Det ryktas att...

jakten 100

Member
Reaktionspoäng
14
Ryktas att någon är så dålig att så fort han får inks skriker han efter stackdeff till varje by och ändå klagar på att det inte är någon utmaning, inte så konstigt när spelaren både är större än mig och har en stam som kan erbjuda mycket bättre deffmöjligheter än min.


Ryktas att Mesut e kass


Ryktas att jag "gråter"
 

butchers

Member
Reaktionspoäng
1
ryktas att
we shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets, we shall never surrender.:thinking:........W.churchill ...1940
 

jakten 100

Member
Reaktionspoäng
14
Ryktas att ett topp konto bara har 400 yx i alla sina offbyar för att hon skulle göra lite plats till adlar.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Ryktas att ett topp konto bara har 400 yx i alla sina offbyar för att hon skulle göra lite plats till adlar.

Ledningen i Sparta kan bekräfta att så är fallet. En viss person skulle (Nykter såvitt vi förstått) "Göra lite plats" för adelståg. Loggade ej in på 5 dar & kontrollerade aldrig att det blev rätt.

Vi har haft liknande incidenter med spelaren i fråga, då följande har hänt.

* Förberett en op då alla varit klara har H*n glömt och bygga murbräckor
* Duckat adlar på en barbar för många gånger så H*n adlade byn med en full nuke varpå en ink attack landade efter. Inga trupper drogs hem.
* Flertalet nukes har "glömts" att duckas i kriget. Detta har dock s.k "aldrig hänt"

Nu glömmer ja säkert några händelser, men de som kommer ihåg kan ju få påpeka det & skriva ner det ;)
 

DeletedUser

Guest
Åhh, glad att det finns spelare som kan glädja er med alla fantastiska upplevelser h*n delar med sig om, bara för er skull <3

Jo, det där med massrekrytering var lite oklart. Jag tror bestämt att personen i fråga faktiskt hade hällt i sig ett par glas vin vin för mycket (ännu en gång) och att upplösa 400 yx och att upplösa allt utom 400 yx ser ganska likt ut i massrekryteringen, så kan ändå första att h*n gjorde ett misstag där.

Ska dessutom tillägga att Henke inte borde vara så snabb att klaga på att inte ducka offbyar, sett ganska fina smällar hos er ;)

MEN istället för att sitta och gnälla på personen i fråga kan du tänka vilka fantastiska skratt du kommer bära med dig på grund av att h*n inte alltid har skallen där den ska sitta! :D
 

jakten 100

Member
Reaktionspoäng
14
Ryktas att man fick x antal tåg mot sig och att speciella åtgärder krävdes för att hålla fienden borta denna fina kväll.


Ryktas att spelaren ändå tar byarna imorgon/övermorgon, chill :)
 

jakten 100

Member
Reaktionspoäng
14
Ryktas att någon är butter och sur för GBG gråade :)


Ryktas att vissa gillar att slicka andras rövar och sitta för sig själva & lunka igenom ett Krig för att sedan gå med vinnande sidan och fortsätta med att inte göra ett piss.

Ryktas att nuvarande rank 1 borde bytas ut, hade nog fan varit trevligare att se Mesut där än Kaiba.
 
Senast redigerad av en moderator:

-meowth-

Member
Reaktionspoäng
1
Ryktas att vissa gillar att slicka andras rövar och sitta för sig själva & lunka igenom ett Krig för att sedan gå med vinnande sidan och fortsätta med att inte göra ett piss.

Ryktas att nuvarande rank 1 borde bytas ut, hade nog fan varit trevligare att se Mesut där än Kaiba.

tack babe ryktas det.
 
Senast redigerad av en moderator:

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Fan bryr sig om rank? Ni gav upp & vi vann med automatik då. Ingen annan kunde hota.

Kaiba & de som fortfarande loggar in för och adla bidrar till o snabba på vår seger. Då får man bättre rank än de som ej adlar.

Sen att jakten är .se's sämsta lirare, de är väl en annan 5a. Får adla dig på ytterligare en värld, de är jag glad för :)
 

shebbe

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att vissa gillar att slicka andras rövar och sitta för sig själva & lunka igenom ett Krig för att sedan gå med vinnande sidan och fortsätta med att inte göra ett piss.

Ryktas att nuvarande rank 1 borde bytas ut, hade nog fan varit trevligare att se Mesut där än Kaiba.

Ryktas att jag bara suttit sen 900k så kan ej svara på det :).
 
Topp