DöDs uppståndelse

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
-DöD- vill härmed tala om att det samarbete som vi tidigare haft med MASH upphör att gälla med omedelbar verkan.
NoD gick in i MASH och trodde det kunde bli något bra med det...vi trodde ju att vi hade samma mål och arbetade på samma sätt...men det visade sig klart att så var inte fallet.

Deras amatörmässiga inställning till spelet och deras verbala omognad gjorde ju egentligen att mergen var dömd att misslyckas redan innan den starta.

Lågmärket var när de började boka in och adla på konton, vars ägare har slutat spela, utan att fråga oss på några som helst sätt. Att deras ledare tillåter något sådant och sedan nekar, trots påtagliga bevis, gömmer sig, ignorerar oss, visar bara på hur oseriösa ledarskapet är i MASH.

Vi förklarar härmed IAP och Allians med MASH bruten!

Och här har ni även förklaringen till -DöD-s uppståndelse!:)
 

DeletedUser

Guest
precis som man har trott... gött att någon har stake och berätta det :D:D
 

DeletedUser

Guest
Det är trist när inte alla viljor kan samlas under samma tak,

Men så blir det ibland men det kanske är bäst för alla då vi i MASH inte riktigt hade plats för alla avdankade spelare från NoD.

Deras kvalitet som de skrytit om på forumet sen stan brann visade sig inte stämma på någon punkt överhuvudtaget...
 

MotoX

Member
Reaktionspoäng
0
Denna eviga strävan efter världsdominans som oftast visar sig falla platt som en pannkaka.

Återigen ett bevis gott som något att diverse stamledare borde återgå till kökstjänstgöring istället för att försöka spela diplomater.

Ni ”däruppe” i hierarkin som hela tiden försöker deala till den ena dåliga överenskommelsen efter den andra och som förr eller senare faller alltid faller pladask...... borde istället se till varför vi alla befinner oss i den spelvärld.


Vi är ALLA här för att njuta av framgång på spelplan å det kan ju vara att erövra en by eller varför inte ett blixtrande försvarsäventyr.


Jag röstar på att ALLA ska förklara krig mot ALLA........fy bövelen va kul detta skulle va!

Sluta tänka på den stammen e allierad, den stammen e si eller så....

Come on lets go dancing in WAR!
 

znize

Member
Reaktionspoäng
0
-DöD- vill härmed tala om att det samarbete som vi tidigare haft med MASH upphör att gälla med omedelbar verkan.
NoD gick in i MASH och trodde det kunde bli något bra med det...vi trodde ju att vi hade samma mål och arbetade på samma sätt...men det visade sig klart att så var inte fallet.

Deras amatörmässiga inställning till spelet och deras verbala omognad gjorde ju egentligen att mergen var dömd att misslyckas redan innan den starta.

Lågmärket var när de började boka in och adla på konton, vars ägare har slutat spela, utan att fråga oss på några som helst sätt. Att deras ledare tillåter något sådant och sedan nekar, trots påtagliga bevis, gömmer sig, ignorerar oss, visar bara på hur oseriösa ledarskapet är i MASH.

Vi förklarar härmed IAP och Allians med MASH bruten!

Och här har ni även förklaringen till -DöD-s uppståndelse!:)

amatörmässigt? haha
Vi har en god stämning i MASH och enda gången det knakat lite på forumet är när era kaxiga spelare från fd NoD kom in och ville vända upp och ner på ett inarbetat spelsätt...

Och de som har haft med oss att göra vet mycket väl hur vi är.. det räcker för oss...
När jag nu läser ditt inlägg Anette så förstår jag att ni redan hade blickarna på vårt håll, redan INNAN mergen (där vi tog in dig och dina spelare med öppna armar) och att det var därför ni hoppade av lika snabbt igen... (kanske för att kolla vilka som var aktiva? Och hitta svagheter??)

Sen tycker jag att det är väldigt tråkigt att se detta... En stam vi alltid sett som vänner...

Men att ni var en förstärkning i MASH? hahaha
 

DeletedUser

Guest
amatörmässigt? haha
Vi har en god stämning i MASH och enda gången det knakat lite på forumet är när era kaxiga spelare från fd NoD kom in och ville vända upp och ner på ett inarbetat spelsätt...

Nu vet inte jag vad som har hänt. Men när vi (cccp) gick in med gamla död och bildade NoD så var det en kulturkrock med nästan helt skilda arbetssätt. Men inget som inte var värre än vad man kunde jobba på då ingen i gamla cccp eller död var några surskallar. Så måste ha varit storleken större här antar jag

Och de som har haft med oss att göra vet mycket väl hur vi är.. det räcker för oss...
När jag nu läser ditt inlägg Anette så förstår jag att ni redan hade blickarna på vårt håll, redan INNAN mergen (där vi tog in dig och dina spelare med öppna armar) och att det var därför ni hoppade av lika snabbt igen... (kanske för att kolla vilka som var aktiva? Och hitta svagheter??)

Sen tycker jag att det är väldigt tråkigt att se detta... En stam vi alltid sett som vänner...

Men att ni var en förstärkning i MASH? hahaha

.......................
 
Senast redigerad av en moderator:

lord lobo

Member
Reaktionspoäng
1
Sååå, nu skall vi sansa oss och ta det lugnt. Visserligen blir man beskylld för att vara en dålig ledare, men trupper har jag ändå men även dåliga ledare har trupper :p

Bring it on!!
 

DeletedUser

Guest
Sååå, nu skall vi sansa oss och ta det lugnt. Visserligen blir man beskylld för att vara en dålig ledare, men trupper har jag ändå men även dåliga ledare har trupper :p

Bring it on!!

"Jag har inga trupper alls, är jag en bra ledare då?"

Cut the crap!

Alla har vi trupper och vi är inte rädda för att använda dem
 

DeletedUser

Guest
För att citera Fylking "äntligen!"

Detta kommer att bli grymt kul :D
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
amatörmässigt? haha
Vi har en god stämning i MASH och enda gången det knakat lite på forumet är när era kaxiga spelare från fd NoD kom in och ville vända upp och ner på ett inarbetat spelsätt...

Och de som har haft med oss att göra vet mycket väl hur vi är.. det räcker för oss...
När jag nu läser ditt inlägg Anette så förstår jag att ni redan hade blickarna på vårt håll, redan INNAN mergen (där vi tog in dig och dina spelare med öppna armar) och att det var därför ni hoppade av lika snabbt igen... (kanske för att kolla vilka som var aktiva? Och hitta svagheter??)

Sen tycker jag att det är väldigt tråkigt att se detta... En stam vi alltid sett som vänner...

Men att ni var en förstärkning i MASH? hahaha

Bring the war to the gates !

Om de var så dåliga menar ja...
 

persifal

Member
Reaktionspoäng
2
Vet inte hur Död har tänkt här?...:D
Men naturligtvis är vi beredda på det värsta... Då jag spelat med flera av dem så vet jag ju oxå hur överskattade de är... ;)
 

DeletedUser

Guest
Har varit medlem i 2 stammar som anette har varit ledare för.. Och vet att hon sköter inte sitt genom det offentliga forumet, eller har hon ändrats bara sådär? har hon blivit ombed att skriva här? nej jag köper inte det här.
 

DeletedUser

Guest
Pinsamt.

Då jag kanske var den enda som hoppades på att detta skulle funka blir man ju grymt besviken att läsa en sån här sak.

Ni föll MASH välkommnade er med öppna armar ni klev in men sen..?

Vad hände? Ni kommer in anklagar mina kära kamrater för massa skit sen sticker ni? Och sen tro ni att vi fortfarande ska ha en IAP/Ally med er efter detta?

Haha nae de både trodde / hoppades jag verkligen att ni förstod att de aldrig igen hade kunnat bli så?


Hur som helst är de ganska onödigt att sitta och kasta paj på varandra. Och att ens disskutera med vissa är ju iof en omöjlighet. Nä helt klart man får fortsätta hålla kontakt med den delen av NoD man faktiskt känner igen som NoD och som man vet sen innan är trevliga.

Mash / DöD som började så bra... Synd att vissa personer skulle komma in och förstöra är allt jag har o säga.

Mvh Lyrran Of MASH
 

DeletedUser

Guest
Har varit medlem i 2 stammar som anette har varit ledare för.. Och vet att hon sköter inte sitt genom det offentliga forumet, eller har hon ändrats bara sådär? har hon blivit ombed att skriva här? nej jag köper inte det här.


Mina medlemmar vill att detta ska skötas publict...och samtidigt känns det som att det är viktigt att det kommer fram ...varför DöD vaknade igen.
 

bedan

New Member
Reaktionspoäng
0
Mina medlemmar vill att detta ska skötas publict...och samtidigt känns det som att det är viktigt att det kommer fram ...varför DöD vaknade igen.

"mina medlemmar", lol...nu har hon drabbats av hybris med...snälla lilla vännen, prata inte om mognad, efter ditt inlägg har du förbrukat ditt förtroendekapital, vad hände egentligen, var inte sandlådan stor nog åt dig? grus i underbyxorna?

Att du/ni vill tvätta er smutsiga byk offentligt får stå för er, men dra inte in MASH!

Sen era hot...ni vet lika väl som vi och resten av TW världen att MASH knockar er lilla stam med en halvmiss!;)
 

DeletedUser

Guest
Har varit medlem i 2 stammar som anette har varit ledare för.. Och vet att hon sköter inte sitt genom det offentliga forumet, eller har hon ändrats bara sådär? har hon blivit ombed att skriva här? nej jag köper inte det här.

Många i ledningen som har slutat och anette är den som är kvar av dom aktiva i allmänna

Ska bli kul att se vart det här leder, om det nu leder nån stans. Vet ju vad sköningarna i -DÖD- går för :cool:
 

DeletedUser

Guest
jag är nyfiken vad de gamla rävarna i Solace tycker om detta..

De har väll haft samarbete sen tidernas begynnelse ?!
eller har jag fiskat med fel drag ?!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp