CP vs Horden

DeletedUser

Guest
Fjäsk är vägen till sann framgång...do not underestimate the power of fjäsk...vad det gäller Horden är den bästa stammen....återstår att se efter att LAW fått styr på sin stam igen....

Om båda stammarna får till ordentliga offensiver kan det bli jobbigt för "V6 bästa stam"

Sen hoppas jag att alla dessa "mini stammar" har lite koll på världen och ser till att växa nu när det finns ett låååångt krig på kartan.Kanske v6 lever vidare=)

Kötta på!
 

DeletedUser

Guest
Fjäsk är vägen till sann framgång...do not underestimate the power of fjäsk...vad det gäller Horden är den bästa stammen....återstår att se efter att LAW fått styr på sin stam igen....

Om båda stammarna får till ordentliga offensiver kan det bli jobbigt för "V6 bästa stam"

Sen hoppas jag att alla dessa "mini stammar" har lite koll på världen och ser till att växa nu när det finns ett låååångt krig på kartan.Kanske v6 lever vidare=)

Kötta på!

Det var roligt att se hur Horden agerade när de fick veta att mitt konto var hackat. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ja, eller hur :O

Sen så var det ju säkert en slump att Dödsvrede anföll samma spelare samtidigt som attacker började regna ner från ditt konto.
 

DeletedUser

Guest
Är ju verkligen sannolikt att Ic3 som ville jävlas med LAW sammordnar en attack på en medlem i Horden tillsammans med Dödsvrede:p

Snarare så att Unstopp fått tillfälligt kontroll över kontot och skickat sin off på oss, och det är väl inget konstigt med att vilja utnyttja trupperna innan Ic3 hann hitta på nått jävelskap med dem, men kom inte och whina om vårt agerande bara.
 

DeletedUser

Guest
Är ju verkligen sannolikt att Ic3 som ville jävlas med LAW sammordnar en attack på en medlem i Horden tillsammans med Dödsvrede:p

Snarare så att Unstopp fått tillfälligt kontroll över kontot och skickat sin off på oss, och det är väl inget konstigt med att vilja utnyttja trupperna innan Ic3 hann hitta på nått jävelskap med dem, men kom inte och whina om vårt agerande bara.

Hmm grattis, konstigt att jag med fick random attacker på mig ifrån unstop då?
 

DeletedUser

Guest
Vad händer när man blir en ''clone'' egentligen, opererar de bort ens hjärna och sätter in en brödrost istället?

Anfallet på oss var inga ''random attacker'':p
 

DeletedUser

Guest
Tyvärr hallonsodan ännu en gång så har du fel..

Dom opererar in en hårtork ;)
 

DeletedUser

Guest
Hehe, p*orrstjärnor har aldrig varit kända för deras IQ. :D

OT: Ser rätt jämnt ut i kriget än så länge.
 
Topp