De Valderska Härarna har fått nog

DeletedUser

Guest
Det är ju inte första gången Corian går ut i allmänna och hotar med krig mot wcw, för att vända håll.

Det var likadant mot Tjekan men då var det tänkt att Tjekan skulle röra på deffen från fronten till wcw fronten enbart.

Tragiskt nog så verkar det ha varit seriöst denna gång, men dom vågar inte fullfölja det.
Corianders storhets tid som krigarstam är borta för längesedan, det har bara blivit sämre och sämre efter att Anduran "lämnade" ledarposten.

Enligt mig så ser Coriander mer och mer ut som en systerstam till wcw, som "klagar" på moderstammen men som viker sig så fort det börjar bli hett om öronen.

Svårt att protestera mot de du säger!

Sen har vi fått 868 byar av WCW då WCW nu avlägsnat Dot101 från stammen för att vi ska få adla henne!

D
 
Senast redigerad av en moderator:

KattRag

Member
Reaktionspoäng
3
Svårt att protestera mot de du säger!

Sen har vi fått 868 byar av WCW då WCW nu avlägsnat Dot101 från stammen för att vi ska få adla henne!

D

hahaha skulle en klåpare som du klara det?? Vet hur dina byar såg ut när du gick över till mash, trotts att du innan bett utvalda coriankrigare om deff. Idel blandbyar..
 

DeletedUser

Guest
hahaha skulle en klåpare som du klara det?? Vet hur dina byar såg ut när du gick över till mash, trotts att du innan bett utvalda coriankrigare om deff. Idel blandbyar..

Hahaha har inte en blandby kan jag lova dig och har inte haft de sedan i maj 2008 så du har väl attackerat en off by de stått deff i men de fatta du säkert inte:D

Sen kommer jag inte att attackera Dottan då jag vill kriga och inte gama och hon har min respekt:D

D
 
Senast redigerad av en moderator:

KattRag

Member
Reaktionspoäng
3
Hahaha har inte en blandby kan jag lova dig och har inte haft de sedan i maj 2008 så du har väl attackerat en off by de stått deff i men de fatta du säkert inte:D

Sen kommer jag inte att attackera Dottan då jag vill kriga och inte gama och hon har min respekt:D

D

Jamen vad bra, för då vet jag att anfaller jag en sådan by så kan jag anfalla hela klungan, för de ser ju likadana ut..
 

DeletedUser

Guest
Det är ju inte första gången Corian går ut i allmänna och hotar med krig mot wcw, för att vända håll.

Det var likadant mot Tjekan men då var det tänkt att Tjekan skulle röra på deffen från fronten till wcw fronten enbart.

Tragiskt nog så verkar det ha varit seriöst denna gång, men dom vågar inte fullfölja det.
Corianders storhets tid som krigarstam är borta för längesedan, det har bara blivit sämre och sämre efter att Anduran "lämnade" ledarposten.

Enligt mig så ser Coriander mer och mer ut som en systerstam till wcw, som "klagar" på moderstammen men som viker sig så fort det börjar bli hett om öronen.

Du, jag säger dig en sak. Över min döda kropp att jag änns är i närheten av att Corian ska bli en systerstam till wcw.

Vänta bara lite så ska ni få se vad som händer. Rätt övertygad att vi kommer få tillbaka vår gamla titel som står för att vi köttar allt i vår väg.
Ps: Gillar inte din attytid kattrag....
 

DeletedUser

Guest
Det är ju inte första gången Corian går ut i allmänna och hotar med krig mot wcw, för att vända håll.

Det var likadant mot Tjekan men då var det tänkt att Tjekan skulle röra på deffen från fronten till wcw fronten enbart.

Tragiskt nog så verkar det ha varit seriöst denna gång, men dom vågar inte fullfölja det.
Corianders storhets tid som krigarstam är borta för längesedan, det har bara blivit sämre och sämre efter att Anduran "lämnade" ledarposten.

Enligt mig så ser Coriander mer och mer ut som en systerstam till wcw, som "klagar" på moderstammen men som viker sig så fort det börjar bli hett om öronen.

SYSTERSTAM???? Är du helt ute och cyklar, vrf skulle vilja göra den här världen urtrist. isåfall blir det 800 mille mot oenade hela världen. men nu är vi inte en systerstam vi har inte ens namnen i närheten av varandra.

tjekan är historia, nu finns det bara en handfull gamla tjeckanister (är det så ni kallades?) kvar att det där var för mer än ett halvår sen det gjordes och då fanns inte ens tanken till DVH


spirit

ps. nu är vi där igen ETT TYDLIGT EXEMPEL PÅ ATT KUNSKAPEN INTE GÅTT IN HOS ALLA... det är DVH det är DVH
sen att vi hetter corian på självuppdaterande (eller nerdaterande) kartor är för att vi inte hade lust att starta en liten skitstam vid namn DE VALDERSKA HÄRARNA
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
SYSTERSTAM???? Är du helt ute och cyklar, vrf skulle vilja göra den här världen urtrist. isåfall blir det 800 mille mot oenade hela världen. men nu är vi inte en systerstam vi har inte ens namnen i närheten av varandra.

tjekan är historia, nu finns det bara en handfull gamla tjeckanister (är det så ni kallades?) kvar att det där var för mer än ett halvår sen det gjordes och då fanns inte ens tanken till DVH


spirit

ps. nu är vi där igen ETT TYDLIGT EXEMPEL PÅ ATT KUNSKAPEN INTE GÅTT IN HOS ALLA... det är DVH det är DVH
sen att vi hetter corian på självuppdaterande (eller nerdaterande) kartor är för att vi inte hade lust att starta en liten skitstam vid namn DE VALDERSKA HÄRARNA


Oj jag hoppas inte det, isåfall har jag glömt hjälmen :rolleyes:

Jag sa inte att ni är, jag sa att i mina ögon så ser ni mer och mer ut som det när ni sätter deras vilja framför er egen lite för ofta.


Jag var ej med i Tjekan, inte mer än ett par veckor bara, det har inte riktigt med saken att göra egentligen.

Och nu pratade jag inte om hela DVH, utan enbart om Coriander, tycker att jag framförde det relativt tydligt när jag just skrev Coriander och inte DVH, så försök inte att dumförklara mig.
 

DeletedUser

Guest
.

Och nu pratade jag inte om hela DVH, utan enbart om Coriander, tycker att jag framförde det relativt tydligt när jag just skrev Coriander och inte DVH, så försök inte att dumförklara mig.

vaddå "dumförklara dej" det har du ju precis gjort :D
genom att säja att corian styr DVH det är nåt vi gör tillsammans inga solon
som du tydligen tror, men du måste gjort självmord med TJEKAN eftersom du har 116 p och börjat om rätt nyligen:cool:
 

DeletedUser

Guest
hernando

Att ni bara orkar sitta och kasta skit på varandra...

ja du benzonaine jag leta upp lite NI krig och mins bråket. där kasta du shit på många och många kasta shit på dig. det var kul den gången det roliga är att du säger det nu att hur folk orkar göra det när du har själv gjort det :D

V3. klart wcw
v7 TFH A
V9. slutat

var är min by?? har nån den. måste leta efter den.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Skillnaden var att vi inte kastade skit på varandra. Vi hade kul och försökte "vinna debatten", inte smutskasta varandra.
 

DeletedUser

Guest
vaddå "dumförklara dej" det har du ju precis gjort :D
genom att säja att corian styr DVH det är nåt vi gör tillsammans inga solon
som du tydligen tror, men du måste gjort självmord med TJEKAN eftersom du har 116 p och börjat om rätt nyligen:cool:

Bara för att ni är en union nu så står alliansen med wcw kvar som den gjorde förut, Coriander har gjort detta förut(utan DVH).

Och möjligtvis blir det så igen(med DVH) , det är väl just det som är poängen?
Jag har aldrig sagt att Coriander kör solo . Men jag känner inte de andra stammarna ur unionen förutom just Corian, så jag kan enbart lägga mina tankar om just dem.

Om du läste igenom mitt inlägg så skulle du se att jag skrev "Jag var ej med i Tjekan, inte mer än ett par veckor bara"

Med andra ord så vart jag aldrig en riktig del i Tjekan utan bytte relativt snabbt stam.
 
Topp