CP vs Horden

DeletedUser

Guest
Kan jag väl aldrig tro:p, att han skrev att jag är helt dum i huvudet var det däremot.
 

DeletedUser

Guest
Varför ska vi göra det? Det är väl du som orsakat hela spektaklet från början eller? Ser du inte att det är DU som ligger bakom allt skit som har hänt eller? Så vill DU att vi ska tycka synd om dig på forum och du vädjar hitan och ditan..Jag fick 32 offbyar på mig från Döds och unst. Någon i LAW som slår det? Pajas

Du är rolig du. =)
Din ticket på en adelskrocken med Orcish Warlord tycker jag faktiskt slår det mesta och det talar ju för vilken koll Horden har på spelet.

Detta med unstop! säkerhetsban efter en viss herre via admin tools kraschat unstops konto är väl ganska givet..

Eller tycker ni det är värt att skicka 32 off på en spelare, få en egen medlem bannad plus att få en stam upplöst och förlora stats och hela skiten är värt några fjuttiga anfall ???

Att jag lyckades pricka in anfall samtidigt som unstop! "hacker" (scriptkiddie)
är ren slump. Dessutom så hade LAW verkligen velat krossa dig, Goeburk, så hade du nog fått lite mer än 32 offbyar över dig.

Så sluta gnäll nu och börja gilla läget. =)
 

DeletedUser

Guest
Till dig, Goeburk!:

32 off byar från två stora spelare. En som vill krossa horden och en annan som vill förstöra för LAW. Och från mitt konto fick du max 10 anfall på dig var av nästan alla innehöll deff sen sitter du och gråter på forumet, hahaha!

*Edit* - Tror det var en som innehöll lite off + MBs men inte mer än så. Annars var allt annat deff. :)
 

DeletedUser

Guest
Mjojo Deus, jag får nog hålla med dig där, det var otroligt fult gjort av oss att agera mot er innan era och CP's gangbang plan var redo att verkställas, my bad ''/
 

DeletedUser

Guest
Mjojo Deus, jag får nog hålla med dig där, det var otroligt fult gjort av oss att agera mot er innan era och CP's gangbang plan var redo att verkställas, my bad ''/

Ingen gang mot er har aldrig varit planerad. Sen kom gärna med något bättre. Vi låg redan i krig med 2 stammar sen kommer även horden som ett brev på posten, snacka om gangbang. :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Men fråga en admin så ska du får se, jag hade inte kontroll över mitt konto på 3 dagar för det gick inte med att försöka skaffa nytt lösen. Och det finns bevis på det!

Att du blev hackad tvivlar jag inte på...

Men att "dina" och döds. attacker kom väldigt nära varandra mot samma spelare OCH efter att du blivit hackad tycker jag e lite skumt.
 

DeletedUser

Guest
Mjojo Deus, jag får nog hålla med dig där, det var otroligt fult gjort av oss att agera mot er innan era och CP's gangbang plan var redo att verkställas, my bad ''/

Vilket gangbang ?
Att ni hamna i krig mot CP och LAW beror ju enbart på att ni själva satt och deffade upp fronterna och förberedde krig för det första.

LAW hade startat krig mot i stort sett hela Sydvästa delen av världen.
Mitt i det anföll ni oss. Och som ni märkte hade vi INTE deffat några fronter.
Och det borde vi ju ha gjort om vi planerade att anfalla Horden ?!?!
 

DeletedUser

Guest
Att du blev hackad tvivlar jag inte på...

Men att "dina" och döds. attacker kom väldigt nära varandra mot samma spelare OCH efter att du blivit hackad tycker jag e lite skumt.

Tycker du verkligen det ???
om du tänker efter så är möjligheten för en slump precis lika stor.
Att upplösa en stam för att anfalla en spelare med lite rens är ju verkligen värt, eller hur ??

Hur tänker ni i Horden egentligen ???
 

DeletedUser

Guest
Tycker du verkligen det ???
om du tänker efter så är möjligheten för en slump precis lika stor.
Att upplösa en stam för att anfalla en spelare med lite rens är ju verkligen värt, eller hur ??

Hur tänker ni i Horden egentligen ???

Om de nu tänker vilket jag tvivlar på.
 

DeletedUser

Guest
Tycker du verkligen det ???
om du tänker efter så är möjligheten för en slump precis lika stor.
Att upplösa en stam för att anfalla en spelare med lite rens är ju verkligen värt, eller hur ??

Hur tänker ni i Horden egentligen ???

Har jag sagt att erat mål var att upplösa eran stam för att anfalla en spelare?

Slump, inte så mycket.
Då ryktet och även bekräftelsen på att två konton hade blivit hackade spred sig väldigt fort så tror jag inte det första man tänker på. "Åå nu ska jag skicka iväg lite anfall", utan försöker ta reda på vad som har hänt?

Nu var jag inte online när LAW försvann men gissar på att det var det första hackern gjorde, att upplösa.
Sen vad jag vet så kom era anfall EFTER att LAW upplöstes så...


Sen kom inte å snacka om personangrepp när du gör precis samma sak...
 

DeletedUser

Guest
Har jag sagt att erat mål var att upplösa eran stam för att anfalla en spelare?

Slump, inte så mycket.
Då ryktet och även bekräftelsen på att två konton hade blivit hackade spred sig väldigt fort så tror jag inte det första man tänker på. "Åå nu ska jag skicka iväg lite anfall", utan försöker ta reda på vad som har hänt?

Nu var jag inte online när LAW försvann men gissar på att det var det första hackern gjorde, att upplösa.
Sen vad jag vet så kom era anfall EFTER att LAW upplöstes så...


Sen kom inte å snacka om personangrepp när du gör precis samma sak...

Eftersom Horden fick första tjing på att de var ni som hade hackat oss så kanske många ville få ut sin ilska i en attack mot Horden, samt att DM kanske planerat en offensiv mot goeburk vad vet jag?
 

DeletedUser

Guest
Eftersom Horden fick första tjing på att de var ni som hade hackat oss så kanske många ville få ut sin ilska i en attack mot Horden, samt att DM kanske planerat en offensiv mot goeburk vad vet jag?

Och varför skulle DM attackera oss då vi har "ally"?
 

DeletedUser

Guest
Har jag sagt att erat mål var att upplösa eran stam för att anfalla en spelare?

Slump, inte så mycket.
Då ryktet och även bekräftelsen på att två konton hade blivit hackade spred sig väldigt fort så tror jag inte det första man tänker på. "Åå nu ska jag skicka iväg lite anfall", utan försöker ta reda på vad som har hänt?

Nu var jag inte online när LAW försvann men gissar på att det var det första hackern gjorde, att upplösa.
Sen vad jag vet så kom era anfall EFTER att LAW upplöstes så...


Sen kom inte å snacka om personangrepp när du gör precis samma sak...

Personangrepp? Han frågade hur ni tänkte så då kommer åter en fråga fast från min sida:

När blev det ett personangrepp att fråga saker och ting?
 

DeletedUser

Guest
Och varför skulle DM attackera oss då vi har "ally"?

Syftade på DeusMachina, men detta var intressant. Och som jag nu tolkar detta så var det ni som tänkte ganga oss? Najs, de som tjaffsar mest om gangbang är alltså de största bovarna bakom detta?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Aldrig varit personangrepp å fråga men beror på hur man ställe sin fråga och i vilket sammanhag.

"Hur tänker ni egentligen?"-Är ett midlare mening för är ni dumma i huvet? tex.
Beror på hur man tolkar hela budskapet.
 
Topp