Core förklarar Excpha-familjen krig!

Penna

Member
Reaktionspoäng
0
Sluta skämta nu Wafa. Ja det kom en krigsförklaring på externa lite sent, men då va kriget redan i full gång.


Dagen efter medligen?
Men kriget var ju redan i fullgång enligt vissa av er?

Jahapp. gå ni efter vilket datum ni vill, vi vet ju ändå hur det står till,
 

DeletedUser

Guest
Sak samma hur det ligger till!!

Att ni exphstammarna har tagit några fler byar än vad CORE gjort hittills de senaste dagarna säger ju knappast något;)

Men vem kommer hålla ut i längden??
ja..det får vi se;)


Lycka till expch - vi ses på krigsfältet=)
 

wafa

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: Core
Players:

Side 2:
Tribes: ExcPhA ExcPhO
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 11
Sida 2: 18
Skillnad: 7

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 100,793
Sida 2: 167,304
Skillnad: 66,511

image.php


Ganska exakt 24 timmar sen den senaste!:)
 

jesperc11

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: Core
Players:

Side 2:
Tribes: ExcPhA ExcPhO
Players:

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 100
Sida 2: 112
Skillnad: 12

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 950,799
Sida 2: 1,060,001
Skillnad: 109,202

image.php


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 12
Sida 2: 16
Skillnad: 4

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 113,116
Sida 2: 149,956
Skillnad: 36,840

image.php


I övrigt så kan man säga att ännu ett konto blivit "bannat" i EXC, vi får se om detta också blir "grått" ( tidigare Near )
 

DeletedUser

Guest
Heja Core! :)

Ni har en ny stridsstrategi ser jag, få kontona bannade och sen adla :awsm: :awsm:
 

DeletedUser

Guest
inte så konstigt.. dom sa själva att ena stammen var internadling.. tar dom byar med dom kontorna så bryter dom mot reglerna för ett konto under internadling får inte adla byar..
 

DeletedUser

Guest
inte så konstigt.. dom sa själva att ena stammen var internadling.. tar dom byar med dom kontorna så bryter dom mot reglerna för ett konto under internadling får inte adla byar..

Samt att jag kan slå vad om att de deffar med dem kontona med ;)
 

DeletedUser

Guest
Klart dem gör granberg :), Dock är de ju tillåtet

Sen är de ju inte så lätt att adla byar från bannade konton.
får man ju vänta tills de blir grå, å adla grå byar är ju inte lika roligt :D

Väljer Exchpa (Då de själv säger sig ha koll på reglerna) Att bryta dem är de ju helt å hållet upp till Exchpa
 

wafa

Member
Reaktionspoäng
0
Precis, vi ber våra medlemmar fuska, fast på ett så tydligt sätt att det inte går att missa. På det viset blir det mycket bättre för att .....

Det kan ju omöjligt vara så att det kan ha berott på missförstånd dvs.. folk som loggar in på konton som dom gett oss KÖ på för att internadla utan att tänka sig för eller glömmer bort att skriva att de har delad internet anslutning när det är 2 i samma familj som kör på v7?

Men Core, lägg för all del tiden på att gnälla istället för att kriga för jag vill gärna att den gröna pelaren fortsätter vara högre än den röda... ni förstår, jag är emot förändringar :)


Edit: Passar på att slänga in statistiken här också :)

Side 1:
Tribes: Core
Players:

Side 2:
Tribes: ExcPhA ExcPhO
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 4
Sida 2: 16
Skillnad: 12

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 38,296
Sida 2: 149,952
Skillnad: 111,656

image.php


Mvh
Wafa
 
Senast ändrad:

jesperc11

Member
Reaktionspoäng
0
Precis, vi ber våra medlemmar fuska på ett så tydligt sätt att det inte går att missa. På det viset blir det mycket bättre för att .....

Det kan ju omöjligt vara så att det kan ha berott på missförstånd dvs.. folk som loggar in på konton som dom gett oss KÖ på för att internadla utan att tänka sig för eller glömmer bort att skriva att de har delad internet anslutning när det är 2 i samma familj som kör på v7?

Men Core, lägg för all del tiden på att gnälla istället för att kriga för jag vill gärna att den gröna pelaren fortsätter vara högre än den röda... ni förstår, jag är emot förändringar :)

Nu skyller du på lite konstiga saker.
Båda kontona har ingen som helst koppling till EXC från början, och är nu avstängda för att ni internadlat dom och sedan passar på att ta en by från dom. Near kontot som exmpel har ni bytt lössen på minst tre gånger så jag tror att det är svårt för original personen att logga in, eller har jag fel ?

Förstår i för sig att det är jobbigt att hålla koll på så många kö konton som ni gör :awsm:

Kul att ni tycker att det går bra för er ;)

Vänligen

Jesper
 
Senast ändrad:

wafa

Member
Reaktionspoäng
0
Vi vet exakt hur det ligger till och det räcker för oss.

Det har inte varit fråga om medvetet regelbrott från Exc's sida varken när det gäller Near eller det andra kontot.
 

DeletedUser

Guest
man kan ju nästan tro att all klagan på regelbrott mot Exc's sida från corare beror på nervositet kanske?:O

Tycker Exc har kämpat bättre en vad jag trodde dom kunde, så en stor guldstjärna från mej!:)
och lycka till alla från core :)
 

DeletedUser

Guest
Haha detta är ju roligt.. :)

Excph är så utspridda så hur mycket vi än slöar så vinner vi detta i slutändan. Skulle vara något mirakel om vi misslyckades, bara att MrManiac försvann dom första veckorna när tusentals fejk och adlingar, landade på dom visar ju hur stabila ni är. Måste vara svårt nu när er diktator är borta, eller kanske är det nyckeln till er framgång?

Låt oss se när vi väl sätter igång.

Sedan får man väl fråga hur det går med era fejk och skarpa? Kan ni inte slå på stort och kanske skicka lite på mig? Jag har ju bett om det, både här, på mina by namn och var det kan tänka sig. Låt mig bita och lära känna spelet, kom igen nu Excph, slå på stort och skicka på mig nu!
 
Senast redigerad av en moderator:

Penna

Member
Reaktionspoäng
0
Fan vad kul att en stam som är så pass utspridd verkar vända detta kriget..

utspridda? Jag tycker att vi ser jäkligt kompakta ut, kolla tråden "självuppdaterande kartor"

Och tro mig, din tur kommer att komma, Prova att hjälpa dina kollegor istället, det kanske bjuder upp mer motstånd då ;)
 

DeletedUser

Guest
Fan vad kul att en stam som är så pass utspridd verkar vända detta kriget..

utspridda? Jag tycker att vi ser jäkligt kompakta ut, kolla tråden "självuppdaterande kartor"

Och tro mig, din tur kommer att komma, Prova att hjälpa dina kollegor istället, det kanske bjuder upp mer motstånd då ;)

Visst, ni har ju ett stort kluster, men det sträcker sig så långt man kan tänka sig, istället för att ha en stor klump har ni en lång svans.

Ja, min tur får gärna komma när som, mina lag kamrater får den hjälp dom behöver av mig, och utav andra i stammen. Jag är redo, när kommer dom?

Vända och vända, ja, det beror ju helt på hur man ser det. Att plocka ströbyar kommer ingen vinna på, därför vi undviker det. Visst kan man ta lätta byar för att göra statsen fina, men det straffar sig i längden.
 

wafa

Member
Reaktionspoäng
0
Rosberg... Southern Domination vettu :)


Side 1:
Tribes: Core
Players:

Side 2:
Tribes: ExcPhA ExcPhO
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 8
Sida 2: 14
Skillnad: 6

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 77,445
Sida 2: 130,075
Skillnad: 52,630

image.php
 

kakeru

Member
Reaktionspoäng
0
Vill starta med att ge er creds i Exch, ni kan ju faktiskt kriga verkar det som.
Kan garantera att kriget kommer gå upp o ned, hit o dit, och vi får bara se vem som står som vinnare. Jag längtar sannerligen tills när jag återkommer till tw igen. Ses på krigsfälten.
 

wafa

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: Core
Players:

Side 2:
Tribes: ExcPhA ExcPhO
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 10
Sida 2: 7
Skillnad: 3

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 96,594
Sida 2: 66,599
Skillnad: 29,995

image.php
 

wafa

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: Core
Players:

Side 2:
Tribes: ExcPhA ExcPhO
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 10
Sida 2: 12
Skillnad: 2

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 96,965
Sida 2: 114,221
Skillnad: 17,256

image.php
 
Topp