Corian vs Stribe

DeletedUser

Guest
var inte du den som var dum nog att tänka "röd by lets take it" när du tog av en allierad stamunions byar och slutade med att du blev uppadlad av båda stammar. men iaf ser ut som om du har börjat med spekulationer nu istället

Nu tänker du helt fel gosse lilla. Det var så att ja var med i pro. Blev less då ja ej fick attackera Fronk. Dem var rädda för att starta upp ett krig så jag gick andra vägar och hittade till corian. Började attackera diräkt när ja kom med. Dock var stats inte med o var segt så det blev olika konflikter. Tog en del byar från fronk. ledare o allt blev inblandat men ja gav mej inte. efter ett tag orkade ja inte med alla konflikter så ja sätte min dåvarande ledare (Odelyrics) *stavning* som kö. Han gick mej bakom ryggen och gav bort mina byar till honom (värkade som han var en feg person med) såg att han skrev från min till en annan. LÅT INTE FRONK VETA ATT DET INTE ÄR IVAR SOM SPELAR. Blev förbannad men inget ja kunde göra åt det. Finns dock på ett annat konto och går uppåt med bra fart!
 

master of you

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: Zaxa Corian Dragon
Players:

Side 2:
Tribes: Stribe StribA
Players:

Timeframe: 01/08/2009 00:00:00till18/09/2009 18:13:40

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 5,054
Sida 2: 1,399
Skillnad: 3,655

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 37
Sida 2: 0
Skillnad: 37

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 38,472,870
Sida 2: 11,893,940
Skillnad: 26,578,930

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 394,635
Sida 2: 0
Skillnad: 394,635

image.php


37-0 inte så många byar men inte en ända tagen från stribe.
 

master of you

Member
Reaktionspoäng
0
går lite bättre för wcw.

Side 1:
Tribes: STsWCW NwcwMA nWCW-K nWCWKa nWCW-B
Players:

Side 2:
Tribes: Stribe StribA
Players:

Timeframe: 01/08/2009 00:00:00till18/09/2009 18:13:40

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 535
Sida 2: 160
Skillnad: 375

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 5,137,753
Sida 2: 1,497,259
Skillnad: 3,640,494

image.php
 

DeletedUser

Guest
Erkänn att du vill vara spindel ^^

Så roligt som vi har är det få som har på .Se :)
 

DeletedUser

Guest
ööö nej tack jag vill inte vara spindel är nöjd med det krig jag har.
 

DeletedUser

Guest

jag har för mig att ni har krig med stribe också. om jag nu inte har missat något :S och vad jag vet så handlar just denna tråd om kriget mellan stribe och corian heller är jag helt borta??
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
hehe jo men MITT krig är mot LCN.
Kommer inte kunna leka med Stribe.
Ligger lite mer än 200 timmar bort.
 

DeletedUser

Guest
hehe jo men MITT krig är mot LCN.
Kommer inte kunna leka med Stribe.
Ligger lite mer än 200 timmar bort.

kanske ni borde tänkt på före ni gick i krig mot stribe att de inte lönar er på nått sätt?

ni ligger redan i krig mot LCN som ser ut o ta hem vinsten, inte bättre och växla ifrån ett långdistans krig mot dom ni redan krigar mot som ligger mkt närmare?
 

DeletedUser

Guest
kanske ni borde tänkt på före ni gick i krig mot stribe att de inte lönar er på nått sätt?

ni ligger redan i krig mot LCN som ser ut o ta hem vinsten, inte bättre och växla ifrån ett långdistans krig mot dom ni redan krigar mot som ligger mkt närmare?

Man vet aldrig vilka som vinner om LCN deff tar totalslut före våran så kommer vi att köra över dom oavsätt hur många byar dom har tagit
 

DeletedUser

Guest
ja till o börja med ska ni ta tillbaka det ni förlorat innan ni kan börja gå på + =)
 
Topp