Det ryktas att...

bajstank

Member
Reaktionspoäng
24
Ryktas att de är bra jävla pinsamt att man ej kan stänga världen tidigare än de datum som angetts.

Vi når snart 80% men inte kommer den stängas för det då världen "anses" fortfarande vara spelbar. Exakt på vilket sätt vet jag inte, men innogames har säkert nån rolig förklaring.

Ryktas att det som är pinsamt snarare är att världarna är över så fort.

ryktas att ingen har fått vänta så här länge väl, noob.

Dementeras. Exempelvis V3, V5, V8 fick vänta bra mycket längre. I fallet V8 var det till och med så att UrbanT adlade upp 100% och fortfarande fick vänta på att världen skulle stängas, vilket ledde till att en majoritet tröttnade och gråade istället.

Det är bara ni som är bortskämda med att TW-teamet gör precis vad ni ber om i vanliga fall.
 

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
Ryktas att de är bra jävla pinsamt att man ej kan stänga världen tidigare än de datum som angetts.

Vi når snart 80% men inte kommer den stängas för det då världen "anses" fortfarande vara spelbar. Exakt på vilket sätt vet jag inte, men innogames har säkert nån rolig förklaring.

är väl inte pinsamt att världen fortfarande är öppen? allting kan fortfarande hända. poke kanske kollapsa av någon anledning och nya stammar ur spillrorna skapas. alexander den store o makedonien härskade över 90% av den kända världen trots det så kollapsade riket o blev flera nya riken.
 

DeletedUser

Guest
är väl inte pinsamt att världen fortfarande är öppen? allting kan fortfarande hända. poke kanske kollapsa av någon anledning och nya stammar ur spillrorna skapas. alexander den store o makedonien härskade över 90% av den kända världen trots det så kollapsade riket o blev flera nya riken.

Ryktas att det är ganska mycket svårare att hålla 90% av den kända världens befolkning (hur många det nu kan vara) sams med alla deras åsikter än 45 personer som loggar in ngn gång i veckan för bara att inte bli gråade. Så den liknelsen köper jag inte.
 

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
Ryktas att det är ganska mycket svårare att hålla 90% av den kända världens befolkning (hur många det nu kan vara) sams med alla deras åsikter än 45 personer som loggar in ngn gång i veckan för bara att inte bli gråade. Så den liknelsen köper jag inte.

nu ville jag mer påpeka att bara för att man har 80-90% av något som så betyder det inte att saker kan ändras :p poke-spelarna kanske börjar bråka eller nått ^^
 

-meowth-

Member
Reaktionspoäng
1
nu ville jag mer påpeka att bara för att man har 80-90% av något som så betyder det inte att saker kan ändras :p poke-spelarna kanske börjar bråka eller nått ^^

Anfallare: Antish
Ursprung: Antish är tbxJorden börjar skaka (523|467) K45

Kvantitet: 0 0 5632 0 41 2994 85 0 219 196 0
Förluster: 0 0 5632 0 0 2994 85 0 219 196 0
Religion: Trupperna var religiösa. Stridsstyrka: 100%

Försvarare:
Destination:

Kvantitet: 196331 121189 0 115355 0 0 0 91918 0 8119 0 0
Förluster: 95 59 0 56 0 0 0 45 0 4 0 0
Religion: Trupperna var religiösa. Stridsstyrka: 100%

du hade rätt ryktas det.

Prille se upp jag kmr krossa dig :cool:
 

shebbe

Member
Reaktionspoäng
0
Vad väntar vi på ryktas det?

Topp dominerade stammar
Poke4L 86.8%
Ghouls 6.6%
FF 0.5%
IS 0.5%
CYH 0.4%
Heroes 0.4%
KBK 0.3%
TM 0.3%
«OWa» 0.3%
RP 0.3%
SAINTS 0.3%
LSoD 0.1%
GDE 0.1%
??? 0.1%
CH 0.1%
VA 0.1%
anka 0.1%
Svart 0%
SA 0%
-SoNs- 0%
 

shebbe

Member
Reaktionspoäng
0
Admins, wakie wakie ryktas det.

Topp dominerade stammar
Poke4L 89.7%
Ghouls 4.6%
IS 0.7%
Heroes 0.3%
CYH 0.3%
SAINTS 0.3%
KBK 0.3%
TM 0.3%
«OWa» 0.2%
LSoD 0.1%
RP 0.1%
FF 0.1%
??? 0.1%
GDE 0.1%
VA 0.1%
Svart 0.1%
-SoNs- 0.1%
SA 0.1%
Snäs 0%
Swe 0%
 

jakten 100

Member
Reaktionspoäng
14
Checklista endgame
Världsålder
266 / 365 dagar
266 / 365 dagar


ryktas att det är ett tag kvar.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att alla vill se ett uppdelande av poke i 2 och sen ett stort krig :cool:
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att jag tycker vi kan vänta med v33 till v30 stängt. Det är väl bara typ... tre månader kvar till 365 dagar, det är ju nu spelarna blir prövade?

Skämt å sido, jag gör vad jag kan för att skynda på det här - servern ska inte behöva rulla så länge.
 

jakten 100

Member
Reaktionspoäng
14
Skämt å sido, jag gör vad jag kan för att skynda på det här - servern ska inte behöva rulla så länge.



Ryktas att servern ska stängas när den ska stängas, det är en del utav "Checklista endgame"

Ryktas att det är ett tag kvar
Checklista endgame
Världsålder
280 / 365 dagar

Topp dominans
80% / 80%

Sista nedräkning
0 / 14 dagar
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att servern ska stängas när den ska stängas, det är en del utav "Checklista endgame"

Ryktas att det är ett tag kvar
Checklista endgame
Världsålder
280 / 365 dagar

Topp dominans
80% / 80%

Sista nedräkning
0 / 14 dagar

Det är faktiskt inte ett rykte att ingen vinner på att man envist biter sig fast vid byråkrati enbart för byråkratins skull - vi måste kunna anpassa oss efter förutsättningarna lika lätt och enkelt som vi står fast vid satta kriterier. Allt annat vore kontraproduktivt, och vem vinner på det egentligen?
 
Topp