Core förklarar Excpha-familjen krig!

wafa

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: Core
Players:

Side 2:
Tribes: ExcPhA ExcPhO
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 7
Sida 2: 20
Skillnad: 13

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 66,862
Sida 2: 190,826
Skillnad: 123,964

image.php
 

DeletedUser

Guest
Tror Wafa är lite stolt ;), men bra jobbat iallafall båda stammarna, tror att Core kommer att torska tyvärr då familjestammen är typ lite fler, även om det finns i snitt fler bättre spelare i Core än Excpha familjen i snitt;), men en stark upp hämtning även om de vetat om detta en tid, dåligt agerat av ledningen endast får jag säga:p...
 

Bunnystyle

Member
Reaktionspoäng
0
Från min synvinkel,

Core, Många bra spelare.
EXC likaså.

Core har potentialen och spelarna att avsluta detta krig.
EXC likaså

Alltså en bra stam mot en annan så tiden får utvisa allt, alla spekulationer spricker ändå om man talar ut dom högt ;)

Tack För Mig- :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Från min synvinkel,

Core, Många bra spelare.
EXC likaså.

Core har potentialen och spelarna att avsluta detta krig.
EXC likaså

Alltså en bra stam mot en annan så tiden får utvisa allt, alla spekulationer spricker ändå om man talar ut dom högt ;)

Tack För Mig- :awsm:

hehe true words :) Men att spekulera är mycket roligre :) Men håller starkt på Core pga förflutet med Exc och även att det är en familjestam som är grym:rolleyes:
 

insideoft

New Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: Core
Players:

Side 2:
Tribes: ExcPhA ExcPhO
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 13
Sida 2: 12
Skillnad: 1

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 124,692
Sida 2: 114,905
Skillnad: 9,787

image.php
 

Gejken

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: Core
Players:

Side 2:
Tribes: ExcPhA ExcPhO
Players:

Timeframe: För alltid

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 479
Sida 2: 290
Skillnad: 189

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 4,540,447
Sida 2: 2,715,915
Skillnad: 1,824,532

image.php



håller på er core :)


EDIT: fel tidsram :O
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Duracell...hmm vart känner jag igen det...GTTB?

Hm, Ja det var ju så... Ja var ledare för I.R. som vart alltför inaktiv när ATWM valde att plocka de aktivaste spelarna och vi bildade GTTB och sedan så började de plocka våra nya framstående spelare där och kriget vände och både ni och ATWM bröt alliansen och förklarade krig, skillnaden var att Exc gick från allians till krig på mindre än en dag :)

Ett smart drag av båda stammarna skulle gjort likadant själv så kan inte klaga men på ett snyggare sätt, men har saknat en del spelare ifrån värld 7 faktiskt...

Till och med den som kommenterade nyss och lärde mig en del små grunder på TW... Tomnado, kul att se dig :) Orginalet hoppas ja?

Pennan, har inte jag mött dig på någon annan värld? Känner igen nicket :)

Men en dag kommer jag att stå emot någon av er kanske om jag har tur eller otur ;)

Jag har inget emot stammarna utan ett par spelare som jag vill ska ha en omgång :)
 

Penna

Member
Reaktionspoäng
0
Kanske har träffat dig på en annan värld, dock så spelade jag inte i exc under GTTB's tid, utan jag spelade i PH-S, som krigade mot GTTB öppet ;)?
 

DeletedUser

Guest
Penna och Duracell, hur är ert lilla prat om var och hur ni känner igen varandra relevant till ämnet Core vs Excpha? Speciellt när en av er inte ens verkar vara aktiv på värld 7 längre. Skärpning tack!
 
Senast redigerad av en moderator:

jesperc11

Member
Reaktionspoäng
0
Sedan Core valde att börja anfalla.

Side 1:
Tribes: Core
Players:

Side 2:
Tribes: ExcPhA ExcPhO
Players:

Timeframe: 29/03/2010 12:00:00till16/04/2010 08:27:42


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 392
Sida 2: 253
Skillnad: 139

image.php


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 69
Sida 2: 131
Skillnad: 62

image.php


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 24
Sida 2: 29
Skillnad: 5

image.php


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Timeframe: Senaste 24 timmarna


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 14
Sida 2: 14
Skillnad: 0

image.php


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kul med ett jämnt krig !

Synd bara på Near :awsm:
 
Senast ändrad:

wafa

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: Core
Players:

Side 2:
Tribes: ExcPhA ExcPhO
Players:

Timeframe: 01/04/2010 22:11:00till16/04/2010 17:12:01

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 218
Sida 2: 251
Skillnad: 33

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2,046,444
Sida 2: 2,373,911
Skillnad: 327,467

image.php


Från och med Core's krigsförklaring :)
Hej dura, det var ett tag sen:>
 

kakeru

Member
Reaktionspoäng
0
Sluta skämta nu Wafa. Ja det kom en krigsförklaring på externa lite sent, men då va kriget redan i full gång.
Krigsförklaringen som kom ut var, i mina ögon, för att åskådarna ska förstå varför detta krig hände. Ni vet redan vad ni gjorde för att få kriget på er, och därav började kriget innan Masse tog för sig o skrev en krigsförklaring.
 

Penna

Member
Reaktionspoäng
0
så kriget var i full gång från er sida, JA, hur lång tid tog det för oss att anfalla tillbaka?

Vi räknar från och med krigsförklaringen, om ni känner er bättre med er mätning när vi inte ens gjorde motstånd så är det upp till er,

Vi vet i allafall hur det står till, vill ni få er att se bra ut för allmänheten go ahead.
 

jesperc11

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: Core
Players:

Side 2:
Tribes: ExcPhA ExcPhO
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 21
Sida 2: 10
Skillnad: 11

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 202,491
Sida 2: 95,654
Skillnad: 106,837

image.php


Sen min kära Penna, så är det en smak sak från vilket datum man räknar ifrån.

1. När eran tidsfrist gick ut ang Near kontot = brott mot IAP. Och vi började att anfalla er.
2. Eller efter att eran diplomat suttit ner med mig och Masse och försökt att medla. Och ni började att anfalla ( För det var dagen efter medlingen som denna krigsförklaringen lass ut här )

Vilket som så kommer den ena eller den andra stammen att gynnas beroende på vilket datum vi räknar...
 
Topp