Dance mot världen

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Jag undrar om det är fler än jag som har lagt märke till att stapeldiagrammen visar stolpdiagram och INTE stapeldiagram ;) Bara så att ni inte får fel på något i statistikkurser...
 

gavleantifa

Member
Reaktionspoäng
0
Tackar :)

Men syftade på att sortera efter "Besegrade motståndare som anfallare" och visa spelare :D

Är det här vad du är ute efter? :D

0c58dd77dbb6f632bdded71cdc304184.png
 
Reaktionspoäng
5
Sida 1:
Stammar: Upp1ba, Upp1br, 300, MASH, M.MASH, Reva, SOS
Sida 2:
Stammar: Plzzzz

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 50
Sida 2: 16
Skillnad: 34

chart

Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 375,470
Sida 2: 94,983
Skillnad: 280,487

chart
 

Lundav

Active Member
Reaktionspoäng
58
https://gyazo.com/6f7f5c701a9a83134831add089b50cfe



ännu en movie time kväll med mormor eller lundav?
därför du glömde ''dra hem'' eller nåt?

Hehe nädu Dennis, vi hade det trevligare än så.

Det blev en intensiv monopolkväll med mormor och hennes väninna Majvor. Majvor, skicklig och turlig som hon är lyckades köpa både Norrmalmstorg och Centrum relativt tidigt i spelsessionen och kunde därav ganska enkelt spela sig till en vinst.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
https://gyazo.com/6f7f5c701a9a83134831add089b50cfe



ännu en movie time kväll med mormor eller lundav?
därför du glömde ''dra hem'' eller nåt?

En oba älskares våta dröm :rolleyes:

Dennis, du tabbade dig bra mycket värre på en tidigare värld du o jag "möttes" va väl knappast en strid värt o nämna, då du inte ens ducka din off. Men jag antar att spelare som du måste ta chans när nån gör bort sig ;)

Dennis & kyrkor är en oba älskares Våta dröm <3<3
 

DeletedUser

Guest
För några veckor sedan satt Lundav så stolt här i forumet och la ut några rapporter där våra kära medlemmar (inklusive jag) missat ducka. Men när Lundav fick lite motstånd i form av incs, då jäklar spammas det med vbat av slakt hos Lundav. Jag tror nog erat bytapp beror på mer än "vår stam hjälper inte oss" :thinking: :D
 

Lundav

Active Member
Reaktionspoäng
58
För några veckor sedan satt Lundav så stolt här i forumet och la ut några rapporter där våra kära medlemmar (inklusive jag) missat ducka. Men när Lundav fick lite motstånd i form av incs, då jäklar spammas det med vbat av slakt hos Lundav. Jag tror nog erat bytapp beror på mer än "vår stam hjälper inte oss" :thinking: :D

Eller så är det den där jävla mormorn? ;)
 
Topp