Corian vs Stribe

DeletedUser

Guest
Nej, jag har inget med Peterinas att göra!
Dock stödjer jag honom i många fall på forumet, dels för han kan konsten med att reta upp väldigt många spelare utan egentlig grund och dels för att han är en trevlig kille.

Spelat under Leatherface och andra nick på v3 (och andra världar). Kallas för Leatherface i folkmun. Därav använder jag mig av detta namn i forumet.

Mer du undrar eller ska du svara på/kommentera det jag skrivit!?
Eller du vill föra någon diskussion om jag "duger" till att skriva i tråden?
Alla har rätt till sin åsikt, så kvittar det om var de spelar eller kanske inte spelar!
 

DeletedUser

Guest
Nej, jag har inget med Peterinas att göra!
Dock stödjer jag honom i många fall på forumet, dels för han kan konsten med att reta upp väldigt många spelare utan egentlig grund och dels för att han är en trevlig kille.

Spelat under Leatherface och andra nick på v3 (och andra världar). Kallas för Leatherface i folkmun. Därav använder jag mig av detta namn i forumet.

Mer du undrar eller ska du svara på/kommentera det jag skrivit!?
Eller du vill föra någon diskussion om jag "duger" till att skriva i tråden?
Alla har rätt till sin åsikt, så kvittar det om var de spelar eller kanske inte spelar!

har nog aldrig sett dej på det nicket i v.3 så jag har svårt att bilda mej en åsikt om dej. visst alla har rätt till en åsikt även den som kriteserar den andre om vi nu ska vara liberala, så har jag rätt att ha en åsikt om dej likaväl men sen jag inte kan bilda mej en åsikt om dej så... men iaf vi glider på OT som vanligt
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jaha, så man måste ha en åsikt om andra människor för att kunna kommentera det dem säger...! Alla skruvar ingick inte i din billy-hylla!

Vill du lära känna mig så testa PM:a och håll dig till det jag skrivit.
Dock lär jag inte svara, för min åsikt om dig är barnförbjuden!

Så ska du svara nu, så svara på mitt första inlägg i tråden, annars så skicka ett PM (se ovan!)

PS. Testa att backtracka mina inlägg här på forumet... DS.
 

DeletedUser

Guest
ASg har inte ens yttrat mig i denna del av forumet ändå drar nån upp mitt nick =)

ska man skratta eller gråta ? ne jag kollar vidare på V ist , mer givande =)
 

thunders

Member
Reaktionspoäng
0
hoppas värkligen dvh blir slaktade och att det kanske händer nt mellan lcn och stribe tänker då på att dom sammarbetar med att ta ut dvh och wcw senare
 

DeletedUser

Guest
Jaha, så man måste ha en åsikt om andra människor för att kunna kommentera det dem säger...! Alla skruvar ingick inte i din billy-hylla!

Vill du lära känna mig så testa PM:a och håll dig till det jag skrivit.
Dock lär jag inte svara, för min åsikt om dig är barnförbjuden!

Så ska du svara nu, så svara på mitt första inlägg i tråden, annars så skicka ett PM (se ovan!)

PS. Testa att backtracka mina inlägg här på forumet... DS.

jepp jag såg ovan och kommenterade det första inlägget jag såg ovan
(visst de e en fin tolkning av något)
men du de e meningslöst att skicka då enl. dej själv (om du säger barnförbjuden så säger jag pensionär till dej ;)).
är vi lika nu enligt dit sätt att skämmas, för jag är det och jag önskar att du skulle kunna tänka dig att skicka istället för att gå OT igen?
 

DeletedUser

Guest
jepp jag såg ovan och kommenterade det första inlägget jag såg ovan
(visst de e en fin tolkning av något)
men du de e meningslöst att skicka då enl. dej själv (om du säger barnförbjuden så säger jag pensionär till dej ;)).
är vi lika nu enligt dit sätt att skämmas, för jag är det och jag önskar att du skulle kunna tänka dig att skicka istället för att gå OT igen?

Hahaha, du ska iallafall ha cred för humor!
Jag kommer inte skicka PM till dig, för jag har inga frågor eller intresse till/om dig. Men som du påpeka, så är det meningslöst.

Enda jag hänvisar, i varje inlägg är någon slags kommentar av mitt första inlägg i denna tråden. Ja du svarade på mitt första inlägg, men inte om innehållet utan om vem jag var!

Dock kul att Corian äntligen kunde komma överrens om en gemensam fiende och inte tjafsa på sitt forum...!
 

DeletedUser

Guest
Hahaha, du ska iallafall ha cred för humor!
Jag kommer inte skicka PM till dig, för jag har inga frågor eller intresse till/om dig. Men som du påpeka, så är det meningslöst.

Enda jag hänvisar, i varje inlägg är någon slags kommentar av mitt första inlägg i denna tråden. Ja du svarade på mitt första inlägg, men inte om innehållet utan om vem jag var!

Dock kul att Corian äntligen kunde komma överrens om en gemensam fiende och inte tjafsa på sitt forum...!

ah, tyvärr så har jag inget speciellt för mej så jag kan ju likaväl vara här ett tag till iaf tills adeln landar.


men iaf visst de e sant att jag kommenterade vem du var, för jag ville veta om källan hade nåt eller var tom för tillfället

corian? de e DVH vi snackar om nu hoppas jag, för annars vet jag inte vad du snacker om. tror int detta krig har fått nån särskild krydda över sig än men jag har hört att rostad spindel ska ha en speciell smak så vi får hoppas på de bästa för
de valderska härarna, för nåt måste vi ha på vårt bord nu i dessa tider :).


spirit


ps. hoppas nästa inlägg int är OT för annars lär väl jag svara igen om jag känner mej själv rätt... hur va
 

apa rapa

Member
Reaktionspoäng
0
GOTT FOLK!

Detta är inte mer än rättvist enligt min åsikt. Som ni vet redan så slöt wcw och mash, st2 fred.

Nu är det alltså wcw vs stribe (och corian då)

Men när det inte var fred så när stswcw var som svagast så hoppade ju st2 på. Och som om inte det var nog med det så kom Elite från ingenstans. Så innan ni snackar om gangbang tänk på allt gangbang vi fått på oss. :rolleyes:

Så nu säger jag bara, välkommen corian till den vinnande sida! Det kommer bli en ära att kämpa tillsammans med er igen :)


mvh krigarapan
 

DeletedUser

Guest
GOTT FOLK!

Detta är inte mer än rättvist enligt min åsikt. Som ni vet redan så slöt wcw och mash, st2 fred.

Nu är det alltså wcw vs stribe (och corian då)

Men när det inte var fred så när stswcw var som svagast så hoppade ju st2 på. Och som om inte det var nog med det så kom Elite från ingenstans. Så innan ni snackar om gangbang tänk på allt gangbang vi fått på oss. :rolleyes:

Så nu säger jag bara, välkommen corian till den vinnande sida! Det kommer bli en ära att kämpa tillsammans med er igen :)


mvh krigarapan

Nu ska vi reda upp detta... Mash och Stribe hade fred med STwcw. Det var resterande delen av WcW som de gick på... Dock hoppade ST2 in och nu har, som du säger: ST2 och Mash slutit IAP med WcW och lämnat Stribe i kriget, ensamma. Och nu när Stribe är ensamma så ser Corian sin chans och förklarar krig (vad annars liksom, det är Corian vi snackar om!).

Iallafall, STwcw var ST2s beslut, utifrån (vad jag förstår) att de inte sluta deffa upp resten av WcW.

Men ja, i din värld kanske 800 miljoner mot ca 150 är rättvist. Inget man kan ta ifrån dig. Men alla kanske inte håller med, vilket jag hoppas du respekterar. Samt att folk inte reagerar främst på WcW och att Corian kom in (som sagt, annat skulle ju förvåna!), utan att Stribe blev lämnade ensamma.

Och vinnande sidan!? Ja, kan ni inte ta hem detta så borde ni skämmas!
Dock lider jag med Stribe som blivit behandlade som de blivit. Är ändå med blod svett och tårar alla större konton blivit byggda med, inte påtal om alla timmar och premiumpoäng. Så blir de utsålda av dem som de ansåg som sina vänner... snällt!

saerdna the spirit:
Så du väntar på en adel ska landa, intressant...!

Ber om ursäkt för jag säger "Corian", är fast i gamla namnen för nåt år sedan på stammarna. Menar självklart DVH när jag benämner Corian.

Ja usch, tänk om jag går OT, då kan u ju inte svara...
 

DeletedUser

Guest
Men när det inte var fred så när stswcw var som svagast så hoppade ju st2 på. Och som om inte det var nog med det så kom Elite från ingenstans. Så innan ni snackar om gangbang tänk på allt gangbang vi fått på oss. :rolleyes:

Så nu säger jag bara, välkommen corian till den vinnande sida! Det kommer bli en ära att kämpa tillsammans med er igen :)


mvh krigarapan


1. om nu STsWCW var så svaga skulle de kanske inte agerat som de gjorde och därmed dra in sig i kriget.

2. Gangbang. På wcw? Låt mig räkna efter. WCW hade ca 500 mille poäng. Alliansen hade ca 490 mille. Var blir det gangbang av detta? Dessutom så är jag ganska säker på att wcw var större även sett till antal medlemmar
 

apa rapa

Member
Reaktionspoäng
0
1. om nu STsWCW var så svaga skulle de kanske inte agerat som de gjorde och därmed dra in sig i kriget.

Du är väll med i elite om jag inte har fel? Iaf så hade elite ingen anledning ALLS att hoppa in i kriget, dock är det såklart inget som förbjuder krig precis. Elite gick med i kriget för att dem såg en chans. Till exempel varför förklarade ni krig mot stswcw och inte MA? Tror alla vet svaret till den frågan.

Och det där med att stswcw drog in sig i kriget, det gjorde dem ej dem deffade upp wcw och då började st2 attackera om jag inte har fel?
 

DeletedUser

Guest
Du är väll med i elite om jag inte har fel? Iaf så hade elite ingen anledning ALLS att hoppa in i kriget, dock är det såklart inget som förbjuder krig precis. Elite gick med i kriget för att dem såg en chans. Till exempel varför förklarade ni krig mot stswcw och inte MA? Tror alla vet svaret till den frågan.

Och det där med att stswcw drog in sig i kriget, det gjorde dem ej dem deffade upp wcw och då började st2 attackera om jag inte har fel?

Klart dem har, Allians med ST2 och de hedra den!

Nej, förklarar de krig mot en del av WcW, ska de då maila alla de andra i WcW om att de är i krig? De andra delarna ligger en bra bit bort... Är ju upp till WcW hur de ställer sig. Elite är tuffa pojkar och flickor, tror knappast att det hade skrämt dem om resterande av WcW skulle gå på.
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
APA RAPA

Elite har en Alli med oss i ST2 sen Adam var länsman

Men när det inte var fred så när stswcw var som svagast så hoppade ju st2 på.

Med tanke på detta inlägg så har jag bara ett svar.;)

Somna om
 

DeletedUser

Guest
Du är väll med i elite om jag inte har fel? Iaf så hade elite ingen anledning ALLS att hoppa in i kriget, dock är det såklart inget som förbjuder krig precis. Elite gick med i kriget för att dem såg en chans. Till exempel varför förklarade ni krig mot stswcw och inte MA? Tror alla vet svaret till den frågan.

Och det där med att stswcw drog in sig i kriget, det gjorde dem ej dem deffade upp wcw och då började st2 attackera om jag inte har fel?

§16) Alla stammar som inte har en godkänd anlednining av apa rapa till att kriga kan bli bestraffade med dryga klagomål.
 
Topp