Bildredigeringstävling

DeletedUser

Guest
Det är nu torsdag och klockan är över 17:00 och jag var den enda som postade ett bidrag till tävling nr 2, betyder det att jag vann? : D
 

DeletedUser

Guest
Det är nu torsdag och klockan är över 17:00 och jag var den enda som postade ett bidrag till tävling nr 2, betyder det att jag vann? : D

Kolla på det ursprungliga inlägget till tävlingen så kommer du se att den blev redigerad för några dagar sedan... Det är på lördag klockan 17 den tävlingen avslutas =)

Däremot tävling 1 avslutas ikväll klockan 20:00...
 
Reaktionspoäng
0
25prcc8.png
 

DeletedUser

Guest
Första priset i den allra första bildredigerings tävling går till.
*Trumvirvel*
Darkdwarf

abstraktsig.png


Motivering:
För att med paint, ha skapat en väldigt fin och estetiskt tilltalande signatur med en riktig "wow-effekt" bakom. Att du skrev ditt namn med penseln istället för att använda text tool bidrog mycket till bilden. Bra jobbat!

Vill även passa på att nämna att Schitzofobi gjorde ett riktigt snyggt hjärta med svärd i =)

Darkdwarf får nu gärna kontakta mig om han har intresse att bli en av domarna i nästa tävling eller om han hellre vill skicka in mer bidrag.
 

DeletedUser

Guest
Ni får ursäka förseningen med att utse en vinnare i tävling 2.. Har vart borta ikväll så...

Då det bara var 1 bidrag så var det ju inte särskilt lurigt :)

Kanske var det för att Captain Awesome's bidrag var så snyggt som det var eller för att ingen helt enkelt hade tid... Men iaf, det var ett grymt bidrag.

Motivering: Han är helt enkelt Awesome (och hade inga motståndare). Bilden talar nog för sig själv =)

xojqet.png
 

DeletedUser

Guest
Ni får ursäka förseningen med att utse en vinnare i tävling 2.. Har vart borta ikväll så...

Då det bara var 1 bidrag så var det ju inte särskilt lurigt :)

Kanske var det för att Captain Awesome's bidrag var så snyggt som det var eller för att ingen helt enkelt hade tid... Men iaf, det var ett grymt bidrag.

Japp, tror det är därför ;)
haha, synd att inte fler ställde upp i tävlingen, vill se fler bidrag till nästa! :(
 
Topp