De Valderska Härarna har fått nog

geronimo

Member
Reaktionspoäng
0
Det jag blir förvånad över är att en stam ens bjuder in en spelare från en allierad stam oavsett om medlemmen sökte eller blev inbjuden.

Kommer en förfrågan till mig om att få joina mash från en allierad stam så kollar jag alltid läget med den allierade stammen.
Om inte av någon annan anledning så är det en fördel att få veta något om spelaren från sina vänner som haft spelaren i sin stam innan.

Geronimo vice ledare MASH
 

DeletedUser

Guest
Det här tycker jag visar vad som händer när man har för många familjestammar. NwcwMA är respekterade och de andra stammarna har åkt snålskjuts på dem, men till slut passerar man en gräns.

Jag märkte själv när Ni! krigade mot MASH att det dök upp nya WCW-stammar lite här och där vilket sabbade vår egen möjlighet att växa. Eftersom vi var upptagna med MASH gjorde det kanske inte så mycket, men Corian har ju inget krig att fokusera på...

Och anfall som fortsätter trots att stamledningarna kommit överens sinsemellan visar också problemet med familjestammar. Det är svårt, för att inte säga omöjligt, att hålla kolla på hela riket.

Rom splittrades i ett östligt och ett västligt rike när det blev för stort. Det ska bli intressant att se vad som händer med WCW-familjen. Kommer NwcwMA att offra de andra stammarna för att bibehålla en god relation till Corian eller ger man sig in i kriget och försvarar familjens heder?
 

DeletedUser

Guest
denna tråd är ju rena skämtet och även denna krigsförklaring emot nwcw-k och nwcw-ka


det lustiga i hela denna situation är att danskare lägger upp en deff tråd i corian en vecka innan han hoppar över till mash , corian vet redan i förväg danskares planer att han ska lämna för att sedan attackera nwcwMA och övriga wcw stammar ,

corian deffar upp danskare emot sina allierade trots denna vetskap att han ska anfalla allierade till corian ,

danskare lämnar sedan corian 01,00 på natten för han vet att han har övertag då dom flesta får detta som en överaskning i wcw då ingen trode att allierade spelare skulle anfalla eller assistera upp denna spelare i förväg

när vi sedan efter 12 timmar svarar på dessa attacker med en offensiv emot danskare så lämnar han mash till corian igen efter 2 dagar och dom flesta av våra attacker har inte ens landat klart

vi ser när vi tar över byar av danskare att det kommer in deff ifrån corian spelare till danskare som är med i mash , tex cccp , kaktus , m,m som är med i corian

så man kan ju fråga sig vem som startat denna situation om inte corian som aktivt deffat danskare både innan han gick över samt efter han gick till mash


danskare går sedan över till corian 19,00 och nwcwMA och K stammarna går då ut med en förklaring till stammarna att inga mer attacker får skickas då vi sett att han gick över till corian , sen om nån spelare inte sett detta av över 200 spelare så är det inte så konstigt ,

man kan inte ge en tidsfrist på så kort tid , sedan endast några timmar senare kommer denna krigsförklaring i detta forum (endast nån timme efter att corian krävt att ingen ska få attackera en flykting som dom deffat innan och under tiden han attackerade wcw stammarna ,


och om ni respkerar MA så mycket så kan man fråga sig varför ni deffade danskare med denna vetskap och varför MA inte ens har fått nån kompensation för detta att han förstörde så mycket för oss under 2 nätter plus att ni inte gjort nånting åt dom som deffade danskare och dödade era allierades trupper
 

DeletedUser

Guest
Ironiskt att Corian sitter och beklagar sig över att nwcw-k försöker rekrytera deras spelare när de gör exakt samma sak, då jag har fått mailbevis på att ett flertal har blivit tillfrågade om att gå med i Corian.

Är inte detta att kasta sten när man sitter i glashus?

Jag tycker precis det låter som samtalen som Du och ledningen förde med oss i Mash och Striben när ni plötsligt anföll mash oprovocerat! när man talar med er så var allt frid och fröjd men sen plötsligt visade era handlingar vad era ord var värda.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Oj

denna tråd är ju rena skämtet och även denna krigsförklaring emot nwcw-k och nwcw-ka


det lustiga i hela denna situation är att danskare lägger upp en deff tråd i corian en vecka innan han hoppar över till mash , corian vet redan i förväg danskares planer att han ska lämna för att sedan attackera nwcwMA och övriga wcw stammar ,

corian deffar upp danskare emot sina allierade trots denna vetskap att han ska anfalla allierade till corian ,

danskare lämnar sedan corian 01,00 på natten för han vet att han har övertag då dom flesta får detta som en överaskning i wcw då ingen trode att allierade spelare skulle anfalla eller assistera upp denna spelare i förväg

när vi sedan efter 12 timmar svarar på dessa attacker med en offensiv emot danskare så lämnar han mash till corian igen efter 2 dagar och dom flesta av våra attacker har inte ens landat klart

vi ser när vi tar över byar av danskare att det kommer in deff ifrån corian spelare till danskare som är med i mash , tex cccp , kaktus , m,m som är med i corian

så man kan ju fråga sig vem som startat denna situation om inte corian som aktivt deffat danskare både innan han gick över samt efter han gick till mash


danskare går sedan över till corian 19,00 och nwcwMA och K stammarna går då ut med en förklaring till stammarna att inga mer attacker får skickas då vi sett att han gick över till corian , sen om nån spelare inte sett detta av över 200 spelare så är det inte så konstigt ,

man kan inte ge en tidsfrist på så kort tid , sedan endast några timmar senare kommer denna krigsförklaring i detta forum (endast nån timme efter att corian krävt att ingen ska få attackera en flykting som dom deffat innan och under tiden han attackerade wcw stammarna ,


och om ni respkerar MA så mycket så kan man fråga sig varför ni deffade danskare med denna vetskap och varför MA inte ens har fått nån kompensation för detta att han förstörde så mycket för oss under 2 nätter plus att ni inte gjort nånting åt dom som deffade danskare och dödade era allierades trupper

Jag visste inte att du kunde klockan Boman!!:p
 

DeletedUser

Guest
Tiderna som står i stamfilen stämmer inte med sanningen!

19 07
23:37 Danskare lämnade stammen.

22 07
16:14 Danskare gick med i stammen.

Detta är dom korrekta!

Sen svara ni på attackerna samma minut som jag skickade min första attack och hade över 30 inks då jag va på väg att skicka min 5 minns jag! Och vidare så kände du till detta i ca 20 timmar innan min kö tackade ja på inbjudan då du skicka PM med mig den natten!

D
 
Senast redigerad av en moderator:

miffo123

Medlem
Reaktionspoäng
0
Sen svara ni på attackerna samma minut som jag skickade min första attack och hade över 30 inks då jag va på väg att skicka min 5 minns jag! Och vidare så kände du till detta i ca 20 timmar innan min kö tackade ja på inbjudan då du skicka PM med mig den natten!

D

Nu tänker jag gå emot mig själv med att inte skriva i detta forum angående detta ärende.

Men Danskare lilla, vad jag vet så var jag vaken direkt då du lämna Corian, jag satt faktiskt på skype med en del vänner och lekte lite samtidigt som jag kolla över all off jag hade hemma bara för att mata på dig lite, jag dunka iväg lite anfall från mitt konto direkt då jag såg att du joinade fienden. Vad hade du väntat dig? 30 incs innan du skickat 5 anfall? Tyvärr har jag lite svårt att tro på dessa siffror

Seriöst alltså...Att sedan få deffhjälp innan du hoppa över från en allierad till NwcwMa visar ju bara hur pålitlig denna allians är och hur mycket som ni i corian verkar respektera alliansen med Ma..Sorgligt att se faktiskt då jag trodde att man kunde lita på allierade stammar mer än vad ni visat i detta ärende, att vi inte ens får någon som helst kompensation är ju dessutom sorgligt då ni vet att våran deff står på annat håll för att hålla fronten våran i söder.

Nu spelar det ingen roll om ni tycker jag är korkad eller så, men anfall ska direkt skickas in emot en ny medlem i fiendelaget så fort han går över, tyvärr tog jag bara 1 by av dig under tiden då jag inte hade adels på rätt ställe just då du gick över.

Jag är inte alls ute efter någon form av smutskastning nu eller så, men detta är helt uppenbart att ni i Corian bara vill hitta en anledning att kriga emot Nwcw-k och då använda Danskare som martyr eller vad man nu ska kalla det. Visst han kanske gjorde detta på eget bevåg men hur som helst så deffade ni i Corian upp honom trots att ni visste att han skulle kötta på mot er äldsta allians (NwcwMa)

Mig hade det inte spelat så stor roll om ni gjort detta på ett ärligt sätt istället för att köra fulspel för att hitta en anledning för att gå på Nwcw-k, frågan är bara om ni kommer gå på Ma i samma veva bara det att ni inte nämnt det?

Att spekulera eller så gör ingen nytta men man börjar ju undra ibland då man ser saker som detta.

Aja det är väll bara att kötta vidare söderut tills man ser massa incs från er i Corian också, hoppas bara ni säger upp alliansen innan i såna fall så man är beredd på att det kommer incs från er och att ni inte kör detta fulspel igen för att försöka plocka ner NwcwMa då ni kanske plockar ner -k stammen våran.

Frågan är bara vad ni tänkt med detta? är det för att förstöra kriget för wcws del emot mash/stribe och -st2- eller är ni helt enkelt less på oss i wcw och vill backstabba oss nu när ni vet att vi krigar på annat håll och köttar på i söder?

Detta är enbart mina tankar och ska ni svara på detta gör det då ärligt och seriöst istället för med massa smutskastning och lögner.

/Miffo

----------------------------------------------------------------------
Stolt krigare i NwcwMa
----------------------------------------------------------------------
 

DeletedUser

Guest
Hansepag snälla bespara denna tråd med dina idiotiska inlägg

förstör andra trådar men inte denna då detta rör dom valdiskahärnarna och wcw , vill du snacka en massa skit som vanligt så starta en helt ny tråd så kan jag besvara dina inlägg där ,
 

DeletedUser

Guest
Det är VVV vi vill åt (Y)

Jag ser fortfarande wcw-k som VVV, jag är en person som drar alla över en kant och det skall man få straffas för. Att VVV spelarna inte dog ut för ett halvår sen var bara idiotiskt, men då får dem dö ut denna gången :cool:
 

DeletedUser

Guest
Vill bara säga att Corian utmålas som en svekfull allierad.
det vill jag dementera genom att informera om att det sättet K stammarna agerat och behandla Corian inte hör hemma i en relation mellan Allierade.

Rekryterar utan kommunikation samt vid mindre händelser tex adelskrockar vart snabba att hota med krig.

Så kom inte och framställ K stammarna som några änglar för det är långt ifrån sanningen.

Va det gäller övriga WcW så har jag största respekt för er och detta är inte ett agerande mot er utan mot en gammal fiende som blev fredade mot vår vilja.

Historien om Danskare var bara en liten liten del i det som fick bägaren att rinna över.

MvH//Danne
 

DeletedUser

Guest
fattar inte ja , MEN hur kan man backstabba nån när man går ut i externa dagar före om krig ? och K stammen vet om det , det är väl inte o backstabba ?


MA om ni nu är så less på era allierade o så less på corian ovh blablablabla bryt då alliansen o starta krig eller sätt dom IAP elelr bara röda ist för att sitta här o grina


ord utan handling

sen ser det ut som ytterligare spelare i wcw inte kan klockan ,
 

DeletedUser

Guest
men Corian har ju inget krig att fokusera på...

dom har varken krig eller mark att expandera på så förstår deras läga , ska maan ha en chans läre man växa och det gör man inet genom att ta 116poängare i rimmen

wcw tar ju allt , jag själv vart ju förbjuden o plocka byar i K44 för det var wcw land , och jag flyta till corian land som även där wcw tog över så corians land blev wcw land
men jag sket i det o tog byar iaf i K44 , ingen jävel sitter o bestämmer var andra / andra stammar får ta byar och inte ta byar
är man så goda allierade som corian och wcw var/är så bör man släppa lite mark till varandra för framtida krig , men som allierad att vara girig och låsa in sina allierade är inte att visa god vilja , gör man det uppstår även sånt här

tyvärr är inte wcw den V3 guden och sånt straffar sig
 
Senast redigerad av en moderator:

KattRag

Member
Reaktionspoäng
3
Det är VVV vi vill åt (Y)

Jag ser fortfarande wcw-k som VVV, jag är en person som drar alla över en kant och det skall man få straffas för. Att VVV spelarna inte dog ut för ett halvår sen var bara idiotiskt, men då får dem dö ut denna gången :cool:

och de 50% som aldrig varit med i VVV..
och får man ej plocka in vänner???
 

DeletedUser

Guest
Vill bara säga att Corian utmålas som en svekfull allierad.
det vill jag dementera genom att informera om att det sättet K stammarna agerat och behandla Corian inte hör hemma i en relation mellan Allierade.

Rekryterar utan kommunikation samt vid mindre händelser tex adelskrockar vart snabba att hota med krig.

Så kom inte och framställ K stammarna som några änglar för det är långt ifrån sanningen.

Va det gäller övriga WcW så har jag största respekt för er och detta är inte ett agerande mot er utan mot en gammal fiende som blev fredade mot vår vilja.

Historien om Danskare var bara en liten liten del i det som fick bägaren att rinna över.

MvH//Danne


1. När har vi någonsin behandlat Corian illa? Prat om att vi hotat med krig och allt annat elände är inget vi i ledningen har minsta kännedom om, kommunikation??? Adelskrockar och liknande javisst men vad ska man vänta sig när vi inte har gemensamt bokningsforum och två stora stammar ligger granne med varandra. Vore underbart om vi fick reda på såna saker för det hör inte hemma att någon ska hota med krig utan mandat att göra det och definitivt inte mot allierade.

2. Som du så gott uttrycker det så är det gammalt groll som ligger i grunden verkar det som. "Detta är inte ett agerande mot er utan mot en gammal fiende som blev fredade mot vår vilja". Ända sedan mergen med VVV så är det Ni som är fientliga, Ni satte oss som IAP medans vi behöll Allians eftersom det var där vi ansåg Ni hörde hemma. Kom ihåg att vad Ni kallar VVV fortfarande är till hälften gamla nwcw-k men numera är alla nWcW-K medlemmar. VVV finns inte längre. Hur skulle det se ut om vi kallade Er för Tjekan pga att Ni har gamla Tjekan spelare?

3. Angående att Danskare skulle vara droppen. Ta vilken stam på hela V3 och se hur dom hade reagerat när en spelare i ryggen helt plötsligt står på fiende sidan och bombar med adel. Man ger tillbaka så länge man har någon ryggrad i kroppen, sen "flydde" (även om inte han själv kanske var med i det beslutet så hade det inte hänt om det inte var så att hans byar började falla som käglor) han tillbaka till Corian och blev "fredad mot vår vilja". Självklart var många förbannade med all rätt efter att gjort ett jättejobb med att flytta om trupper, adelsmän, förlorat byar och hela fadderullan i expressfart för att adla bort quislingen snabbast möjligt. Men vi gick hårt på linjen att INGEN skulle röra honom. Vad fick vi för det? Jo ett inlägg på externa forumet efter någon timme där det påstås att VI uppfört oss dåligt och att De Valderska Härarna har fått nog. Inte ett klagomål på fortfarande inkommande attacker och från vem som gör att vi kan lösa situationen, återigen kommunikation...
 

DeletedUser

Guest
Rom splittrades i ett östligt och ett västligt rike när det blev för stort. Det ska bli intressant att se vad som händer med WCW-familjen. Kommer NwcwMA att offra de andra stammarna för att bibehålla en god relation till Corian eller ger man sig in i kriget och försvarar familjens heder?


Men Rom hade en massa inbördeskrig,som nästan krossade Rom flera gånger.WCW har inte haft ett inbördeskrig där man valde sida inom WCW och stred mot den andra halvan tills en av dom hade vunnit.
Men då skulle WCW redan vara borta,vilket vi inte är:)
 

DeletedUser

Guest
1. När har vi någonsin behandlat Corian illa? Prat om att vi hotat med krig och allt annat elände är inget vi i ledningen har minsta kännedom om, kommunikation??? Adelskrockar och liknande javisst men vad ska man vänta sig när vi inte har gemensamt bokningsforum och två stora stammar ligger granne med varandra. Vore underbart om vi fick reda på såna saker för det hör inte hemma att någon ska hota med krig utan mandat att göra det och definitivt inte mot allierade.

känner mej smickarad när ni säjer att vi är jämnstora med er ( om jag tolka ditt inlägg, som jag ser det med klara ögon)

:eek:
klart att ni inte gör nånting sånt ni har för rena händer för det och no råkar inte vara störst poängmässigt heller sen tjekan gick och tog självmord?
för en gång skull kan ni inte skrika ut det utan att ni får blickar från höger till vänster, ni har mash mot er, stribe st2 och slutligen oss på den mest ruttna delen wcw-k och ka. och jag känner några där men dom är under 10 st som jag tycker om

vi har mest problem med dom så vrf inte ta ut dom så vi slipper t.ex. biltjuven och hans rekryteringar av uf-pro, det är en affär som du inte knappt en aning om(möjligtvis ryktesvägen).

så när du säger att ni har varit änglar så är ni möjligtvis fallna änglar:cool:



spirit, general i de valderska härarna och vill ni veta mer om nåt så vet ni hur


ps. jag hatar att behöva påminna detta men det här är min privata åsikt
 

DeletedUser

Guest
"känner mej smickarad när ni säjer att vi är jämnstora med er ( om jag tolka ditt inlägg, som jag ser det med klara ögon)"

Ja du tolkar det som du vill, jag säger fortfarande att det är två stora stammar som ligger grannar men du kanske antyder på att Ni är dom stackars små?

"klart att ni inte gör nånting sånt ni har för rena händer för det och no råkar inte vara störst poängmässigt heller sen tjekan gick och tog självmord?"

För rena händer? Poängmässigt störst? Så det är bara så att Ni ser oss som ett hot för att vi är störst eller? Och vem har gapat om att vi är störst i från vår stam? Ja vi är stolta över våra prestationer i kriget än så länge men jag hoppas verkligen inte att någon från oss kört varianten "Öhhh vi är större än Er så vi är bättre än Er!" för det är ju bara löjligt. Storleken har mindre betydelse än kunnandet, aktiviteten och samarbetet i en stam. Fråga Tjekan, dom tröttnade mycket på grund av att en liten stam på den tiden, nWcW-K, vägrade rulla över på rygg och dö utan försvarade varje by som om den vore den sista. *EDIT* Ja just ja... höll ju på att glömma... TjekC känns det bekant? *EDIT*

"vi har mest problem med dom så vrf inte ta ut dom så vi slipper t.ex. biltjuven och hans rekryteringar av uf-pro, det är en affär som du inte knappt en aning om(möjligtvis ryktesvägen)."

Sist jag kollade så har Biltjuven aldrig vart i närheten av -K stammen men visst självklart. Det är ju vårt fel. Börjar fatta det nu. En ny variant av jantelagen... Om nåt kan gå fel, ja då är det nWcW-K´s fel...
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Men Rom hade en massa inbördeskrig,som nästan krossade Rom flera gånger.WCW har inte haft ett inbördeskrig där man valde sida inom WCW och stred mot den andra halvan tills en av dom hade vunnit.
Men då skulle WCW redan vara borta,vilket vi inte är:)

Han spekulerade bara om framtiden, och drog en parareell med det antika Rom.
Jag undrar samma sak, som Benzo, vad ska MA stammen göra om K stamen hamnar i krig?
 

DeletedUser

Guest
1. När har vi någonsin behandlat Corian illa? Prat om att vi hotat med krig och allt annat elände är inget vi i ledningen har minsta kännedom om, kommunikation??? Adelskrockar och liknande javisst men vad ska man vänta sig när vi inte har gemensamt bokningsforum och två stora stammar ligger granne med varandra. Vore underbart om vi fick reda på såna saker för det hör inte hemma att någon ska hota med krig utan mandat att göra det och definitivt inte mot allierade.


Det finns bevis.
Kontakta mig eller Oskarn IG det var han som mottog hotet om krig från K
 
Topp