Dance mot världen

Kallekalsong

New Member
Reaktionspoäng
1
Anser du glorifierar en svunnen tid, var bla mer gängbildningar som gav sig på enskilda spelare i text, riktigt grisspel i det fördolda ingame förr oxå etc exempel kan tas från alla världar, en eloge till teamet som fått bukt med skiten av den kategorin på forumet, sen var Tw ett mer socialt spel förr då vinna världar knappt fanns med i planeringen i starten på en värld, detta spelar stor roll för hur man betraktar spelet. Dock anser jag att mycket skitspel ska upp på forum, och offentliggöras då det du kallar skitspel som skulle vara orsaken för internadling, förekommer även på er egen bakdörr så börja städa där, så sköter vi rehållningen framför vår, finns en antydan av skenhelighet i din story även om jag till stora delar kanhålla med om de åsikter du framför... sen duktigast och bäst anser jag det är hur världen utformas, det är tillfälligheter som avgör det mesta, Dock kan jag skönja vissa skillnader vad som anses hedervärt i de olika sidorna och hur spelet ska spelas och motiven bakom hur man agerar....

Njaa jag glorifierar inte den gamla tiden, förstår att det kan verka så. Men vi var ett antal(de flesta) som spelade efter dem reglerna, sen att dessa inte riktigt finns nu anser jag varken är rätt eller fel. Eller rättare sagt, för mig själv så anses det fel som det är nu..Och det är mest för att jag är seg och inte riktigt förändras i samma hastighets om spelet görs. Har inte spelat aktivt senaste 25+ världarna och har ingen aning hur politiken osv ser ut. Och jag har inte riktigt försökt hänga med heller, jag har fått ett par rykten från vänner som fortfarande spelar. Har startat ett konto några världar bara för att sitta och surra med gamla vänner osv.

Den ända agendan jag hade var egentligen att försöka få folk att vara mindre otrevliga mot varandra, ha en trevligare ton mot varandra och med glimten i ögat "retas" med varandra. Sen vilken sida som varit värst ids jag verkligen inte svara på, som jag verkligen inte ids gå igenom all skit som skrivits, har kollat igenom nån/några sidor och det räkte gott och väl.

Vad som hänt i det dolda när jag inte varit inblandad kan jag verkligen inte svara på.

Visst att tw var ett mer socialt spel förr i tiden, men sen är säkert t ex v32 ca 90-95%(inte räknat) antalet medlemmar från t ex världarna v1-v6 eller liknande, varför har jag ingen aning om överhuvudtaget. Men lättare att hitta mer lika sinnade pga medlemsantalet.

Kollar du på t ex twstats så har jag inte varit allt för länge i stammen jag är med just nu.. och jag är inte i någon ledar position, är det fulspel i min stam så kan jag inte riktigt uttala mig om det när jag varken sett påstående,bevis eller motstånd för den ankagelsen. Sen är jag inte naiv nog att tro att det inte sker varken i min stam som 99% av alla andra. Tror inte att någon är bättre än den andre.

Jag kan bara svara för mig själv, och skenhelighet är inte något jag står för fem öre, tycker jag något så säger jag det. Vare sig det är här, jobbet eller till familjen, sen att alla inte tycker likadant är jäkligt naturligt ;)

Mvh C
 

Nocturne

Member
Reaktionspoäng
6
MVP OF THE DAY!


Denna dagen går utmärkelsen till LUNDAV!

Denna ledare från 300 föregår med rejält gott exempel för sina medlemmar! han visar framfötterna när han dundrar framåt!
det jag gillar speciellt med även lundav är hans ekonomiska användning av sina katapulter!

https://gyazo.com/52daa24985a76de722f970f9116e0dab

jag vet inte riktigt
men jag känner att ska man leda en stam framåt och kanske till vinst
ja då bör man lära sig spela först!

GRATTIS TILL DAGENS MVP
 

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
nocturnes din hybris och arrogans är fan skrämmande.. har du varit för nära mesuts blöjer nu???
 

Lundav

Active Member
Reaktionspoäng
58
Nocturne får en MVP

https://i.gyazo.com/e6125cee7f009fcb125b647b889945da.png

Behöver inte säga så mycket annat än att "släng inte sten i glashus" :)

Finns många kandiater till dagens MVP i Dance.

f31474eb8d.png


--------------

0f98a27d7d.png


--------------

2a503e4a90.png


Notera att det här bara är ett litet smakprov på de 40-50 liknande rapporter som finns.

Jag kommer posta fler rapporter i större skala beroende på hur stort Nocturnes ego växer sig.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Finns många kandiater till dagens MVP i Dance.

f31474eb8d.png


--------------

0f98a27d7d.png


--------------

2a503e4a90.png

Notera att det här bara är ett litet smakprov på de 40-50 liknande rapporter som finns.

Jag kommer posta fler rapporter i större skala beroende på hur stort Nocturnes ego växer sig.

Jag råkade somna :(
 

DeletedUser

Guest
Så dagens noob är hela Dance då dom inte kan skilja på off och def? :awsm:

Nej men ert utspridda rykte om 15 stycken på varje konton kanske bör ses som en lögn utspridd av er, men i krig och kärlek är det mesta tillåtet, bara den egna moralen styr, allmänna omdömet om NooB måste väl anses vara köra gangbangs, systerstammar och merga för att bli större, ta den checklistan kolla av din stam och kom tillbaka med dagens NooBs ;)
 

modo92

Member
Reaktionspoäng
2
Nej men ert utspridda rykte om 15 stycken på varje konton kanske bör ses som en lögn utspridd av er, men i krig och kärlek är det mesta tillåtet, bara den egna moralen styr, allmänna omdömet om NooB måste väl anses vara köra gangbangs, systerstammar och merga för att bli större, ta den checklistan kolla av din stam och kom tillbaka med dagens NooBs ;)
Jag har aldrig sagt något om hur många ni är och det här är nog första gången som jag inte blir gangad.
 

DeletedUser

Guest
Jag har aldrig sagt något om hur många ni är och det här är nog första gången som jag inte blir gangad.

Ert = en solidarisk grej som stam inget personligt riktat vilket få om någon av mina inlägg är, dock bär man ett gemensamt ansvar på hur spelet genomförs av en stam, så ta inga inlägg personligt utan antingen e dom riktade till stammen/arna eller till ledningen/arna
 

Nocturne

Member
Reaktionspoäng
6
Nocturne får en MVP

https://i.gyazo.com/e6125cee7f009fcb125b647b889945da.png

Behöver inte säga så mycket annat än att "släng inte sten i glashus" :)



jao jo visst har jag glömt att ducka :D
men ganska lätt hänt då och då med 500+ incs

lite skillnad på er i alliansen som glömmder ducka även om ni sitter på 5-10 incs :D
så nej jag slänger inte sten i glashus

glömma ducka är mänskligt och ''otur'' eller att man inte har tid


skickar man 200 kattas på samlingsplats är man bara rentav värdelös
det är skillnaden, och något du och dina kära vänner i alliansen borde lära sig ;)
 

Lundav

Active Member
Reaktionspoäng
58
jao jo visst har jag glömt att ducka :D
men ganska lätt hänt då och då med 500+ incs

lite skillnad på er i alliansen som glömmder ducka även om ni sitter på 5-10 incs :D
så nej jag slänger inte sten i glashus

glömma ducka är mänskligt och ''otur'' eller att man inte har tid


skickar man 200 kattas på samlingsplats är man bara rentav värdelös
det är skillnaden, och något du och dina kära vänner i alliansen borde lära sig ;)

Glömma att ducka är väl lika mänskligt som att glömma att byta Katapultmål från samlingsplats till Farm, eller har jag fel?

För övrigt, varför börjar du prata om mänsklighet som en blixt från klar himmel? Trodde du var omänsklig?
 

Nocturne

Member
Reaktionspoäng
6
Glömma att ducka är väl lika mänskligt som att glömma att byta Katapultmål från samlingsplats till Farm, eller har jag fel?

För övrigt, varför börjar du prata om mänsklighet som en blixt från klar himmel? Trodde du var omänsklig?



Ja klart jag är omänsklig
men ni andra är ju lite för mycket människor för att kunna klara av att spela detta spelet på den nivå det krävs

jag vill ju bara hjälpa er lite på vägen så detta inte blir alltför lätt
 

DeletedUser

Guest
Finns många kandiater till dagens MVP i Dance.
f31474eb8d.png


--------------

0f98a27d7d.png


--------------

2a503e4a90.png

Notera att det här bara är ett litet smakprov på de 40-50 liknande rapporter som finns.

Jag kommer posta fler rapporter i större skala beroende på hur stort Nocturnes ego växer sig.

Kasta inte sten i glashus. Det var bra mycket värre när du glömde att skicka med eskort med din adelsman, i en av 3 adlar. Och där med helt missade att ta en gratisby av mig medan jag sov.

Och detta var imorse.

b7bf6c6e148ac3ae59d152ba4a07a179.png


Sen kan du få skylla ifrån det på att det var fakeadlar och diverse saker bäst du vill, men lite ologiskt att direkt efter misstaget upptäckts skicka nya adlar i ett nytt försök, och att ha trupper i alla andra anfall :rolleyes:
 

Lundav

Active Member
Reaktionspoäng
58
Kasta inte sten i glashus. Det var bra mycket värre när du glömde att skicka med eskort med din adelsman, i en av 3 adlar. Och där med helt missade att ta en gratisby av mig medan jag sov.

Och detta var imorse.

b7bf6c6e148ac3ae59d152ba4a07a179.png


Sen kan du få skylla ifrån det på att det var fakeadlar och diverse saker bäst du vill, men lite ologiskt att direkt efter misstaget upptäckts skicka nya adlar i ett nytt försök, och att ha trupper i alla andra anfall :rolleyes:

Du sa det själv, kan hända mycket märkliga saker när man är nyvaken.

Bra mycket värre? Jo, så är det nog. En adelsman är ju dyrare än en offby + adlar.

Här bjuder jag på lite fler rapporter.

d9ba7a6e63.png

**************************************
1cd6ca513f.png

**************************************
6b5f6837d2.png

**************************************
4b6b03e055.png

**************************************
f6c39e188b.png

**************************************
46ffbdd5cd.png
 
Senast ändrad:
Topp