nuläget.

Så den diskussionen slutar där och det ryktas att ni får kontakta supporten när ni (vi) uppnåt över 90% världsdominans :)
 
Senast ändrad:

Wrongway

Active Member
Reaktionspoäng
42
Ryktas om den bästa sortens :sneaky:

Även att en stam nu kommer för att sätta sin kraft emot Poke's :thinking:
 

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
Ryktas att ni inte behöver prata mer om stängningen, världen är ung visst den är förhoppningsvis avslutad men den har som alla andra dagar den ska vara öppen i och procent utav världen vinnande stam skall äga innan stängning.
Tidigare stängning kan diskuteras men då skall stammen ha allt mkt högre världsdominans än vad den har i nuläget.

Så den diskussionen slutar där och det ryktas att ni får kontakta supporten när ni (vi) uppnåt över 90% världsdominans :)

världen är dock över.. poke vann den för längesedan :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag fortfarande har planer på att backstabba Poke, ta med mig lite gött folk och starta nytt världskrig!
Mohaha!
 
Topp