Det ryktas att...

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Det ryktas att jag tycker vi kan vänta med v33 till v30 stängt. Det är väl bara typ... tre månader kvar till 365 dagar, det är ju nu spelarna blir prövade?

Skämt å sido, jag gör vad jag kan för att skynda på det här - servern ska inte behöva rulla så länge.

Helvete, du har ingen aning om hur jävla förbannad ja blev när jag läste den första meningen. Tänkte för mig själv "ja men de är väl helt jävla självklart, kärringen är ju helt j.... blåst. De va väl de ja vetat hela tiden" =P

Är väl kanske för man precis kommit hem efter nattskiftet & man är så sjukt fokuserad ;)

Sen håller jag med jakten där lite, man satte ju 365 dagar minimum för att inte ge poke en morot att avverka kbk så fort de bara kunde. För Nova & såväl poke visste mycket väl att det kunde bara finnas en segrare på världen från första början. Tyvärr så gav kbk med jakten i fronten upp innan vi ens adlat 5% av deras byar /tror faktiskt kbk ledde kriget.

Men what can i say; My name put fear in my enemies heart

Tyvärr så kan jag ju inte dra en nova alá "skämt åsido" ;) För vi alla vet ju hur korrekt detta va :*

Jakten är en av få spelare som gör karriär av att vara på den förlorande sidan
 

DeletedUser

Guest
Vilken tur att poke inte föll för någon sorts fulspelade eller liknande, just för att ni var så överlägset bra! Eller att du helsvajigt grät över min axel om att gråa v30 när det var som värst. Tur att inte det hände lixom :awsm: :awsm: :awsm:
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Vilken tur att poke inte föll för någon sorts fulspelade eller liknande, just för att ni var så överlägset bra! Eller att du helsvajigt grät över min axel om att gråa v30 när det var som värst. Tur att inte det hände lixom :awsm: :awsm: :awsm:

Ja, that shit never happened.

Ingen aning om vad du menar med fulspel <3 Sånt gör jag inte, Dock förstår jag alla som gärna vill påstå att jag gör det (kanske ett sätt för dem och ge en förklaring till hur jag kan vara så överlägsen)

:awsm:
 

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
GRATTIS POKE4L TILL SEGERN!

"nu tänker jag blir allra bäst, och bygga upp ett lag" stämmer rätt bra på er ;)
 
Topp