DöDs uppståndelse

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Ja Dues, om en spelare på 50k poäng eller vad han ligger på nu, som skyddas utav spelare på över 5 miljoner, du vet nog vilka, räknas, så finns la GOTH kvar.
 

DeletedUser

Guest
du borde lära av -ingen- då han uppenbarligen går igenom det som sagts/skrivits och därefter kommer med sakliga argument och förklaringar
som i sin tur ger mig och allmänheten något att fundera på.


Medans du tar din fantasi och hittar på.....för att inte tala om de rena lögner som du kommer med.

Hm... Du kanske borde göra själv vad du ber andra om?
Släpp det nu va? -Ingen- sänkte dig redan innan han hade börjat skrivit och du verkar ju börja bli desperat efter att få kasta skit på folk..

Gå tillbaka till kriget och försöka göra nåt konstruktivt istället.. Som att faktiskt lyckas tajma in rensen före adeln någon gång...
 

aeon

Member
Reaktionspoäng
0
ohhhh.


aeon, du borde lära av -ingen- då han uppenbarligen går igenom det som sagts/skrivits och därefter kommer med sakliga argument och förklaringar
som i sin tur ger mig och allmänheten något att fundera på.


Medans du tar din fantasi och hittar på.....för att inte tala om de rena lögner som du kommer med.

man skulle kunna argumentera om varför.....men jag tror vi alla vet varför - du å Deus sprang med svansen mellan benen båda 2
- jag hade hövligheten att bara nämna Deus i min tidigare postering men om du vill så kan jag även bereda församlingen med din historia!?

Jaja, det blir säkert bra... du får dra precis vilka historier du vill här, det är inte första gången och knappast sista heller...

Saklighet tycker jag däremot inte du ska prata så högt om, spekulation kallas det du sysslar med och dessutom är det off-topic... igen...

Men om det får dig att må bättre så starta du en tråd och smutskasta mig så mycket du orkar, be my guest, det bjuder jag på :D
 

Robka

New Member
Reaktionspoäng
0
hur har allt detta med DöDs uppståndelse? OT-tråd tydligen...

Hej DM!

Ett sällsynt inbryt från lilla mig.

Sanning är att Goth har förlorat båda krigen mot Corian och båda gångerna har du & din vapendragare lämnat Goth innan de förlorat. Sen kan vi tala hur många andra stammar som har varit med på båda sidor och eftersom vi vunnit båda gångerna har det varit fler på vår sida, samt vi vet båda att ni har fått hjälp med deff och att ni har deffat personer Corian har krigat mot under vår tid tillsammans.
 

DeletedUser

Guest
Vad F*n har det med Död åh göra egentligen? Kunde vi inte släppa det här?
 

DeletedUser

Guest
Hej DM!

Ett sällsynt inbryt från lilla mig.

Sanning är att Goth har förlorat båda krigen mot Corian och båda gångerna har du & din vapendragare lämnat Goth innan de förlorat. Sen kan vi tala hur många andra stammar som har varit med på båda sidor och eftersom vi vunnit båda gångerna har det varit fler på vår sida, samt vi vet båda att ni har fått hjälp med deff och att ni har deffat personer Corian har krigat mot under vår tid tillsammans.

Ptja, delvis sant... GOTH föll ihop när jag och Aeon lämnade första gången.. När vi kom tillbaka reste vi upp stammen igen och gav Corian stryk. Ni vann INTE nån gång mot GOTH eftersom ni aldrig krigade själva utan var tvungna att dra in hur många stammar som helst mot GOTH.

Det är ingen seger, min vän. Det är bara gangbanging. =)

Första gången anföll Corian utan att bryta Allians, vilket gjorde att vi var helt öppna.. Trots detta klarade ni inte av att avsluta jobbet.
Ni tog ner stammen till 5 mio, sen gick den upp till 19 mio, spöade skiten ur er i Kontinent 23 och de enda bundsförvanter vi hade var Horden. Som även dom spöade skiten ur er. Hur svarade då Corian.. *lol* Jo, ni klarade inte ut att kriga själva utan ropade in UF stammarna mot Horden och samarbetade med WCW mot GOTH. Hur kan du se detta som en seger ?
Era allierade kanske kan tilldelas en seger, men knappast Corian.
 
Senast redigerad av en moderator:

Robka

New Member
Reaktionspoäng
0
Jag tolkar det som att du anser att ni inte lämnade stammen båda gångerna och att ni vann båda krigen.
 

MotoX

Member
Reaktionspoäng
0
GOTH existerar fortfarande. Återigen är du ignorant inför fakta.
Häva ur sig går bra, men att kolla fakta klarar du inte av.
Du VAR med. Krigsskådeplatsen.. Ah, antar du menar att 14 stammar som fick slita röven av sig i flera månader innan dom lyckades ??? *lol*

De flesta som kan spelet och har fakta på hur pass mycket GOTH fick motstå för att GOTH inte ville slicka vare sig WCW eller Corian i röven vet att vi stod vår mark mycket längre än någon kunde förvänta sig. Visst lämnade jag då O då till andra stammar. Corian i 18 timmar och till nWCW i några veckor. Sen tappade jag modet ett par gånger och försökte sluta, men jag återkom alltid, likaså Aeon.

Och en sak kan jag lova dig, Botox. Jag kommer finnas i V3 långt efter att du har blivit rimmad.



Mitt kapital förbrukat ???
Jaså ?? men det är nog bara bland er vattenklosetter och vägglöss.. Behöver inget kapital där, serru.


hehe, du börjar få hybris my dear Mr Deus.


Dessutom borde du ta som regel att först läsa igenom det du skriver innan du publicerar.......för du hoppar ideligen i dina egna felsägningar :/


GOTH might exist.....men att kalla det för existens med 1 medlem som har 4 byar....well think again!




"Du VAR med. Krigsskådeplatsen.. Ah, antar du menar att 14 stammar som fick slita röven av sig i flera månader innan dom lyckades ??? *lol*

De flesta som kan spelet och har fakta på hur pass mycket GOTH fick motstå för att GOTH inte ville slicka vare sig WCW eller Corian i röven vet att vi stod vår mark mycket längre än någon kunde förvänta sig.
Visst lämnade jag då O då till andra stammar. Corian i 18 timmar och till nWCW i några veckor.
Sen tappade jag modet ett par gånger och försökte sluta, men jag återkom alltid, likaså Aeon."


Här gör du ditt absolut största och antagligen sista misstag i denna värld och jag kan bara beklaga detta då jag egentligen tycker du är en helt ok person!



Det finns inte och kommer ALLDRIG finnas spelare (erfarna) som kommer att acceptera ditt egna beskrivna tidigare tillstånd med "jag kom o gick, sen kom jag tillbaks å sen gick jag igen etc etc"
Om du inte inser att detta ditt tidigare beteende är bannlyst från ett spel som detta ...ja då vet jag inte hur jag ska förklara :/

Dessutom finns det inte många som över huvudtaget bryr sig om om f.d GOTH fick kämpa i motvind mot X antal stammar eller inte.......inse detta en gång för alla å gå vidare dude!



sist men inte minst.....


om du nu är kvar i V3 som du påvisar...... varför då inte använda sitt vanliga namn

Detta kan ju bara innebära att du på något sätt vill dölja din identitet......./me wonder why?



Tyvär satte du din egna spik i kistan.....so don't blame me!
 

DeletedUser

Guest
Ja Dues, om en spelare på 50k poäng eller vad han ligger på nu, som skyddas utav spelare på över 5 miljoner, du vet nog vilka, räknas, så finns la GOTH kvar.

Mmm, men stammen finns kvar. Och spelaren som är stammen.. Kolla hans historik... =)
 

DeletedUser

Guest
hehe, du börjar få hybris my dear Mr Deus.
Dessutom borde du ta som regel att först läsa igenom det du skriver innan du publicerar.......för du hoppar ideligen i dina egna felsägningar :/

GOTH might exist.....men att kalla det för existens med 1 medlem som har 4 byar....well think again!

"Du VAR med. Krigsskådeplatsen.. Ah, antar du menar att 14 stammar som fick slita röven av sig i flera månader innan dom lyckades ??? *lol*

De flesta som kan spelet och har fakta på hur pass mycket GOTH fick motstå för att GOTH inte ville slicka vare sig WCW eller Corian i röven vet att vi stod vår mark mycket längre än någon kunde förvänta sig.
Visst lämnade jag då O då till andra stammar. Corian i 18 timmar och till nWCW i några veckor.
Sen tappade jag modet ett par gånger och försökte sluta, men jag återkom alltid, likaså Aeon."

Här gör du ditt absolut största och antagligen sista misstag i denna värld och jag kan bara beklaga detta då jag egentligen tycker du är en helt ok person!

Jag betvivlar starkt på att du har en aning om hur pass mycket GOTH attackerades, framför allt jag och Aeon. Vilket inte förvånar mig, med tanke på hur du hanterar fakta. ;)

Det finns inte och kommer ALLDRIG finnas spelare (erfarna) som kommer att acceptera ditt egna beskrivna tidigare tillstånd med "jag kom o gick, sen kom jag tillbaks å sen gick jag igen etc etc"
Om du inte inser att detta ditt tidigare beteende är bannlyst från ett spel som detta ...ja då vet jag inte hur jag ska förklara :/

Nja, kanske det var därför de mest erfarna spelarna i V3 dunkade oss i ryggen och tyckte vi skulle kämpa på... Men vad vet jag.

Dessutom finns det inte många som över huvudtaget bryr sig om om f.d GOTH fick kämpa i motvind mot X antal stammar eller inte.......inse detta en gång för alla å gå vidare dude!

Uppenbarligen är det ju exakt just tvärtom. Varför annars alltid denna konstanta spotlight på GOTH och lilla MOI ???
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
GOTH är död! GOTH är död!

Vettu varför? Du försa det precis själv. "Kolla hans historik", han gick från GOTH till GOTH. Han lämade den riktiga GOTH, och joinade en ny stam med samma namn.

GOTH som du spelade i, är inte samma GOTH som han spelar i just nu.

Nuvarande GOTH

Gamla GOTH

Sen hur *pip* lyckades vi ta oss från DöD till GOTH?
 

DeletedUser

Guest
GOTH är död! GOTH är död!

Vettu varför? Du försa det precis själv. "Kolla hans historik", han gick från GOTH till GOTH. Han lämade den riktiga GOTH, och joinade en ny stam med samma namn.

GOTH som du spelade i, är inte samma GOTH som han spelar i just nu.

Nuvarande GOTH

Gamla GOTH

Sen hur *pip* lyckades vi ta oss från DöD till GOTH?

hehehe... Jo, han slutade ett tag och återkom sedan igen. Sen när vi lade ner GOTH ville han ändå hålla fanan vid liv, vilket han fick göra. :)
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Men att säga: "GOTH existerar fortfarande. Återigen är du ignorant inför fakta." när GOTH faktiskt upplöstes tycker jag är lite fel.
 

DeletedUser

Guest
Slut på det roliga!
Inget inlägg på de sista två sidorna har hört till ämnet som dessutom känns ganska inaktuellt ändå

Geschlossen
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp