Corian vs Stribe

DeletedUser

Guest
Förklara då varför ni inte klarar av att stå upp för er själva mot denna diktatur??

ah, har du talas om kulisserna? nej tror inte det
om du vet så vet du men vet du inte så får du ta reda på det om du nu vill veta.
om vi var deras bitch så hade vi aldrig hetat DVH, utan nånting med wcw i namnet.

spirit
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ett litet inlägg i pajkastningen.

DVH är och förblir en självständig Union. Vi går inte i någons ledband.
Det har varit blandat med stammar som varit sura på oss för vissa beslut vi tagit ink. den stam som vissa påpekar vi e "bitch" till. Det framgår om man läser vissa trådar.

Nu kan ni fortsätta pajkastningen :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ja UF-stammarna bevisa sig ju verkligen... :rolleyes:
Och Corian... ja... kanske var en krigarstam en gång i tiden.
Högg GOTH i ryggen, fick rumpan smiskad av Tjekan... och sen är det mest internbråk och tjafs på forumet.

Imponerad att ni kunde enas med att gå på Stribe...
Men er union lär nog hålla, "lika barn leka bäst!".
 

DeletedUser

Guest
Jatack..vi har det mysigt ihop....låter nästan som lite avund..hehe.

Vår mysighetsfaktor och sammanhållning har vi ju tidigare berättat om i flera trådar, så till svaetr på din fråga.
Ja ,vi leker bra ihop ;)
 

DeletedUser

Guest
Mmm, jätte avundsjuk. Snälla lär mig hur jag ska bli jätte stor genom att få in så många medlemmar som möjligt i flera olika stammar, tråka ut dem så de slutar och till sist kunna internadla dem!

Jag hamnar hela tiden i krig och måste faktiskt anstränga mig för byarna... :(

Fråga? Ställde ingen fråga...
 

DeletedUser

Guest
Mmm, jätte avundsjuk. Snälla lär mig hur jag ska bli jätte stor genom att få in så många medlemmar som möjligt i flera olika stammar, tråka ut dem så de slutar och till sist kunna internadla dem!

Jag hamnar hela tiden i krig och måste faktiskt anstränga mig för byarna... :(

Fråga? Ställde ingen fråga...

Leather, låt aslickers Corian (eller DVH som de kallar sig) gå mot sin egen undergång, alla vet väl att WC kommer "äta" upp de om de skulle vinna mot Stribe m.fl, jag tror inte att någon kommer vilja hjälpa Corian då eftersom de inte har hjälpt andra stammar utan var rädda för att inte WC skulle ge de smisk...

Haha, jag ska bara säga också att jag har spelat i Corian och vet vad de tycker om WC, de vill gärna kriga mot de fast de vågar inte, Corians ledning är nog den sämsta någonsin, jag har inte varit i någon stam som har haft sämre ledning och tro mig, jag har varit i många topp-stammar...

Lycka till i kriget Stribe och hoppas ni vinner till slut, hoppas även att flera stammar ska gå med på er sida och hjälpa er...
 

Bournejason

Member
Reaktionspoäng
0
Leather, låt aslickers Corian (eller DVH som de kallar sig) gå mot sin egen undergång, alla vet väl att WC kommer "äta" upp de om de skulle vinna mot Stribe m.fl, jag tror inte att någon kommer vilja hjälpa Corian då eftersom de inte har hjälpt andra stammar utan var rädda för att inte WC skulle ge de smisk...

Haha, jag ska bara säga också att jag har spelat i Corian och vet vad de tycker om WC, de vill gärna kriga mot de fast de vågar inte, Corians ledning är nog den sämsta någonsin, jag har inte varit i någon stam som har haft sämre ledning och tro mig, jag har varit i många topp-stammar...

Lycka till i kriget Stribe och hoppas ni vinner till slut, hoppas även att flera stammar ska gå med på er sida och hjälpa er...

Jag är med på stribes sida! har skickat många glada gubbar till deras frontbyar för att hålla rent där..
 

DeletedUser

Guest
ja nu regnar det varje dag , spindlarna förvinner fort nu ser det ut som

verkar som att spindlarna vävt in sig själva i sitt nät

tror fler kommer se att världen ser bättre ut utan dessa spindlar som skrikit och hetsat i detta forum hela tiden
 

DeletedUser

Guest
ja nu regnar det varje dag , spindlarna förvinner fort nu ser det ut som

verkar som att spindlarna vävt in sig själva i sitt nät

tror fler kommer se att världen ser bättre ut utan dessa spindlar som skrikit och hetsat i detta forum hela tiden

Boman Boman.... nu får du ge dig, jag har undvikit och kommentera många av WcWs inlägg men när du kastar sten i glashus så kan jag inte låta bli att kommentera!

Jag vet att du har skrikt och hetsat många gånger fler än mig exempelvis!

Sedan sker det en hel del skit via PM från både er och oss, och även det är på en VÄLDIGT låg nivå.
Sedan att ni har spelare som trots PM block fortsätter och skriva via andra spelare, döpa byar till personliga påhopp tycker jag är otroligt tråkigt!

Att ni tar byar från oss nu, när ni lyckats splittra alliansen med en IAP med MASH och ST2 är ju inte så konstigt!
Ni kunde tydligen inte eliminera oss på lika villkor ;)
 

Talofobi

Medlem
Reaktionspoäng
0
Snälla "lilla" TiinDra, nu ska du inte säga speciellt mycket om fult spel.

Vilka var det som försökte backstabba sina egna allierade genom att ingå fred med WCW UTAN andra stammarnas vetskap och medgivande? Jo om jag inte minns fel var det visst ni i Stribe ;)

Att ni nu står själva är helt och hållet ert eget fel, så klaga inte på att WCW är fega för att de för krig emot er bara för att de andra kommer med en IAP förfrågan som godtas efter ert försök till att svika dem, men just det sånt vågar ni inte erkänna utan det är fegisarna i WCW som ska hängas ut, inte sant?

Hoppas ni får en trevlig kväll!

/Talofobi
 

DeletedUser

Guest
Snälla "lilla" TiinDra, nu ska du inte säga speciellt mycket om fult spel.

Vilka var det som försökte backstabba sina egna allierade genom att ingå fred med WCW UTAN andra stammarnas vetskap och medgivande? Jo om jag inte minns fel var det visst ni i Stribe ;)

Att ni nu står själva är helt och hållet ert eget fel, så klaga inte på att WCW är fega för att de för krig emot er bara för att de andra kommer med en IAP förfrågan som godtas efter ert försök till att svika dem, men just det sånt vågar ni inte erkänna utan det är fegisarna i WCW som ska hängas ut, inte sant?

Hoppas ni får en trevlig kväll!

/Talofobi

Lilla TiinDra? Ja du ser, nedlåtande men det förvånar mig inte. Du som inte ens skriver under ett "spelande" account på värld 3 ;)
Det förvånar mig inte heller att du som många andra är helt ute och cyklar gällande IAP.
Finns många spelare på denna värld som kör ett riktigt fult fegspel och proppar männsikor med lögner, joch jag vet iaf att jag inte är en av dem!

Naiv som man är tror man gott om många, men det har visat sig vara helt fel!

Önskar dig och de dina en trevlig kväll med :)
 

Talofobi

Medlem
Reaktionspoäng
0
Lilla TiinDra? Ja du ser, nedlåtande men det förvånar mig inte.

Det var mer syftat som ett ironiskt "lilla" med tanke på din poäng och ditt antal byar :) Så något nedlåtande var det inte menat som och om du tolka det så ber jag om ursäkt för det var inte min mening när jag skrev inlägget..:)

Med tanke på de bevis jag sett så tror jag tyvärr inte på ditt motargument där, men som sagt alla har vi olika syn på saken, jag har min och skriver utifrån den, precis som du har din och skriver baserat på den :)

Sen så spelar jag visst på V3, men har tagit detta som mitt nya forumsnick då jag gillar det bättre helt enkelt :)


Anyway så vore det kul att få upp lite stats på hur det går för Corian och Stribe? Finns det någon som orkar lägga upp stats på det eller måste jag leta fram dem själv?

/Talo
 

DeletedUser

Guest
För att få allt svart på vitt så kommer jag nu lägga ut den "förhandling" om fred som alla tjatar om här på forumet. Detta skrev jag till K-stammens ledare Yocci:

spiderweb på 24.08. kl 22:18
Hej!

Tänkte bara höra hur det är med dig och K-stammen. Kriget fortgår och det känns lite som vi står och stampar på samma ställe. :(
Jag och min ledning har en fråga om hur det skulle vara möjligt med nån fredstrevare eller iallafall återuppta någon form av diplomati.
Du får gärna vädra vad du känner inför detta och meddela mig.

Med vänliga hälsningar

Spider aka Anders

Då jag skrev fredstrevare så menade jag hela alliansen givetvis. Men då detta inte kom längre än till mitt brev i dessa "fredsförhandlinar" så har det inte varit nåt mer snack om detta. Varken Myran eller Boman har varit involverade i detta överhuvudtaget. Har inte haft kontakt med nån av dessa personer sen kriget bröt ut.

Men då kan vi ju börja prata om hur WcW sköter sina "förhandlingar" så folk får se vad de håller på med. För det första så hade WcW ett krav på Mash och ST2 om vi skulle få en IAP också. Detta krav var att Tobie och Hansepag skulle uteslutas ur Stribe för att de hade gjort WcW upprörda här på det gemensamma forumet. Detta forum är just till för att kunna vädra saker och åsikter. Skulle folk sätta press på andra stammar bara för saker som skrivs här så had vi inte haft en spelare kvar på nån värld så mycket skit som skrivs här.

För det andra så skickade en medlem ut en fredstrevare för att vi skulle få en IAP för några dagar sen och då kom nästa helt orimliga krav från WcW. Vi skulle få en IAP med dom om vi med gemensam kraft slog på MASH och ST2.
Vi är en stam som kan och lägger korten på bordet om så behövs. Vi kör med raka rör och som jag nämnt för Yocci så är en allierad för oss en "brother in arms". Vi backstabbar inte eller fulkör.

Så era försök att splittra alliansen har misslyckats då vi hellre kör kvar mot hela wcw och DVH och kan loosa, men då gör vi det med flaggan i topp.

Det är helt anmärkningsvärt vad Stribe har gjort och inte gjort. Ingen ur ledningen har haft nån kontakt med Boman eller Myran sen kriget bröt ut, förutom detta som skrivits här ovan av en onämnd medlem ur Stribe. Så jag har fruktansvärt svårt med alla lögner som skrivs här om oss.

Det som kommer från Boman har så liten substans att det är rent löjligt. Oj, nu gjorde jag väl ett klavertramp som snackade skit om nån så jag får väl utesluta mig själv ur Stribe. :cool:

Alliansen står fast och det känns bra att vi har allierade som får vila lite. Vi tar smällen och har man 800 mille emot våra egna 133 mille så borde det vara en enkel match, men det är det inte. Spindlar är segare än vad många här tror. Glöm aldrig det.
 

fluwas

New Member
Reaktionspoäng
0
kan ju tilläggas att wcw och mash hade ett freds samtal före detta som fixades av tinglo i caf2, men det kanske det inte ska talas om
 

DeletedUser

Guest
hahahah alla kort på bordet infront of the fanatics i värld 3


Vissa saker tillhör inte hemma här utan i spel.. Vissa saker som diplomati under bordet tillhör inte allmänheten hehehe så keep vissa saker hemligt tills man verkligen måste komma fram med det
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp