De Valderska Härarna har fått nog

DeletedUser

Guest
Yocci du skulle aldrig öppnat munnen. Alla vet hur statistiken såg ut mellan DIN stam och Tjekan. Det är en av serverns största asswhoopings hittills, att ni står kvar har med er förkärlek för att fly/merga att göra.

Att Corian/Zaxa viker sig för krig efter att ha gått ut med ett ultimatum och en inofficiell krigsförklaring, är helt sanslöst. Vart ska ni ta vägen nu? Hur länge tror ni rimmen kommer underhålla era spelare?
 

DeletedUser

Guest
Yocci du skulle aldrig öppnat munnen. Alla vet hur statistiken såg ut mellan DIN stam och Tjekan. Det är en av serverns största asswhoopings hittills, att ni står kvar har med er förkärlek för att fly/merga att göra.

Att Corian/Zaxa viker sig för krig efter att ha gått ut med ett ultimatum och en inofficiell krigsförklaring, är helt sanslöst. Vart ska ni ta vägen nu? Hur länge tror ni rimmen kommer underhålla era spelare?

Vi har hela tiden haft förhandlingar med våra vänner i -MA , -K visade sig vara lite skjutglada under förhandlingen. Därav det korta kriget.

Man får givetvis ha en åsikt.
För er som tror att vi viker oss så kan jag meddela att ni har helt fel. Ta en titt på kartan, räkna in de stammar som WCW redan krigar mot och fundera en gång till på hur du kan få det till att vi viker ner oss?
Skulle vi vilja köra på så har vi ett hyfsat övertag med tanke på att fler krigar mot WCW och om något läge för att kriga mot WCW funnits så blir det inte bättre än nu. Taktik kallar vi det...
 

DeletedUser

Guest
Alliansen med dessa stammar säg upp omedelbart och dom ges 7 dagar att anpassa sig efter de nya förutsättningarna

Då säger man inte såhär Punkan. Ni har vikit er för den framåtanda ni vide med första inlägget.

Vad kallar du taktik? Att inte agera alls? Vad har ni att växa på? Dem där 500 byarna som Wcw diskuterar att donera till er eller, hur länge mättar dem? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
WCW vill bara ha lite andrum för att ta Corian senare. De valdiska härarna hade haft mest att vinna på ett krig mot WCW. Nu får de antingen välja att på sikt ingå i tribalwars.se:s största familjestam eller gå under pga numerärt underläge när kriget mellan WCW och syd är över.

För WCW-K och Ka kommer garanterat att rikta ögonen mot Corian sedan. Myrakatten och Boman har inte full kontroll över dem längre.
 

DeletedUser

Guest
Yocci du skulle aldrig öppnat munnen. Alla vet hur statistiken såg ut mellan DIN stam och Tjekan. Det är en av serverns största asswhoopings hittills, att ni står kvar har med er förkärlek för att fly/merga att göra.

Att Corian/Zaxa viker sig för krig efter att ha gått ut med ett ultimatum och en inofficiell krigsförklaring, är helt sanslöst. Vart ska ni ta vägen nu? Hur länge tror ni rimmen kommer underhålla era spelare?

Haha ja du är för lustig :p Vad hade du väntat dig i och med att tjekan var mer än 5 ggr så stora? Att vi skulle adlat bort dem eller? Vad du däremot borde notera är att -K stammen låg i topp på Deff OB listan trots dess lilla storlek efter det kriget även om vi borde varit en lätt match för Tjekan.

Inget ont om Tjekan, dom var bra spelare. Och visst förlorade vi mark ett bra medans de åt upp våra byar som låg långt från kärnan men sen gick det trögt för dem.
 

apa rapa

Member
Reaktionspoäng
0
Nu vet jag inte exakt hur många flera poäng våra fiendestammar har men vad jag har hört så leder dem med 200m poäng. Nu är det ju inte poäng som räknas men det är ju såklart lite flera byar =S...

Så hittils har det bara kommit fler och fler stammar som hoppat in på mash och stribes sida.

Jag tycker corian, zaxa och dragon gjorde rätt att inte fortsätta kriget mot wcw. Det är bara ett till tecken på goda allierade, kanske man formulerar sig fel i forumen ibland och det kanske leder till krig. Men jag vill att ni ska veta att vi i wcw fortfarande har en stark allians med Valderiska härarna.

Såvitt jag vet i alla fall. Det skulle vara riktigt tråkigt om våra kära vänner skulle starta krig mot oss.

Det är så jag känner.


mvh apan
____________________________________________________

apa
 

DeletedUser

Guest
"De Valderska Härarna har fått nog.. Igen!"
Taktik kallar vi det...

Taktik eller inte, ert beslut måste ha varit det mest efterblivna inom .se3's historia.
Om särskilda rykten stämmer så vet alla hur det kommer sluta för Corian (bortsett från den insnöade ledaren).

All ära till era medlemmar, som avslutningsvis hade kunnat gå så mycket längre utan en förvirrad ledning.
 

DeletedUser

Guest
Vi tar det för en gång för att visa statistik

WCW:

nWCW-K - 237.735.535p - 23859 Byar
NwcwMA - 180.190.987p - 18577 Byar
nWCWKa - 36.287.448p - 4029 Byar
nWCW-B - 5.938.518p - 689 Byar

Samt STsWCW - 44.704.023 - 4632 Byar
som skickar deff till wcw helt öppet.

Vilket ger

WCW - 504.856.511 Milj Poäng - 51786 Byar

Alliansen:

ST2 - 151.394.853p - 15421 Byar
MASH - 138.252.977p - 14036 Byar
Stribe - 140.233.648p - 14085 Byar
Striba - 4.295.456p - 470 Byar

Vilket ger

Alliansen - 429.881.478 Milj Poäng - 44012 Byar





WCW - 504.856.511 Milj Poäng - 51786 Byar

VS

Alliansen - 429.881.478 Milj Poäng - 44012 Byar


Jag vet inte hur ni räknar i wcw för att få er som martyrer, att ni har underläge etc etc.
 

DeletedUser

Guest
"De Valderska Härarna har fått nog.. Igen!"


Taktik eller inte, ert beslut måste ha varit det mest efterblivna inom .se3's historia.
Om särskilda rykten stämmer så vet alla hur det kommer sluta för Corian (bortsett från den insnöade ledaren).

All ära till era medlemmar, som avslutningsvis hade kunnat gå så mycket längre utan en förvirrad ledning.

kan bara hålla med , stämmer det man hört från wcw så lär corian få det jobbigt senare =)

till om med wcw sitter och sprider rykten/ sanning?
 

DeletedUser

Guest
Nu är inte jag precis insatt i dessa diskussionerna. Men De Valderska Härarna har gjort ett val. Det är deras val. Om ni vill tolka det som deras undergång så gör det. Men det är bara till att acceptera det.

Mvh | Sir Bubba
 

DeletedUser

Guest
..

Allvarligt talat, vänner, fiender, män, kvinnor..och Peterinas, har det inte gått lite för långt denna gång? Detta är ett spel vi spelar, men vi kan väl ändå hålla oss på anständig nivå? Att dagligen läsa patetiska inlägg från människor som är över 40år är tragiskt.

Detta är riktat mot samtliga inblandade, oavsett stam man tillhör. Jag kan börja med mig själv, jag har även jag visat dålig karaktär i detta forum, så skärpning GreatZoogin.

Det är enbart Cribba som hållt god min i detta forum, och för det förtjänar du respekt.

Till er som tjatar om Corian och andra stammar som "måste börja kriga mot WCW": Samtliga uttalanden är ett hån mot dessa stammar. I och med er hets dumförklarar ni dessa stammar. Samtliga stammar är erfarna etabalerade stammar, som alla har kompetenta ledningar nog för att ta sina egna stammar.

Givetvis vill motståndarsidan att andra stammar ska kriga mot deras fiender, allt för att trycker ska bli ännu större, men vänligen sluta dumförklara dessa stammar. Visa er intelligens i spelet istället.

Och till detta eviga tjat om familjestammar: Kan någon vänligen förklara för mig vad det är för skillnad på en "familj" med 4-5 stammar, kontra en allians mellan 4-5 stammar? Allians, familj, skillnad?

Så länhe TW inte uttökar medlemsantalet i stammarna, kommer en värld ALDRIG vinnas av EN stam, utan allianser, familjer kommer vara en förutsättning.

SÅ, vänner, fiender, visa varandra respekt, och ha kul istället.

En sista sak: Ni spelare som inte längre spelar på v3, eller ni spelare som inte vågar stå bakom ert alias(läs de som spelar på andra konton) ni är det mest patetiska. Börja spela på en ny värld, eller håll er härifrån.

Med vänlig hälsning

GZ
 

DeletedUser

Guest
Solen lyser alltid på de kloka!

(sjunger tyst i förtvivlan på Orups gamla hitdänga) .

Måste ha retat gudarna, måste gjort nått fel, för ända sen den dag du for så har jag bara

regn hos mig.
 
Senast redigerad av en moderator:

andreas1001

Member
Reaktionspoäng
3
Vi tar det för en gång för att visa statistik

WCW:

nWCW-K - 237.735.535p - 23859 Byar
NwcwMA - 180.190.987p - 18577 Byar
nWCWKa - 36.287.448p - 4029 Byar
nWCW-B - 5.938.518p - 689 Byar

Samt STsWCW - 44.704.023 - 4632 Byar
som skickar deff till wcw helt öppet.

Vilket ger

WCW - 504.856.511 Milj Poäng - 51786 Byar

Alliansen:

ST2 - 151.394.853p - 15421 Byar
MASH - 138.252.977p - 14036 Byar
Stribe - 140.233.648p - 14085 Byar
Striba - 4.295.456p - 470 Byar

Vilket ger

Alliansen - 429.881.478 Milj Poäng - 44012 Byar





WCW - 504.856.511 Milj Poäng - 51786 Byar

VS

Alliansen - 429.881.478 Milj Poäng - 44012 Byar


Jag vet inte hur ni räknar i wcw för att få er som martyrer, att ni har underläge etc etc.

Tar man in Corian och Zaxa så ändrar siffran och det var där han tog poängskillnaden ifrån..
 

DeletedUser

Guest
Yocci: patetiskt backstabbing på en man har relationer med samt gamning då vi har krig mot numerärt överläge, men corian hade knappast vågat anfalla annars, Men det är som vanligt hos corian så ingen är förvånad.

han hade inte räknat in corian än ..

samt att detta inte heller låter som att han räknat in corian

Apa Rapa: Nu vet jag inte exakt hur många flera poäng våra fiendestammar har men vad jag har hört så leder dem med 200m poäng. Nu är det ju inte poäng som räknas men det är ju såklart lite flera byar =S...

Såvitt jag vet i alla fall. Det skulle vara riktigt tråkigt om våra kära vänner skulle starta krig mot oss.
 
Senast redigerad av en moderator:

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
Danskare


Corian Inga 15th June 2009 - 19:00:03 4,271,851
Inga Corian 16th June 2009 - 04:00:02 4,271,959
Corian MASH 20th July 2009 - 01:00:01 4,271,904
MASH Corian 22nd July 2009 - 19:00:04 4,113,737


Man ser tydligt poängminskningen från det att han gick med i MASH tills det att han gick tillbaka...
Nu är det väl Corian som fulspelar eller?:)
 

DeletedUser

Guest
Danskare


Corian Inga 15th June 2009 - 19:00:03 4,271,851
Inga Corian 16th June 2009 - 04:00:02 4,271,959
Corian MASH 20th July 2009 - 01:00:01 4,271,904
MASH Corian 22nd July 2009 - 19:00:04 4,113,737


Man ser tydligt poängminskningen från det att han gick med i MASH tills det att han gick tillbaka...
Nu är det väl Corian som fulspelar eller?:)

Men snälla du trodde du att jag skulle ökat i poäng genom att kriga mot hundtratals fiender samt tusentals byar helt själv i norr så kan jag berätta
att de va du ensam om att tro i så fall även om jag plocka 22-23 byar dom första 9 timmarna fatta väl vem som helst att i längden
skulle man aldrig kunnat stå imot själv!

D
 
Senast redigerad av en moderator:

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
Men snälla du trodde du att jag skulle ökat i poäng genom att kriga mot hundtratals fiender samt tusentals byar helt själv i norr så kan jag berätta
att de va du ensam om att tro i så fall även om jag plocka 22-23 byar dom första 9 timmarna fatta väl vem som helst att i längden
skulle man aldrig kunnat stå imot själv!

D

Var ju inte det jag syftade på.
Antingen har jag fått allt om bakfoten:confused: eller så fattar inte du vad jag syftar på?:)
 

beemerw10

Member
Reaktionspoäng
0
Och till detta eviga tjat om familjestammar: Kan någon vänligen förklara för mig vad det är för skillnad på en "familj" med 4-5 stammar, kontra en allians mellan 4-5 stammar? Allians, familj, skillnad?

Så länhe TW inte uttökar medlemsantalet i stammarna, kommer en värld ALDRIG vinnas av EN stam, utan allianser, familjer kommer vara en förutsättning.

SÅ, vänner, fiender, visa varandra respekt, och ha kul istället.

(en del av GreatZoogins inlägg)


Ett av de bästa inlägg jag läst på länge i detta forum :)
 
Topp