Bakgrund till Tjekans beslut

MotoX

Member
Reaktionspoäng
0
Har inget med mitt humör att göra, det är alldeles förträfflligt för stunden (ledigt från jobb tills 7/1)

btw, jag har sysslad med både karate å judo....så visst respekt är ingen nyhet här....

Dock ser jag en tendens att bortförklara TJEKANS fall med att "dom sluta för det va inget kul längre" å detta e rent bull...t!

Dom var 1:a med bravur men föll som ett korthus när pressen blev för stor,..... hur mycket respekt ska vi ge dem för det!?



Så respekt där respekt är på sin plats.




Respekt åt de som lyckades fixa så stormakten äntligen föll....å så dom föll sen......magplask utan dess like :/
 

DeletedUser

Guest
Grattis MotoX till "vinsten", jag slutade spela för att du var min fiende, skulle vara jätteroligt att fortsätta spela V3, men vågade inte :(
 

geronimo

Member
Reaktionspoäng
0
bäste motox, vem har klivit dig på tårna så hårt så att du inte kan släppa det här och gå vidare?

Du verkar vara en sån arg människa. Är det du som är Nillok i mash?:)

Men jag försöker igen, Måste det här forumet vara fullt av pajkastning och hårda ord mellan oss spelare?

Du får tycka vad du vill och även uttrycka det men gör det lite snyggare är allt jag ber dig om.
 

DeletedUser

Guest
behöver man säga mer moonflake? dessutom så är det mesta jobbet gjort av fd DSS spelare[/QUOTE]

Låt mig få njuta av stunden..;)
Har varit underdog o överlevt allt som jag provat på i tw..
Gav er bara ett vänligt tips för hur ni ska överleva... Det är som sagt bara gå ner på knä, eller krypa om ni så vill :eek:
 

MotoX

Member
Reaktionspoäng
0
geronimo:

Där, just där träffar du rätt!

Detta Vårt forum behöver ett uppvaknande, och varför tycker jag nu så?

Jo, sedan tidigare har jag sett liknande hända på flertalet forum när vi talar om online-gameing....

X antal mer eller mindre "vana" forum posters kommenterar diverse inlägg och dess relevans...vilket i sin tur resulterar i att varje forum
urholkas när det gäller variation....

Se till TW:s, du kan nästan räkna på dina fingar hur många som "vågar" postera numera.

Sluta med pajkastingen, visa respekt, gör ditten å datten...... även de som har en åsikt vill inte postera för dom får alltid höra att de skriver "fel" saker!

Jag vill visa att även den minsta åsikt är värd att postera...


Visst vill både du å jag att fler ansluter med diverse åsikter till detta forum/spel....och detta får vi inte genom pekpinnar från oss fearless posters.
 

geronimo

Member
Reaktionspoäng
0
Vågar folk inte skriva säger du? intressant, och detta beror på att folk som jag inte vill ha onödigt hårda ord i forumet?
eller att jag anser det onödigt att kasta paj och vara oförskämd?

eller håller du med om att du är en av dom som bidrar till att folk inte vågar skriva?

anledningen till att folk inte vill skriva tror iof jag mest beror på att man får varning för off topic så fort man byter ämne som vi gjort nu trots att ämnet ändå är förlegat. varför inte låta någon tråd spåra ur som du och jag gjort med den här?

Jag har även bett "andra" sidan dvs forna tjekanspelare att dämpa sig så jag vill inte bli beskylld för att ta någons parti som någon annan forumspostare påstod.

För ska jag vara ärlig så blev jag lite besviken själv på vissa i tjekan men jag respekterar alla spelare som kan uppföra sig som mogna människor. Sedan att vissa fattar för mig felaktiga beslut är något man lär sig leva med ju mer mognad man uppnår.

Man kan inte utgå ifrån att man alltid är den som har rätt även när man tror sig ha det. Andra har ändå rätt att tycka annorlunda.

Ännu en gång ber jag alla att säga vad dom vill så länge man är hövlig
 

persifal

Member
Reaktionspoäng
2
Låt mig få njuta av stunden..;)
Har varit underdog o överlevt allt som jag provat på i tw..
Gav er bara ett vänligt tips för hur ni ska överleva... Det är som sagt bara gå ner på knä, eller krypa om ni så vill :eek:


Har också överlevt allt jag provat på i TW. Hittils har det dessutom gått utmärkt utan att krypa... :)

Men visst du har en poäng i att ingen stam kan klara hur många stammar som helst hur länge som helst. Men vi får väl hoppas att vi kommer långt med ödmjukhet och att det inte finns fler fega stammar som attackerar oss i ryggen... Då ska det förhoppningsvis gå bra ett tag till! :cool:
För du menade väl inte att vi riskerar att bli attackerade i ryggen av ytterligare en mäktig motståndare? :eek:
 
Senast ändrad:

MotoX

Member
Reaktionspoäng
0
Hårda ord/kasta paj etc är inte vårt gebit....vi har moderatorer för detta ändamål.

Yep, jag kan säkert bidra med diverse......försöker dock hålla mig till de posteringar som är gjorda av folk som
har lagt till sig med ovanan att hela tiden fara med osanningar.

Vi har moderatorer av en anledning...låt dessa sköta sitt jobb -


Hur kan vi som kanske anser oss hövliga (t.o.m äldre) påpeka för en 13-åring att han/hon ska hålla en viss "nivå"
på sina posteringar!?


Jag för en uppskattar alla åsikter, speciellt från yngre medlemmar, dock inte de "äldre" som lagt till sig med ovanan att
alltid fara med osanningar eller ren propaganda.....
 

geronimo

Member
Reaktionspoäng
0
Hårda ord/kasta paj etc är inte vårt gebit....vi har moderatorer för detta ändamål.

Yep, jag kan säkert bidra med diverse......försöker dock hålla mig till de posteringar som är gjorda av folk som
har lagt till sig med ovanan att hela tiden fara med osanningar.

Vi har moderatorer av en anledning...låt dessa sköta sitt jobb -


Hur kan vi som kanske anser oss hövliga (t.o.m äldre) påpeka för en 13-åring att han/hon ska hålla en viss "nivå"
på sina posteringar!?


Jag för en uppskattar alla åsikter, speciellt från yngre medlemmar, dock inte de "äldre" som lagt till sig med ovanan att
alltid fara med osanningar eller ren propaganda.....

men nu låter ju inte du mig ha en åsikt om att vi alla kan hålla en hövligare ton utan då ska jag förlita mig på moderatorer?

Jag har inte heller sagt att jag har något emot någon åsikt mer än att jag ber alla framföra den på ett trevligare sätt.

Det har även fungerat för nu har även du dämpat dig till en trevligare nivå. Så fortsätt gärna på den linjen även om du stöter på folk som kör med osanningar och propaganda. Le och var glad så känns livet enklare även i tribbes otäcka värld.

Nu har väl dessa människor som du anser fara med osanningar ändå slutat spela så då kan vi ju slappna av?

Jag menar bara väl, önskar dig en god natts sömn nu för det ska jag ha iaf
 

DeletedUser

Guest
Tjekan har visst vunnit i V3!
Har man nått sina mål och varit #1 en längre tid, så har man vunnit.

Javisst, det känns säkert surt för vissa familjer/spelare att dom inte hann nå upp till samma nivå, vad gäller diplomati, strategi och stridskonst, för att kunna möta upp i krig.

Ja, V3 kommer nog snurra vidare, men X/Tjekans beslut rör om väldigt mycket för alla som stannar kvar, oavsett var dom befinner sig.

Xray och Tjekan har gjort ett suveränt jobb, det kan ingen frånta varken X eller Tjekan.
 

DeletedUser

Guest
Tjekan har visst vunnit i V3!
Har man nått sina mål och varit #1 en längre tid, så har man vunnit.

Javisst, det känns säkert surt för vissa familjer/spelare att dom inte hann nå upp till samma nivå, vad gäller diplomati, strategi och stridskonst, för att kunna möta upp i krig.

Ja, V3 kommer nog snurra vidare, men X/Tjekans beslut rör om väldigt mycket för alla som stannar kvar, oavsett var dom befinner sig.

Xray och Tjekan har gjort ett suveränt jobb, det kan ingen frånta varken X eller Tjekan.

Absolut!!

Vi var störst,bäst och vackrast ..:)
Sen att vissa ser det som att vi gav upp....så fel man kan ha:)
Vi har helt enkelt ledsnat..VI har ett liv utan för TW som vissa inte verkar ha...Vi är vid vägens ände,vad mer ska vi göra??
Slåss mot 11 stammar?
Visst kan vi göra det,men till vilken nytta?
För att bevisa att vi kan? Tycker att vi redan gjort det!!
Vad ska vi göra för att få folks respekt?
Jag vet inte...............?
 

DeletedUser

Guest
Tjekan har visst vunnit i V3!
Har man nått sina mål och varit #1 en längre tid, så har man vunnit.

Javisst, det känns säkert surt för vissa familjer/spelare att dom inte hann nå upp till samma nivå, vad gäller diplomati, strategi och stridskonst, för att kunna möta upp i krig.

Ja, V3 kommer nog snurra vidare, men X/Tjekans beslut rör om väldigt mycket för alla som stannar kvar, oavsett var dom befinner sig.

Xray och Tjekan har gjort ett suveränt jobb, det kan ingen frånta varken X eller Tjekan.

Ett litet tag kanske, men sen är allt som vanligt igen. Fanns en hel hord med folk som skrek i forumet när DöD och CCCP gick ihop och bildade NoD.
Vissa sa att v3 var klar och hade fått en vinnare. Så blev det inte och v3 kommer få många vändningar innan den är klar att stängas. ;)

Men nån vinnare blir man inte för man uppnått sina mål. Egen seger kanske men inte i den stora massans ögon. Det krävs det mycket mer för att uppfylla.
 

DeletedUser

Guest
Ett litet tag kanske, men sen är allt som vanligt igen. Fanns en hel hord med folk som skrek i forumet när DöD och CCCP gick ihop och bildade NoD.
Vissa sa att v3 var klar och hade fått en vinnare. Så blev det inte och v3 kommer få många vändningar innan den är klar att stängas. ;)

Men nån vinnare blir man inte för man uppnått sina mål. Egen seger kanske men inte i den stora massans ögon. Det krävs det mycket mer för att uppfylla.

Agreed !!!
men det blir svårt att kalla Tjekan för förlorare.
Vad jag vet har dom inte förlorat nåt, tvärtom så sopade dem mattan med nWCW-k, stångades med nWCWma ett tag efter, och sen som en sista karamell slog dom luften ur ett par spelare hos fienden och sedan sade dem tack och hej.

Det jag syftar på är ju att ingen av de stammar som låg i krig mot Tjekan ens var i närheten av att gå om dem i rankingen.

Det vore samma sak som att kalla Roberto Durant för en förlorare, trots att han varit världsmästare i weltervikt flera år i rad.
Där har vi en kille som visste när han skulle sluta.

:)
 

DeletedUser

Guest
Jag måste säga att jag förstår tjekan.
Dom har varit största stam länge, och att hålla första platsen så länge kan jus es som en seger i dessa spelare ögon och det tänker jag inte ta ifrån dom.
Sen förstår jag också att många la av då det tar på kroppen och privatlivet att slåss så mycket och länge som tjekan har gjort.

Jag håller inte Tjekan som förlorar och inte heller som vinnare.

Tjekan var en era som kom och sedan passerade, och som jag kommer minnas med ett leende.

All ära till tjekan som stod ut så länge som dom gjorde. Skål på er.


MvH//Danne
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Tjek är varken vinnare eller förlorare. De uppfyllde sina mål, men de vann aldrig världen.

De kommer dock bli ihågkommna, de är nog ganska säkert ;)
 

DeletedUser

Guest
Jag måste säga att jag förstår tjekan.
Dom har varit största stam länge, och att hålla första platsen så länge kan jus es som en seger i dessa spelare ögon och det tänker jag inte ta ifrån dom.
Sen förstår jag också att många la av då det tar på kroppen och privatlivet att slåss så mycket och länge som tjekan har gjort.

Jag håller inte Tjekan som förlorar och inte heller som vinnare.

Tjekan var en era som kom och sedan passerade, och som jag kommer minnas med ett leende.

All ära till tjekan som stod ut så länge som dom gjorde. Skål på er.


MvH//Danne

Bra skrivet!
 

DeletedUser

Guest
Kollektivt självmord är ju inget jag skulle kalla bra på något sätt.
Talar man om detta i nutid så är det psykiskt sjuka människor eller
människor som blivit duperade av en starkare person/grupp som utför
ett sådant dåd.

Men när vi snackar spel, ett liv bland ettor och nollor. Där en stam som legat
på top mest hela tiden, med flertalet spelare på flera miljoner poäng, där
spänningarna och utmaningarna har blivit färre eller inte håller måttet.
Så tycker jag att det var ett jävla coolt beslut att ta.
Man måste inse att har man flera miljoner poäng så har man kämpat jävligt
mycket, samt lagt ner en hel del tid i att komma upp så pass! Då är det ett
stort beslut att bara släppa allt det!

Har inte haft med er att göra speciellt mycket, men jag är avundsam på ert
beslut, det är inget jag själv skulle våga göra (inte på en framtid iaf)

hoppas ni hittar era utmaningar och spänningar på annat håll än i V3

God Jul och Grattis på er!


Mvh MisterQ
ärkemupp i nWCWKb
 

geronimo

Member
Reaktionspoäng
0
Och så börjar dom hårda orden om och smutskastningen mot oss som är kvar igång igen.

visst teds jag har inget liv, precis dom orden du själv antagligen gillade att höra så länge du pallade vara en del av v3?
så lågt att ta till, det stärker verkligen bilden av dig som vinnare som la handskarna på hyllan med sådana genomtänkta ord. Nej nu har jag verkligen ändrat blid av dig. du la helt enkelt av för att du inte pallade fortsätta. och dina allierade i mash gav du blanka f... i så det känns bra att du tycker vi dessutom är utan liv för det måste vi bli nu när vi verkligen hamnade i klistret tack vare att vi satsade på fel häst

Har du sett xray gnälla? nej för han står för det han sa innan.

Sen övriga varför tugga om det här något mer. alla har sin åsikt klar om vad som hände. Allt som händer nu i tråden är att vissa forna tjekan kan förlora ansiktet vilket iaf jag inte önskar dom för dom gjorde det bra så länge dom var kvar. oavsett anledning till att dom slutade. vilket tydligen skiljer från medlem till medlem.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Agreed !!!
men det blir svårt att kalla Tjekan för förlorare.
Vad jag vet har dom inte förlorat nåt, tvärtom så sopade dem mattan med nWCW-k, stångades med nWCWma ett tag efter, och sen som en sista karamell slog dom luften ur ett par spelare hos fienden och sedan sade dem tack och hej.

Det jag syftar på är ju att ingen av de stammar som låg i krig mot Tjekan ens var i närheten av att gå om dem i rankingen.

Det vore samma sak som att kalla Roberto Durant för en förlorare, trots att han varit världsmästare i weltervikt flera år i rad.
Där har vi en kille som visste när han skulle sluta.

:)

antar att jag är en av dom du menar då jag fortfarande har inkommande anfall av en stam som inte ens finns längre dessa anfall visar på en sak iallafall att tjekan ej var slut som stam utan orkade helt enkelt inte kämpa längre vilket i mina ögon inte kan ses som en seger.

deremot så måste jag berömma beslutet att göra slag i saken och ge ett sista dödstjut och jag är glad att det blev jag som fick det mesta på mig,för detta hadde jag inte velat uppleva i ett "riktigt krig" nu kommer jag dock snabbt plocka tillbaks allt hehe 400.000 poäng går väl fort att adla hem igen.:D

så jag tackar för det fina lyft jag fått på listorna mvh odelyrius
 
Topp