CP vs Horden

DeletedUser

Guest
Då horden själva har hävdat i denna tråd att vi aldrig haft någon IAP kan man undra hur aktuellt det avtalet var i verkligheten

Jag är ganska säker på att det handlar om att ledarna inte ger det minsta info till medlemmarna i horden överhuvudtaget. Inte ens att ni hade IAP :)
 

DeletedUser

Guest
Jag är ganska säker på att det handlar om att ledarna inte ger det minsta info till medlemmarna i horden överhuvudtaget. Inte ens att ni hade IAP :)

Toppstyrning med andra ord. Ja, då förstår jag stammen EVIL.
För mycket hemlighetsmakeri brukar resultera i dålig sammanhållning.
När stress och tryck ökar poppar det upp små utbrytar grupper från stammen.
har sett detta hända i nästan alla världar jag spelat i.

intressant psykologi... =)
 

dreaper

New Member
Reaktionspoäng
0
Jag är ganska säker på att EVIL inte har med den saken att göra.
Förövrigt så är det ju iallafall kul att det börjar hända lite saker i denna värld :)
 

DeletedUser

Guest
Jag är ganska säker på att EVIL inte har med den saken att göra.
Förövrigt så är det ju iallafall kul att det börjar hända lite saker i denna värld :)

Det är i alla fall en av anledningarna till att vi lämnade. Att vi helt enkelt inte tror på Horden och fram för allt inte trivs, i vilket fall inte jag.

Det var ganska roligt att logga in på ett KÖ-konto inom Horden och läsa era reaktioner efter att vi lämnat. Till exempel var det någon som kommenterade att Daschram ville kriga, och inte förstod varför han då lämnade stammen. Vad gör han nu då? Krigar, fast på riktigt :)

I alla fall, folk i Horden må vara sura på oss, framför allt mig, men nu har jag i alla fall lite roligt! Och kom ihåg, det är bara ett spel.
 

DeletedUser

Guest
Det är i alla fall en av anledningarna till att vi lämnade. Att vi helt enkelt inte tror på Horden och fram för allt inte trivs, i vilket fall inte jag.

Det var ganska roligt att logga in på ett KÖ-konto inom Horden och läsa era reaktioner efter att vi lämnat. Till exempel var det någon som kommenterade att Daschram ville kriga, och inte förstod varför han då lämnade stammen. Vad gör han nu då? Krigar, fast på riktigt :)

I alla fall, folk i Horden må vara sura på oss, framför allt mig, men nu har jag i alla fall lite roligt! Och kom ihåg, det är bara ett spel.



Kriga då mot LAW och CP era fega svin!

Lämna är en sak men sen att ta byar av oss är ren jävelskap!

Ni sa att ni låg långt ifrån fronten, ni ligger fan nära fronten om man jämför med vissa:cool:
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Kriga då mot LAW och CP era fega svin!

Lämna är en sak men sen att ta byar av oss är ren jävelskap!

Ni sa att ni låg långt ifrån fronten, ni ligger fan nära fronten om man jämför med vissa:cool:

Nu har dom inget annat än fronter? Räcker inte det..?



Visst, jag kan förstår frustrationen. Men sköt det proffsigt, ta deras byar snabbt och bygg deff och deffa fronten :)
 

DeletedUser

Guest
Kriga då mot LAW och CP era fega svin!

Lämna är en sak men sen att ta byar av oss är ren jävelskap!

Ni sa att ni låg långt ifrån fronten, ni ligger fan nära fronten om man jämför med vissa:cool:

Skulle inte säga att det är fegt att lämna Horden i detta skede. Ni är ganska övermäktiga oss, kolla bara kartan :)

Men som sagt, det fanns ingen anledning att stanna kvar i Horden när detta alternativ fanns. Aldrig att jag spelar i en stam med den ledning som Horden har - vart finns kärleken? :(
 

kristoffer 1

Member
Reaktionspoäng
2
Det är i alla fall en av anledningarna till att vi lämnade. Att vi helt enkelt inte tror på Horden och fram för allt inte trivs, i vilket fall inte jag.

Det var ganska roligt att logga in på ett KÖ-konto inom Horden och läsa era reaktioner efter att vi lämnat. Till exempel var det någon som kommenterade att Daschram ville kriga, och inte förstod varför han då lämnade stammen. Vad gör han nu då? Krigar, fast på riktigt :)

I alla fall, folk i Horden må vara sura på oss, framför allt mig, men nu har jag i alla fall lite roligt! Och kom ihåg, det är bara ett spel.

ursäkta? du fick ett konto med 1000k poäng och lämnar direkt? hur schyst e de? om du inet ville vara med i horden så kunde du ju börjat om på nytt?
 

DeletedUser

Guest
Schyssthet finns inte med i våra ordböcker...

Jag tål att ni säger det ni nu känner att ni behöver säga, jag kan till och med hålla med om det mesta, men kom inte och säg att vi är fega och att vi inte vill slåss; för vår karta ser förbannat röd ut :D
 

DeletedUser

Guest
Hade ni stannat hade fått slåss hur mycket ni vill :rolleyes:

Fegheten din styrde ditt val, strax innan det blev krig :eek:
 

DeletedUser

Guest
ursäkta? du fick ett konto med 1000k poäng och lämnar direkt? hur schyst e de? om du inet ville vara med i horden så kunde du ju börjat om på nytt?

För det första - nu är kontot mitt och jag har ingen anledning att försöka rätta mig efter vad snubben innan mig tyckte eller tänkte.

Om Horden varit värda det så hade vi stannat, men det var dom inte.

Hade ni stannat hade fått slåss hur mycket ni vill :rolleyes:

Fegheten din styrde ditt val, strax innan det blev krig :eek:

Läs på lite. Vi ville inte "kriga" något halv lamt distanskrig i en stam vi inte hörde hemma i och inte tyckte om. Nu krigar vi, och inte fan gör vi det av feghet :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hur kan du argumentera att vi skulle få "kriga så mycket vi ville" om vi stannade, då vi låg xx-antal timmar från stammen? Nu har vi ju krig inte ens 1h adelstid runt alla hörn!
 

DeletedUser

Guest
Hur kan du argumentera att vi skulle få "kriga så mycket vi ville" om vi stannade, då vi låg xx-antal timmar från stammen? Nu har vi ju krig inte ens 1h adelstid runt alla hörn!

Hört talas om lång adels?

Finns nått som heter tajma anfall, ni kunde fortfarande kriga lika mycket
 

DeletedUser

Guest
Ni är ju som små väggar allihopa. Så du tycker att timea in 50h adels är lika spännande som liveaction 1h adels? Jesus mannen
 
Topp