Dance mot världen

Nocturne

Member
Reaktionspoäng
6
Dennis, du tabbade dig bra mycket värre på en tidigare värld du o jag "möttes" va väl knappast en strid värt o nämna, då du inte ens ducka din off. Men jag antar att spelare som du måste ta chans när nån gör bort sig ;)

Dennis & kyrkor är en oba älskares Våta dröm <3<3





well jag satt inloggad ca 2,5h per dag den världen ^^
och ändå lyckades du inte adla några speicella byar av mig (var väll nån by hit och dit och jag retakade hälften)

åh andra sidan duckade du inget heller, utan du satte kö på spelare som gjorde det åt dig :D
så snälla hence, spring och spela v33 nu och lämna detta forumet till de stora pojkarna
 

Nocturne

Member
Reaktionspoäng
6




ahh drog hem deffen för tidigt och hade märkt om den redan haha
så den sket sig ^^

sedan så glömmer alla ducka nån gång
det är nästan ofrånkomligt om du sitter med mkt incs och mycket adlar (då prioriteras adlarna i mitt fall)
men det roliga med lundav är att han medvetet skickade in deffen och lät den dö när han visste jag hade en tajmad nuke innan ^^
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
well jag satt inloggad ca 2,5h per dag den världen ^^
och ändå lyckades du inte adla några speicella byar av mig (var väll nån by hit och dit och jag retakade hälften)

åh andra sidan duckade du inget heller, utan du satte kö på spelare som gjorde det åt dig :D
så snälla hence, spring och spela v33 nu och lämna detta forumet till de stora pojkarna

Hihi, varför skulle ja adla för? Va ju bara ute efter sänka dig ^^ De va ju de lättaste ja varit med om iaf. Jojo, 2.5 timme med taggar alla tåg dygnet runt , de är fint de ;)

Mmm just ja, vill du se kö loggen också eller? ;)

Skäm inte ut dig dennis & va ödmjuk, du är inte bäst.
 

Lundav

Active Member
Reaktionspoäng
58
sedan så glömmer alla ducka nån gång
det är nästan ofrånkomligt om du sitter med mkt incs och mycket adlar (då prioriteras adlarna i mitt fall)

Har inget annat val än att hålla med. Förlåt alla jag sårat ;(

men det roliga med lundav är att han medvetet skickade in deffen och lät den dö när han visste jag hade en tajmad nuke innan

Stämmer inte det minsta.
 

DeletedUser

Guest
När henke snackar om ödmjukhet...


[video=youtube;UjXi6X-moxE]https://www.youtube.com/watch?v=UjXi6X-moxE[/video]
 

Nocturne

Member
Reaktionspoäng
6
Hihi, varför skulle ja adla för? Va ju bara ute efter sänka dig ^^ De va ju de lättaste ja varit med om iaf. Jojo, 2.5 timme med taggar alla tåg dygnet runt , de är fint de ;)

Mmm just ja, vill du se kö loggen också eller? ;)

Skäm inte ut dig dennis & va ödmjuk, du är inte bäst.



nae men du är definitivt sämst :awsm:



sedan att ''du'' tar åt dig äran för att ha ''sänkt'' mig på v30 är också roligt, med tanke på att det var din stam som gjorde grovjobbet
när världen är över här ska jag gladeligen fixa ett jämnstort konto åt dig så kan vi köra 1v1 och så kan vi bevisa för alla just hur dålig du är på det här spelet hence

eller kommer du få mycket att göra IRL då också?
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
nae men du är definitivt sämst :awsm:

sedan att ''du'' tar åt dig äran för att ha ''sänkt'' mig på v30 är också roligt, med tanke på att det var din stam som gjorde grovjobbet
när världen är över här ska jag gladeligen fixa ett jämnstort konto åt dig så kan vi köra 1v1 och så kan vi bevisa för alla just hur dålig du är på det här spelet hence

eller kommer du få mycket att göra IRL då också?

Kan varken lova det ena eller det andra, så är det när man jobbar tyvärr. Men, rätt säker på att vi kan köra oavsett, med dina 2.5h & 2 coes så är de väl ez pz

[video=youtube;UjXi6X-moxE]https://www.youtube.com/watch?v=UjXi6X-moxE[/video]

Passade så bra till dennis 1v1 :D
 

Nocturne

Member
Reaktionspoäng
6
Kan varken lova det ena eller det andra, så är det när man jobbar tyvärr. Men, rätt säker på att vi kan köra oavsett, med dina 2.5h & 2 coes så är de väl ez pz



Passade så bra till dennis 1v1 :D



har ju dock inga COs ^^
men jag har ju självklart mer tid än 2,5h per dag nu, men jag hade det knappt under V30 :)


men som sagt, du är all talk och no game
bevisa nån gång att du kan spela spelet innan du börjar skryta om hur duktig du är :awsm:
men då blir det väll inte lika roligt för dig förstås...
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
har ju dock inga COs ^^
men jag har ju självklart mer tid än 2,5h per dag nu, men jag hade det knappt under V30 :)


men som sagt, du är all talk och no game
bevisa nån gång att du kan spela spelet innan du börjar skryta om hur duktig du är :awsm:
men då blir det väll inte lika roligt för dig förstås...

Lugn nu, nu har du kaxat färdigt. På ingång till v32 nu. :* v30 all over again Bitch
 

DeletedUser

Guest
Vad får jag för odds på att ingen av er är varken bäst eller sämst? ^_^
Utmaningar på 1on1 är ganska meningslösa btw, ni vet att det aldrig kommer att hända på ett rättvist sätt. :)
 

DeletedUser

Guest
Dennis, du tabbade dig bra mycket värre på en tidigare värld du o jag "möttes" va väl knappast en strid värt o nämna, då du inte ens ducka din off. Men jag antar att spelare som du måste ta chans när nån gör bort sig ;)

Dennis & kyrkor är en oba älskares Våta dröm <3<3


Lie, KBK va bra motstånd, vi höll på att kollapsa vid många tillfällen där Dennis va ett av knotorna som la mest press på oss.

ahh drog hem deffen för tidigt och hade märkt om den redan haha
så den sket sig ^^

sedan så glömmer alla ducka nån gång
det är nästan ofrånkomligt om du sitter med mkt incs och mycket adlar (då prioriteras adlarna i mitt fall)
men det roliga med lundav är att han medvetet skickade in deffen och lät den dö när han visste jag hade en tajmad nuke innan ^^

Sant, alla missa att ducka även du. Kasta inte sten i glashus så fort någon annan missar att ducka. Har hänt förr även om detta nu inte va en miss. Nästan värre att dra hem deff för tidigt och missa ducka undan den igen än att missa ducka helt och hållet om du frågar mig?


well jag satt inloggad ca 2,5h per dag den världen ^^
och ändå lyckades du inte adla några speicella byar av mig (var väll nån by hit och dit och jag retakade hälften)

åh andra sidan duckade du inget heller, utan du satte kö på spelare som gjorde det åt dig :D
så snälla hence, spring och spela v33 nu och lämna detta forumet till de stora pojkarna

Lie, du satt aktivt på v30, det kan nog hela KBK och Poke intyga. Så frustrerad du va över din stam hade du inte varit om du knappt brydde dig och satt 2,5h om dagen. Du hade alarm ställda vissa nätter, du satt så mycket du bara kunde på jobbet och höll mer eller mindre full aktivitet på kontot. Du hjälpte stammen med kö osv och gick in för den världen.


Hihi, varför skulle ja adla för? Va ju bara ute efter sänka dig ^^ De va ju de lättaste ja varit med om iaf. Jojo, 2.5 timme med taggar alla tåg dygnet runt , de är fint de ;)

Mmm just ja, vill du se kö loggen också eller? ;)

Skäm inte ut dig dennis & va ödmjuk, du är inte bäst.

+1 Henke, Henke va inte ute efter att adla dig, de ville han lämna åt mig. Han körde all in för att katta dig.

Lie ang KÖ. Fanns mycket köhjälp på kontot. Sen om de va för jobb eller vad anledningen va är orelevant, det köades en del där, det kan du inte förneka henke.

nae men du är definitivt sämst :awsm:


sedan att ''du'' tar åt dig äran för att ha ''sänkt'' mig på v30 är också roligt, med tanke på att det var din stam som gjorde grovjobbet
när världen är över här ska jag gladeligen fixa ett jämnstort konto åt dig så kan vi köra 1v1 och så kan vi bevisa för alla just hur dålig du är på det här spelet hence

eller kommer du få mycket att göra IRL då också?

Lie, Henke va den som gjorde grovjobbet med kattandet, av de som kattade dig va de Henke som höll flest anfall ute under längst tid. Men han hade guldläge att adla, vilket han inte fullföljde särskilt väl.

har ju dock inga COs ^^
men jag har ju självklart mer tid än 2,5h per dag nu, men jag hade det knappt under V30 :)


men som sagt, du är all talk och no game
bevisa nån gång att du kan spela spelet innan du börjar skryta om hur duktig du är :awsm:
men då blir det väll inte lika roligt för dig förstås...

Galet hur mycket likheter de finns mellan er två, hur duktiga båda är på att snacka gott om sig själv, klanka ner andra för saker ni själva skött exakt lite awesome. Inte konstigt att ni två älskar varandra så mycket! Kasta sten i glashus är en stark egenskap hos er båda.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jenny, du glömde avsluta med:
Lipton_Kermit-630x422.png
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Lie, KBK va bra motstånd, vi höll på att kollapsa vid många tillfällen där Dennis va ett av knotorna som la mest press på oss.

Lie ang KÖ. Fanns mycket köhjälp på kontot. Sen om de va för jobb eller vad anledningen va är orelevant, det köades en del där, det kan du inte förneka henke.



Lie, Henke va den som gjorde grovjobbet med kattandet, av de som kattade dig va de Henke som höll flest anfall ute under längst tid. Men han hade guldläge att adla, vilket han inte fullföljde särskilt väl.

Eh, i början ja, sen började jag anfalla dennis i en punktmarkering. Efter det så utgjorde han inte det stora hoten? Visst hade han torn osv, men de hände väl inte speciellt mkt med de. Enstaka adlingar.

Jaja, de är väl klart de köades, men de va ju inte direkt som om ja bad kö för ja fick inks :p Sitter man på jobbet & udda inks börjar ramla in så kan de va svårt och göra de som krävs i tid.

Guldläge? Jenny? Den som hade bäst läge och adla var du eller mesut, jag låg ju 5h bort & dom tågen taggade han ju konstant när de få försök gjordes. Rensa hans stacks var aldrig prioriterat, kattningen var.
 

DeletedUser

Guest
Tror Innogames hade tjänat multum på en värld där man skulle kunna köra one vs one, preemfri med en avgift på låt säga 100pp, 15 mot 15 byar och 30 barbs hög hastighet och typ 5 dagar körning en utmaningsdel kopplat till varje värld så jag e bäst snacket hade tystnat, inget genomtänkt exempel, men iden hade vart kul
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Tror Innogames hade tjänat multum på en värld där man skulle kunna köra one vs one, preemfri med en avgift på låt säga 100pp, 15 mot 15 byar och 30 barbs hög hastighet och typ 5 dagar körning en utmaningsdel kopplat till varje värld så jag e bäst snacket hade tystnat, inget genomtänkt exempel, men iden hade vart kul

Finns speed för sånt :)
 

DeletedUser

Guest
Galet hur mycket likheter de finns mellan er två, hur duktiga båda är på att snacka gott om sig själv, klanka ner andra för saker ni själva skött exakt lite awesome. Inte konstigt att ni två älskar varandra så mycket! Kasta sten i glashus är en stark egenskap hos er båda.

Hahaha spot on! :D
 
Topp