Core förklarar Excpha-familjen krig!

DeletedUser

Guest
Så stolta:)

Core säger att antal tagna byar inte avgör ett krig, men nu när de tar byar av en halvt inaktiv spelare så spammar de sönder forumet, hahaha!

Det räcker med 1 uppdatering i veckan, Tack!

Hahahahahaha lilla Wafa... Du är så gullig :)

Jag blev lite förvånad när jag kollade statsen i morse, vi hade ju inte tagit så många som jag väntade mig. Men jag la ut det ändå, senare på dagen var det betydligt större skillnad och jag tyckte det bevisade mer 24h när vår operation avslutats, och la upp den också..

Men ja, sant. Tar man KÖ konton, ni vet mycket väl vad jag menar, och adlar sönder spelaren och sedan skryter med att ni tagit fler byar är missvisande. Även detta kan vara missvisande, dock är det stats, svart mot vitt. Vi har tagit mer dom senaste 24h, 48h, ni senaste veckan, månaden, 3 månader.

Lethal, inaktiv? Haha, ja, i så fall. Vem är det som adlar tillbaka alla byar? :)

Puss! :)
 

DeletedUser

Guest
1 vecko stats räcker håller jag med om.. men då ska både pha och pho vara med i statsen..
 

wafa

Member
Reaktionspoäng
0
Jag vet att jag är gullig, det är därför alla gillar mig;>

Lilla rosen, tyckte bara att det var intressant att ni var så pratglada ang hur lite statistiken betydde när vi ledde, :).

Vem som tar tillbaka Lethals byar? Jo, det gör de flesta av oss.. och Lethal.

Core visar ständigt att de faktiskt kan kriga, det är ganska ansträngande att vara försvarsansvarig nu gentemot innan faktiskt.

Man ska alltid visa artighet mot sina fiender, innan man vet ordet av är man allierad med dom :)

Slutsats, ett ärligt grattis till er för att ni genomför/t en ordentligt snygg offensiv, nu får vi se hur vi tacklar det... eller hur?

Puss puss <3
 

DeletedUser

Guest
Jag vet att jag är gullig, det är därför alla gillar mig;>

Lilla rosen, tyckte bara att det var intressant att ni var så pratglada ang hur lite statistiken betydde när vi ledde, :).

Vem som tar tillbaka Lethals byar? Jo, det gör de flesta av oss.. och Lethal.

Core visar ständigt att de faktiskt kan kriga, det är ganska ansträngande att vara försvarsansvarig nu gentemot innan faktiskt.

Man ska alltid visa artighet mot sina fiender, innan man vet ordet av är man allierad med dom :)

Slutsats, ett ärligt grattis till er för att ni genomför/t en ordentligt snygg offensiv, nu får vi se hur vi tacklar det... eller hur?

Puss puss <3

Jorå, detta krig börjar bli roligt, dock väldigt B än så länge.. :(

Blev lite spam då Insideoft och jag krockade med statsen, och sedan att dom andra statsen visade fel timmar, så vi fick inte med snygga operationen ;)

Men det är ju nästan självklart att man blir mer pratglad när det vänder, annars tiger man och skäms. :)
 

DeletedUser

Guest
Tycker Excph stog emot den stora offensiven mycket bra av core..
Side 1:
Tribes: Core
Players:

Side 2:
Tribes: ExcPhA
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 63
Sida 2: 70
Skillnad: 7

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 37
Sida 2: 34
Skillnad: 3

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 583,177
Sida 2: 654,727
Skillnad: 71,550

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 350,513
Sida 2: 320,727
Skillnad: 29,786

chart
 

DeletedUser

Guest
hur kommer det säg att ingen tar med excpho i statestiken?? blir den inte lika fin för exc då?? ska ni lägga upp stats så ska det vara kompletta stats med alla de 3 stammarna som är i kriget..
 

Penna

Member
Reaktionspoäng
0
hur kommer det säg att ingen tar med excpho i statestiken?? blir den inte lika fin för exc då?? ska ni lägga upp stats så ska det vara kompletta stats med alla de 3 stammarna som är i kriget..


Mjau..jag tror att han antyder på deras stor offensiv mot en spela inom ExcPHA's ranker, och inte inom ExcPHO.

och därför inkluderar han inte excpho, men det är bara vad jag tror
 
Reaktionspoäng
0
[spoil]Side 1:
Tribes: Core
Players:

Side 2:
Tribes: ExcPhA ExcPhO
Players:

Timeframe: För alltid

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 706
Sida 2: 638
Skillnad: 68

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 6,681,251
Sida 2: 5,987,372
Skillnad: 693,879

chart
[/spoil]

[spoil]Side 1:
Tribes: Core
Players:

Side 2:
Tribes: ExcPhA ExcPhO
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 5
Sida 2: 10
Skillnad: 5

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 46,653
Sida 2: 95,487
Skillnad: 48,834

chart
[/spoil]
 

DeletedUser

Guest
Hoppas att andra stammar håller sig utanför det här fruktansvärt jämna kriget.
 
Topp