Core förklarar Excpha-familjen krig!

DeletedUser

Guest
Till vapen Core!
Cores ödmjuka krigare har fattat svärden och yxorna, putsat av murbräckorna och ruskat om sin sömndruckna adel.

Våldskapitalet är stort. Vår sak är rätt.

Excpha-familjen, en stam som förevigt kommer att förknippas med vanära, har genom girighet förargat Cores ödmjuka krigare. Excpha-familjen har visat prov på total avsaknad av diplomatisk förmåga, den frispråkiga Wafa undantagen, och förmåga att tillmötesgå Cores modesta önskemål.

I girighetens tecken har de gång på gång visat att de inte är en stam att lita på, vilket gör det här beslutet i alla fall enklare för vår fredstörstande stam. En gemensam deadline har löpt ut och återigen har Excpha gjort Core besviket. Vi tvingas att svara med vapenmakt.

Core tar nu på sig ansvaret att rensa bort Excpha från den i övrigt så trevliga sjunde världen. På allmän begäran, Kakeru undanbeden som troligen anser att det här är helt onödigt då han anser att han tar det som rättmätigt hans, förklarar Core härmed Excpha-familjen krig.

Core kommer, i likhet med tidigare krig, att sträva efter en absolut seger.

Vänligen,
Masse79
Diplomat i Core
 

DeletedUser

Guest
Folk förklarar krig överallt:eek:

Deffa inte fronterna nu för mycket , kanske finns några stammar som planerar backstabs (är ju rätta ögonblicket:awsm:)
 

DeletedUser

Guest
låter kul detta! lycka till exe o core! må sämsta stam förlora
 

DeletedUser

Guest
Fd MI.6are mot fd MI.6are nu :)

De som hamnade i Core kan vara glada ;)
 

DeletedUser

Guest
då core är mina gammla vapenbröder kommer jag att heja på dom. någon som gissar hur långt tid deta krig kommer att pågå? jag ger det en månad sen är ex stammarna upplösta pga all tjaft och oreda. har sett vad core går för. och det är ingen rolig syn att se det från dom andras sida av spel plan.

må ni vinna stora segrar mina bröder. en gång core alltid en core
 

kakeru

Member
Reaktionspoäng
0
Fd MI.6are mot fd MI.6are nu :)

De som hamnade i Core kan vara glada ;)

Det är dem nog. Mi6'are skulle jag väl inte säga att det finns många av dem i Core, Suppe är den ända. Och den ända av kvalite som är kvar ur Mi6.

Kan även säga att det inte är uppskattat att ledaren i Exch går bakom ryggen och försöker först få mig att hjälpa hans 'cause' och sen nu på senare tiden, så vill dem få Core att kasta ut mig. Vi i Core är en familj, inga lösaktiga trasor som bara buntas ihop för ingen annan vill ha oss.

Kan säga att jag helhjärtad välkommnar detta krig, då jag anser att Exch tar väldigt mycket dem absolut inte är berättigade till. Vi ger er ett finger och ni försöker ta hela handen. Men en positiv grej ur Exch's synvinkel är ju att nu får ni bevisa för mig att ni faktiskt kan kriga och inte bara skicka fejks.

Dagens och månadens fråga är dock; Hur mycket ska MrManiac adla av fienden i detta krig, förra gången va det 0 byar så det kan bara gå uppåt! Bra förebild för dina medlemmar.
 

wafa

Member
Reaktionspoäng
0
Det blev som det blev och jag är övertygad om att bägge stammar kommer kriga hedersamt!

Både Masse och JesperC11 har visat att de är rakryggade och står för vad de säger, det har de min respekt för.
 

kakeru

Member
Reaktionspoäng
0
Det blev som det blev och jag är övertygad om att bägge stammar kommer kriga hedersamt!

Både Masse och JesperC11 har visat att de är rakryggade och står för vad de säger, det har de min respekt för.

It is what it is, sant. Kunde blivit väldigt annorlunda om det inte blev manipulering och förhalning från Exch sidan, inget du ska ha skit för, du är den ända reko spelaren i Exch i mina ögon. Synd det är olika sidor av kriget nu bara =)
 

Vurpalainen

Member
Reaktionspoäng
2
Side 1:
Tribes: Core
Players:

Side 2:
Tribes: ExcPhA ExcPhO
Players:

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 270
Sida 2: 255
Skillnad: 15

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 192
Sida 2: 10
Skillnad: 182

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 2,582,715
Sida 2: 2,142,924
Skillnad: 439,791

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,842,893
Sida 2: 98,778
Skillnad: 1,744,115

image.php
 

Penna

Member
Reaktionspoäng
0
trevligt att ni de lägger uppstatsen på internadlings stammen också, mycket underhållande
 

jesperc11

Member
Reaktionspoäng
0
trevligt att ni de lägger uppstatsen på internadlings stammen också, mycket underhållande

Ja det hade varit mycket lättare om ni slutade flytta runt spelare mellan dessa två stammar. Dom senast dagarna har ni flyttat ner spelare och upp spelare. Så länge ni inte kan bestämma vilken av stammarna spelarna tillhör, så kommer vi att vissa stats från båda.

Men jag är inte omöjlig :awsm:

Side 1:
Tribes: Core
Players:

Side 2:
Tribes: ExcPhA
Players:

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 100
Sida 2: 12
Skillnad: 88

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 968,714
Sida 2: 117,720
Skillnad: 850,994

image.php


Så min bästa Penna hoppas att du blir gladare av detta :cool::)
 

DeletedUser

Guest
trevligt att ni de lägger uppstatsen på internadlings stammen också, mycket underhållande

Eftersom en spelare i eran "internadlingsstam" har tagit en by från mig så finns det väl ingen andledning till att inte ha med den..
 

DeletedUser

Guest
Sen var det väl så att Exc stammarna inte svarade med eld på direkten? Statsen är iofs aldrig jämna så här tidigt i ett krig.
Det ska bli kul att se hur båda sidor klarar denna fejd och må bästa stam vinna! :awsm:
 
Topp