Corian vs Stribe

klemmpa

Member
Reaktionspoäng
0
Så innan ni snackar om gangbang tänk på allt gangbang vi fått på oss. :rolleyes:

Så nu säger jag bara, välkommen corian till den vinnande sida! Det kommer bli en ära att kämpa tillsammans med er igen :)


mvh krigarapan


Vänta lite nu :eek: Ni gangbangade? Låt mig kolla lite ...

WCW Familjen...

NwcwMA
NWCW-B
STsWCW
nWCW-K
nwcwka

495 miljoner sammanlagt hmmm 5 stammar var det va?....inte säker..ploppar ju upp nya varanan månad elr så...

Alliansen

-ST2-
Mash
Stribe
Elite

490 miljoner sammanlagt...

Vilket betyder att när ni har 5 miljoner mer än oss tillsammans så är det gangbang?

Ni 5 stammar mot oss 4 stammar - Jävlar vilket gangbang det blev !? :eek:

Var rätt roligt att se WCW spelare grina illa i forumet när det blev lite jämmnare i storlek :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Dom har fått en liten kärleksförklaring av oss men en krigsförklaring ska enligt mig gå till stammens ledare . Vi valde att göra det på servern på IGM då det e där spelet utspelas sig ;)

Kommer bara komma med denna kommentar sen kan folk sitta här och spekulera bäst dom vill.
DVH har skickat sin krigsförklaring ingame och det hedrar dom att det kom en krigsförklaring. Tack! :rolleyes:

Folk här är experter på att veta massor om dittan och dattan. WcW har alltid varit större än alliansen i detta krig, den som säger något annat har absolut ingen koll eller vetande i kriget överhuvudtaget.

Stribe står starka och kommer kämpa till sista blodsdroppen oavsett om vi har varenda stam mot oss på v3 eller inte. Nåt annat finns inte i våra hjärtan. Det finns nåt som heter ära och heder. Den står högt i Stribe.

Tråden kan låsas då det egentligen inte är de som krigar som snackar här och har nån insikt i kriget. Vi som krigar gör upp ingame och inte på ett forum.

Over and out!
 

geronimo

Member
Reaktionspoäng
0
Intressant att wc INTE klagar på gangbang nu när det är hela wc-familjen + DVH på stribe.

Det måste vara större fegspel än när halva servern hoppade på DC.

Nä kära DVH det här var enligt mig det största steg ni kunnat ta mot bekräftelse av alla rykten om att ni inte längre är en krigarstam.

Det här är mina egna åsikter och ska inte blandas ihop med MASH
 

Zapp007

Member
Reaktionspoäng
0
Regna? jaha.. Wcw och DVH trampar på några spindlar och då regnar det? Då fattar jag :p
 

apa rapa

Member
Reaktionspoäng
0
Fick nyligen en droppe i ansiktet från himlen, någon minut senare var jag genomblöt =)
 

DeletedUser

Guest

Mohaha det var ändå roligare när det kom från dig ;).

Nu undrar jag, när WcW har fred med -ST2- och MASH, kommer WcW känna sig modiga nog att förklara krig mot LCN? Var detta kanske dealen för att DVH förklarade mot Stribe? Vem vet vad som pågår i kulisserna.
 

DeletedUser

Guest
hmm, Corian doing it Corian style, nobody's impressed??

Varför är jag inte förvånad??

Tänker iaf hålla tummarna för stribe här!! Ni klarar det här!!:D
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker du ska skratta=)

Kollar också på V, härlig film det där!:D

ja man kan ju inte missa den =)

STswcw har alltid varit litee (utanför) en ganska så fredlig stam som har haft sin lilla sida och varit passiv , ja förutom med deff då , är man en stam som ev har lite inre problem gör man inet så mycke väsen av sig utan håller sig lite på sin kant , sen att ST2 gick på STswcw var väl taktik då ? vet ej hur ST2 tänkte , men dom såg väl sin chans =)

Så skulle nog alla stamamr reagera
 

DeletedUser

Guest
Hmm, tror dock ej att wcw kommer att gå med i kriget mot lcn då dvh håller på att styra upp allt.
Har collat runt en del och ser att lcn ändas tar byar från dom som är off i dvh.
dem har knappt en chans senare.

Att DVH gick med i kriget mot stribe var inte deras ide. dem flesta hade inte en aning om det förens det var uppe. Dvh fick ett delat forum med wcw dem flesta undrade om bandet förstärktes emellan dem men tror inte att det har d iaf.

Så det var wcw¨s ide att ta med dvh så kasta ej skit på dem nu...
Dem är fortfarande en krigar stam och det får ni snart se!:D
 

geronimo

Member
Reaktionspoäng
0
Hmm, tror dock ej att wcw kommer att gå med i kriget mot lcn då dvh håller på att styra upp allt.
Har collat runt en del och ser att lcn ändas tar byar från dom som är off i dvh.
dem har knappt en chans senare.

Att DVH gick med i kriget mot stribe var inte deras ide. dem flesta hade inte en aning om det förens det var uppe. Dvh fick ett delat forum med wcw dem flesta undrade om bandet förstärktes emellan dem men tror inte att det har d iaf.

Så det var wcw¨s ide att ta med dvh så kasta ej skit på dem nu...
Dem är fortfarande en krigar stam och det får ni snart se!:D

Du menar att dvh gick i krig mot stribe utan att dom hade en aning om det + att det inte var dvh´s ide?
Vi får inte kasta skit på dvh för att wc kom med iden att dvh skulle anfalla stribe?
Som du beskriver det så verkar dvh inte ha något att säga till om själva. Går hela dvh i wc´s ledband?
Intressant att du lämnar ut info om banden mellan wc och dvh, delade forum och wc´s makt över vilka dvh ska attackera:)
 

DeletedUser

Guest
Hmm, tror dock ej att wcw kommer att gå med i kriget mot lcn då dvh håller på att styra upp allt.
Har collat runt en del och ser att lcn ändas tar byar från dom som är off i dvh.
dem har knappt en chans senare.

Att DVH gick med i kriget mot stribe var inte deras ide. dem flesta hade inte en aning om det förens det var uppe. Dvh fick ett delat forum med wcw dem flesta undrade om bandet förstärktes emellan dem men tror inte att det har d iaf.

Så det var wcw¨s ide att ta med dvh så kasta ej skit på dem nu...
Dem är fortfarande en krigar stam och det får ni snart se!:D

DVH har ingen fri vilja ser jag, inte förvånad men man undrar lite om läget inom stammarna, om en annan stam måste säga vad de ska göra, det är lite ynkligt.
 

DeletedUser

Guest
alla våras misstankar vissade sig visst vara sanna.... DVH sitter i kopplet på wcw.... tråkigt att Corian, en gång en respekterad köttar stam, har försvunnit och blivit nån annans "bitch"....

trodde de var mer stake i dem....
 

DeletedUser

Guest
Hmm, tror dock ej att wcw kommer att gå med i kriget mot lcn då dvh håller på att styra upp allt.
Har collat runt en del och ser att lcn ändas tar byar från dom som är off i dvh.
dem har knappt en chans senare.

Att DVH gick med i kriget mot stribe var inte deras ide. dem flesta hade inte en aning om det förens det var uppe. Dvh fick ett delat forum med wcw dem flesta undrade om bandet förstärktes emellan dem men tror inte att det har d iaf.

Så det var wcw¨s ide att ta med dvh så kasta ej skit på dem nu...
Dem är fortfarande en krigar stam och det får ni snart se!:D

Vad får du din info ifrån igentligen??
Om du nu ser att vi tar byarna helt off från fronten så får du nog kolla lite till innan du kväser vidare.
 

DeletedUser

Guest
Hmm, tror dock ej att wcw kommer att gå med i kriget mot lcn då dvh håller på att styra upp allt.
Har collat runt en del och ser att lcn ändas tar byar från dom som är off i dvh.
dem har knappt en chans senare.

Att DVH gick med i kriget mot stribe var inte deras ide. dem flesta hade inte en aning om det förens det var uppe. Dvh fick ett delat forum med wcw dem flesta undrade om bandet förstärktes emellan dem men tror inte att det har d iaf.

Så det var wcw¨s ide att ta med dvh så kasta ej skit på dem nu...
Dem är fortfarande en krigar stam och det får ni snart se!:D


var inte du den som var dum nog att tänka "röd by lets take it" när du tog av en allierad stamunions byar och slutade med att du blev uppadlad av båda stammar. men iaf ser ut som om du har börjat med spekulationer nu istället
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
alla våras misstankar vissade sig visst vara sanna.... DVH sitter i kopplet på wcw.... tråkigt att Corian, en gång en respekterad köttar stam, har försvunnit och blivit nån annans "bitch"....

trodde de var mer stake i dem....

Tror inte du kopplar riktigt.. DVH eller Corian är inte någons "bitch" faktiskt.
 
Topp