De Valderska Härarna har fått nog

hemsk

Member
Reaktionspoäng
1
Vi inte tolererar att nWCW-K och nWCWKa spelsätt längre. NwcwMAhar inte längre kontroll över dessa stammar och dem är inget vi kan alliera oss med, speciellt inte gå i krig tillsammans med. Detta är en direkt följd av de senaste dagarnas tvister och oliktänkande mellan våra stammar.

Vi i De Valderska Härarna har alltid värdesatt vår trogna vän NwcwMA och tycker änn idag att ni har ett bra gäng med goda diplomatiska förbindelser. Men era familjestammar är en helt annan femma. Hade det inte varit för er hade Coriander troligtvis kommit till detta beslut betydligt tidigare.


Alliansen med dessa stammar säg upp omedelbart och dom ges 7 dagar att anpassa sig efter de nya förutsättningarna förutsatt att de inte skjälva kortar ner den tiden genom att befläcka eller på annat sätt få De Valderska Härarna i dålig dager. Detta är ett gemensamt beslut taget av De Valderska Härarna.


Du får sprida detta till berörda spelare. Jag ämnar inte ens att försöka hitta någon ledare i era akademier


Mvh De Valderska Härarna
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Välkomna De Valkerska Härarna!
Undrar vart VVV, *host* jag menar nWcW-K ska fly nu?:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jo det var också vår tanke men en massa kuckelimuck senare så hette de nWcW-K istället :eek:
 

DeletedUser

Guest
sådärja den satt fint, kom precis lagom tills kriget börjar:rolleyes:
men jag kommer nog leta upp första bästa när det startar

spirit, numera general i de valderska härarna
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jäkla kul det blir här nu:D
Vart har nwcw-k tänkt att de ska ta vägen nu:confused::p
 

DeletedUser

Guest
hernando

ser fram i mot att få möta dom på slag fältet. hehe
 

DeletedUser

Guest
Ta vägen? Vi finns där vi alltid funnits och har inte tänkt flytta på oss om nu nån tror det.

Däremot har vi aldrig haft för avsikt att göra något ont emot de Valderska Härarna. Vi har ansett dem som våra allierade och de flesta av oss är lite chockade, förvånade och även förundrade över vad vi anses gjort de senaste dagarna...

Jäkla kul det blir här nu:D
Vart har nwcw-k tänkt att de ska ta vägen nu:confused::p
 

hemsk

Member
Reaktionspoäng
1
Däremot har vi aldrig haft för avsikt att göra något ont emot de Valderska Härarna. Vi har ansett dem som våra allierade och de flesta av oss är lite chockade, förvånade och även förundrade över vad vi anses gjort de senaste dagarna...


Förvånad?


Det blev jag oxå när jag ser inbjudningar från er till våra spelare från höger och vänster. Enligt många är detta genomgripande i WCW men jag har nu suttit på första parkett och se detta hända med mina egna två blå. Trodde inte det va sant först men nu ser jag att det faktiskt stämde. Hur många spelare skulle ni ha rekryterat i våra led innan ni sparkade undan benen på oss?

Ni har troligtvis en av de absolut bästa och aktiva ledningar man kan ha i form av Myrakatten och Boman. Att ni efter att hon meddelat er att vi vill ha en spelare fredad så väljer ni att skita i detta och hammrar på med nya anfall på danskare. Han har haft konstanta 1300 inkommande trots att anfallen landar ett efter ett, medans han inte skickat något sedan han gick med i coriander och vi valde att be våra allierade att freda honom.


Vi i De Valderska Härarna avser att bestraffa er för denna olydnad. Vi hoppas ni tycker det är en ära att möta oss.
 

beemerw10

Member
Reaktionspoäng
0
Det är alltid en ära att möta seriösa spelare som kan föra sig utan smutskastning tycker jag :)
 

DeletedUser

Guest
Då kan man kanske få veta vilka som skickat dessa attacker efter att han kom tillbaka till Corian? Rapporter?

Vi gick ut med order om att upphöra med attackerna och om några strö attacker till skickats så ber vi om ursäkt för det men att det konstant fylls på vill jag gärna se bevis på för då är det nån/några som behöver tas i örat rejält.

*Edit* Självklart ser vi det som en ära att möta Er men vi gör det helst på samma sida eller med goda anledningar i bagaget. Idag känns det fel bara tanken att göra anfalls planer emot Corian. *
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
går nog inte att bevisa med rapporter , men 3 olika spelare som sett samma sak borde var mer än nog ?
 

DeletedUser

Guest
Håller väl inte i rätten men men... ;) Vad du säger är alltså att 3 personer loggat på hans konto och sett attackerna öka? Om det nu ändå är så då är det definitivt inte sanktionerat av ledningen och vi är väldigt nyfikna på vilka som gjort dessa överträdelser.
 

microblade

Member
Reaktionspoäng
0
Tjabba tjena hallö, har du tänkt på att man kan ha KÖ?
Brukar själv ha det ibland, du borde testa det Dalezzad ;)
 

DeletedUser

Guest
Ta vägen? Vi finns där vi alltid funnits och har inte tänkt flytta på oss om nu nån tror det.

Däremot har vi aldrig haft för avsikt att göra något ont emot de Valderska Härarna. Vi har ansett dem som våra allierade och de flesta av oss är lite chockade, förvånade och även förundrade över vad vi anses gjort de senaste dagarna...

Det där stämmer inte.
Ka stammen är inte helt ovana vid att behandla oss som en irriterande granne som man inte behöver visa respekt, och hota med stridigheter.
 
Topp