DöDs uppståndelse

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
ja detta kan ju skapa en ny trend , vi får väl se vad som händer när det märks om det klassas som pushing att ge bort byar från en stam till en annan utan motstånd
 

DeletedUser

Guest
Innan WcW yttrar att det är nå fel så bör dom isåfall ha koll på sina egna led först då jag vet det sker likadana händelser mellan wcw och Corian.

Det har pågått ett bra tag också, några dagar sen va det senaste som skedde.
 

MotoX

Member
Reaktionspoäng
0
WCW yttrar inget..däremot spelare som spelar för WCW posterar här...big different!

Och att jag spelare av WCW nämner/påpekar detta borde vara av godo då jag på inget sätt påtalar att ovan nämda spelare/stam skulle vara ensam att utföra liknande......

Jag är endast ett pe0n som pläderar en åsikt.....denna åsikt är dessutom mer riktad mot spelets regler.....

got it?
 

DeletedUser

Guest
jo, jag vet att det är personliga åsikter men ni bör kolla upp det egna ledet så ni inte får problem med det hela då ni säger att det går emot spelets regler.

Säger detta för att vara snäll så ingen av er blir bannad i wcw.

Alltså inge illa menat det jag skrev.
 

DeletedUser

Guest
Wildiz, du är bara för gullig.

Ett känt svenskt talesätt: Vad är en bag in box foot of africa jämfört med en mycket smidig kassetbandspelare.
 

MotoX

Member
Reaktionspoäng
0
Har personligen ingen aning om detta bryter mot eventuella skrivna regler.

Dock tycker jag(som jag nämnt tidigare) att hela iden med intern adling är totalt befängd!


Ett krigspel där man kan utan någon som helst ansträngnig bli stor bland de största utan någon som helst krigshandling är totalt för att inte säga helt orimlig!





btw Wildiz, tack för de trevliga kamperna vi har på tu man hand :)
 

DeletedUser

Guest
Har inte heller om det är nå emot TW´s regler att göra så. Kan inte reglerna fullt ut när det gäller detta.


------
off-topic

Motox, vem vet vi kanske kommer ha en del fortsatt trevliga kamper i framtiden också. Fast det visar sig :)

Må iaf lyckan vara med dig.
 

DeletedUser

Guest
Reglerna sa:
§5) Ihopslagning (Merging) av konto

I normala fall är det tillåtet för en spelare att ta över en annan spelares byar utan en strid. (Byarna måste fortfarande bli övertagna med adelsmän, de finns alltså inget annat sätt att göra det på.)

Hur som helst så finns det ett par restriktioner som måste följas: Konto på samma internetanslutning får inte ihopslås. Detta gäller konto som har blivit spelade exklusivt eller nästan exklusivt från samma internetanslutning.

Kontoövervakaren får enbart ge bort byar från kontot om den som du sitter åt har sagt att du får göra det eller att spelaren i frågan inte har återvänt till sitt konto efter 2 månader av konstant kontoövervakning. (Som vanligt så får inte den som kontoövervakar anfalla kontot som övervakats förrän minst 24 timmar efter att kontoövervakningen har blivit avaktiverad.)

Då du slutar så är det OK att dela ut dina byar bland vänner och stam/mar. Det finns dock en 60% marginal man måste hålla sig till. Du får inte ge en och samma spelare mer än 60% av dina byar.

Är det nå mer fröknarna från wcw vill gnälla och anklaga andra om??
 

DeletedUser

Guest
WCW yttrar inget..däremot spelare som spelar för WCW posterar här...big different!

Och att jag spelare av WCW nämner/påpekar detta borde vara av godo då jag på inget sätt påtalar att ovan nämda spelare/stam skulle vara ensam att utföra liknande......

Jag är endast ett pe0n som pläderar en åsikt.....denna åsikt är dessutom mer riktad mot spelets regler.....

got it?

Då kanske du skulle ta och läsa dom reglerna i stället för att göra dig dum på allmänna
 

DeletedUser

Guest
WCW yttrar inget..däremot spelare som spelar för WCW posterar här...big different!

Och att jag spelare av WCW nämner/påpekar detta borde vara av godo då jag på inget sätt påtalar att ovan nämda spelare/stam skulle vara ensam att utföra liknande......

Jag är endast ett pe0n som pläderar en åsikt.....denna åsikt är dessutom mer riktad mot spelets regler.....

got it?

Du vet väl att reglerna finns att läsa ???
Så vore det inte bra om du tog och kollade upp dem innan du börjar pladdra och bevisa dig själv som ignorant och dumdristig ???
Menar inget illa... Bara ett gott råd.
 

DeletedUser

Guest
Är inte reglerna uppdaterade? Jag trodde det var en omröstning som kom fram till att man skulle få göra precis vad man ville med sina byar när man slutar.

Min fråga var inte avsedd att starta någon pajkastning. Jag har fått mitt svar. Är det något annat intressant som händer i Killer eller ska alla sluta?
 

DeletedUser

Guest
Är inte reglerna uppdaterade? Jag trodde det var en omröstning som kom fram till att man skulle få göra precis vad man ville med sina byar när man slutar.

Min fråga var inte avsedd att starta någon pajkastning. Jag har fått mitt svar. Är det något annat intressant som händer i Killer eller ska alla sluta?
Nänä, förstår dig och att man blir nyfiken med tanke på början av tråden :)
Men tyvärr så är det dom som gnäller på alla andra om att vi kastar pajer som inte kunde hålla sig,,,,igen :)

Vet iof inte om mana tankar är rätta, men med tanke på vilka som blir noblade så borde det vara så. Verkar inte vara så många MARS som noblar gamla NoD
 

znize

Member
Reaktionspoäng
0
Klart det är krig... Vi köttar på bra ;) haha

Nä, vi bryter inte mot några regler, och denna diskussion är väl så off-topic den kan bli nu eller?

Men som svar på några som säger att man kan växa sig stor p.g.a. internadling.. det är sant, men du har inte tänkt på att hela stammen hjälps åt med att ta byarna?
Vem som sätter sista adeln spelar väl mindre roll det är ju stammens by oavsett, eller ni har ingen stamkänsla?

Och att vi får lov att ta lite byar av Killer, kan man ju se som tack för att de fick internadla Persifal på 100st? =)

Sen existerar inte DöD längre utan killer så denna tråden känns väl inte aktuell längre?? :cool:
 

MotoX

Member
Reaktionspoäng
0
Pfffft.........

Ok, lets dance then!

First: Mr Deusmachina

Person ( typ dig) som försökte sig på att driva en STAM...typ GOTH som idag icke existerar i V3 och som har en personlig stamtavla bestående av flykt mellan olika stammar där DU lämnade
övriga medlemmar (inte en gång utan flera gånger) för att DU själv skulle kunna överleva, och lämnade övriga att dö på krigsskådeplatsen. Ditt egna ”bleka skin”.... var ALLTID mer värt än dina stammedlemmar!
(försök nu att komma undan då jag själv var medlem och kan vittna hur det gick till)


Dina politiska ambitioner i V3 tillsammans med resultatet av goth TOTALA sammanbrott borde om inget annat göra din personlighet lite mer ödmjuk!
Du borde inse att ditt förtroendekapital i denna värld är totalt förbrukat......
Så många som vi är, å alla kan vi vittna om dina ledaregenskaper...

puh...on to next!



Exempel på posteringar gjorda......

”ignorant och dumdristig” (Deus)
”göra dig dum på allmäna” (ingen)

Tyvär måste jag meddela att dessa båda uttalanden kommer innebära att ni båda får en anmärkning av forum moderator!

Varför vet jag nu detta!?...jo p.g.a av mitt egna illa valda formulering jag råkade göra i en postering jag gjorde tidigare som var ”Din vetskap av spelets olika strategier................ = - 521 ” ------

Jag fälldes för anledning : ”Kräkning av andra medlemmar” ??????


Om jag nu fälldes för mina uttalanden så borde ju Deus å ingen bli lemlästade för sina......

(kan min ”fällning” ha något att göra med att moderatorn (Spruck =Tjekan) är min motståndare i kriget......naaa en moderator är självklart helt utan subjektivism........jag kommer dock be om bevis för Deus/ingen legitima forumanmärkningar)



Sist men inte minst...ingen

Dina tidigare observationer av mina tidigare posteringar lämnar mycket för eftervärlden att begrunda.
 
Senast redigerad av en moderator:

aeon

Member
Reaktionspoäng
0
Mmm... just det Motox... du VAR medlem, tills du åkte ut eftersom det enda du gjorde var att klaga och gnälla och allting var fel och du var mycket bättre än nån annan och och och... till slut tröttnar man förstår du

Ska du fortsätta kasta skit på alla i vartenda inlägg eller tänker du skriva nåt konstruktivt som har med trådens topic att göra? Nästa inlägg kommer väl att innehålla x antal påhopp på mig misstänker jag, whatever, who cares? Men seriöst, du börjar bli tröttsam nu...
 

DeletedUser

Guest
WCW yttrar inget..däremot spelare som spelar för WCW posterar här...big different!

Och att jag spelare av WCW nämner/påpekar detta borde vara av godo då jag på inget sätt påtalar att ovan nämda spelare/stam skulle vara ensam att utföra liknande......

Jag är endast ett pe0n som pläderar en åsikt.....denna åsikt är dessutom mer riktad mot spelets regler.....

got it?

Då kanske du skulle ta och läsa dom reglerna i stället för att göra dig dum på allmänna

Har personligen ingen aning om detta bryter mot eventuella skrivna regler.

Kanske missuppfattade din andra post där du säger att du inte har en aning om vad som gäller och gav dig ett råd utifrån det (tyvärr utan att quota, men trodde inte att jag skulle behöva det).
I det samhälle vi TW spelare lever i så kanske du vet hur du ska ventilera dina åsikter i stället för att komma med påståenden och åsikter att dom bryter mot reglerna (om nu din åsikt var till att försöka få till en regeländring om en regel som du egentligen inte kunde nått om)
 

DeletedUser

Guest
Pfffft.........

Ok, lets dance then!

First: Mr Deusmachina

Person ( typ dig) som försökte sig på att driva en STAM...typ GOTH som idag icke existerar i V3 och som har en personlig stamtavla bestående av flykt mellan olika stammar där DU lämnade övriga medlemmar (inte en gång utan flera gånger) för att DU själv skulle kunna överleva, och lämnade övriga att dö på krigsskådeplatsen. Ditt egna ”bleka skin”.... var ALLTID mer värt än dina stammedlemmar!
(försök nu att komma undan då jag själv var medlem och kan vittna hur det gick till)

GOTH existerar fortfarande. Återigen är du ignorant inför fakta.
Häva ur sig går bra, men att kolla fakta klarar du inte av.
Du VAR med. Krigsskådeplatsen.. Ah, antar du menar att 14 stammar som fick slita röven av sig i flera månader innan dom lyckades ??? *lol*

De flesta som kan spelet och har fakta på hur pass mycket GOTH fick motstå för att GOTH inte ville slicka vare sig WCW eller Corian i röven vet att vi stod vår mark mycket längre än någon kunde förvänta sig. Visst lämnade jag då O då till andra stammar. Corian i 18 timmar och till nWCW i några veckor. Sen tappade jag modet ett par gånger och försökte sluta, men jag återkom alltid, likaså Aeon.

Och en sak kan jag lova dig, Botox. Jag kommer finnas i V3 långt efter att du har blivit rimmad.

Dina politiska ambitioner i V3 tillsammans med resultatet av goth TOTALA sammanbrott borde om inget annat göra din personlighet lite mer ödmjuk!
Du borde inse att ditt förtroendekapital i denna värld är totalt förbrukat......
Så många som vi är, å alla kan vi vittna om dina ledaregenskaper...

Mitt kapital förbrukat ???
Jaså ?? men det är nog bara bland er vattenklosetter och vägglöss.. Behöver inget kapital där, serru.
 
Senast redigerad av en moderator:

MotoX

Member
Reaktionspoäng
0
ohhhh.


aeon, du borde lära av -ingen- då han uppenbarligen går igenom det som sagts/skrivits och därefter kommer med sakliga argument och förklaringar
som i sin tur ger mig och allmänheten något att fundera på.


Medans du tar din fantasi och hittar på.....för att inte tala om de rena lögner som du kommer med.

man skulle kunna argumentera om varför.....men jag tror vi alla vet varför - du å Deus sprang med svansen mellan benen båda 2
- jag hade hövligheten att bara nämna Deus i min tidigare postering men om du vill så kan jag även bereda församlingen med din historia!?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp