Backstabbing

DeletedUser

Guest
Flåt, men vi kan ju diskutera om dom jag skrev?:)
Synd att det nästan itne finns några f.d. DM:are här på forumet, hade varit kul att höra vrf de backstabbade -Sth-.

Oj oj oj oj oj vilken nostalgisk tråd! :D


Guud va tiden gått fort :/


Och du frågade efter en f.d DM:are och här är jag, startade hos DM. (PA som stammen hette ända från första dagen då V6 startades).

Men any ways: Här kommer förklaringen till varför DM valde att backstabba -Sth-


Japp, det var på tal om att -Sth- skulle mergas med DM. när LAW och Horden knackade på dörren på Östra fronten.

-Sth- var väldigt rädda och visste att det inte skulle hålla om de ensamt slogs mot LAW och Horden så de valde att gå till DM. för att mergas - därmed kunna få deff från DM.

Jag som satt med i ledningen för DM. satt å diskuterade med hela ledningen, bl.a vår ledare: Sunflower och vi var väldigt skeptiska till varför -sth- ville mergas med tanken på att ledaren för -Sth- under den tiden var: Benetus.


Benetus, en kille som ingen av oss litade på riktigt och det är verkligen synd för hade -Sth- haft en annan mer pålitlig ledare under den tiden så hade mergen mellan DM. och -Sth- blivit sann.


DM. visste att mergen mellan -Sth- skulle vara bäst för båda stammarna eftersom DM-spelarna och -Sth-spelarna hade väldigt tajta relationer med varann. Spelarna hade ju hjälpt varann hela tiden på slagfältet och stammarna hade varit allians VÄLDIGT länge, MEN vi visste tyvärr inte riktigt vart vi hade Benetus. Var snacket om "mergen" bara en fälla för att plocka bort DM. som låg perfekt till på K54?


Eller var det merg på riktigt? Ingen visste något. Därför blev det beslutet att backstabba -Sth- istället och det fick DM. sota för senare när ACAB och även LAW backstabbade DM.


Så Benetus, om du läser det här meddelandet idag, om du ens finns kvar på TW eller hänger på TW-forumet, du skulle skippat allt strunt-snack i gemensamma forumet, allt propaganda som gjorde att DM-ledningen blev misstänksamma för.

Det är bättre att gå rakt på sak så man vet var man har varann. Men nu ska vi inte klaga på någon för det som hänt har redan hänt och vi lägger det bakom oss, alla vi gör våra misstag och såklart gjorde vi i DM. också misstaget att backstabba -Sth- . Det finns ingen som är änglar här.



Ja, V6 var verkligen en backstabb-värld. Enda från början.


Stammarna som backstabbat varann som ni inte nämnt var: Epic och Cafe som var allians från början men blev sedan fiender pga en spelare (tror det var vinnie- som utlöste bråket? ). Det var bråk mellan ledningarna. Eftersom det var så längesen så kommer jag inte riktigt ihåg om det blev nåt riktigt krig där innan Cafe lades ner pga ledarna inte orkade mer med TW.


The Clones var också inblandade i nån backstabb med -Mad?- eller hur var det?


Shit, det måste vara ett år sen nu, tiden går så fort :/ Jag saknar verkligen V6, faktiskt.

V6 var den världen som utvecklade mig som TW-spelare och såklart kommer man aldrig att glömma alla minnena från denna världen! Tack för alla goda stunderna på slagfältet både som vän och fiender - mina kära vänner.


/Zonic
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Om inte LAW hade backstabbat Mudnors stam (minns ej vad den hette) och DM, så hade vi i Horden nog känt oss säkrare med LAW söder om oss, och då hade vi nog gått på CP istället. Undrar hur världen skulle sett ut då :)
 

DeletedUser

Guest
Horden och .:RF:. låg redan i krig, LAW passade bara på när vi var försvagade.. Inte för att LAW hade haft några jätteproblem att slakta i fredstid men lite less vart man väll :p
 

DeletedUser

Guest
Att -Sth- och DM. skulle kunnat mergas är ju ett troligt scenario, som zonic föreslår, och om detta hade hänt hade världen antagligen sett väldigt annorlunda ut.

När jag tänker på V6 tänker jag alltid på den tid då det fanns fler stammar på de olika väderstrecken. Alltså: DM., -Sth-, Horden, LAW, CP, -OOOH-, m.fl. Med andra ord ungefär vid den tid då -RF- blev backstabbade. (btw. -RF- var namnet på mudnors stam, farmermaster).
 

DeletedUser

Guest
Horden och .:RF:. låg redan i krig, LAW passade bara på när vi var försvagade.. Inte för att LAW hade haft några jätteproblem att slakta i fredstid men lite less vart man väll :p

Vänta lite, det var väl mot -OOOH- som största delen av kriget utspelade sig? Det var väl ungefär när LAW backstabbade -RF- som Horden och -OOOH- mergade? Fast Horden kanske fortsatte att hugga på? Kommer inte exakt ihåg. :p
 

DeletedUser

Guest
så sant så, satt precis och kollade upp lite fakta ur dom bakre sidorna i forumet och det stämmer att det var -OOOH- och .:RF:. som krigade.. men skulle inte förvåna mig om horden hjälpte till på ett litet hörn :p
 

DeletedUser

Guest
Xaran, det var -OOOH- som var i krig med .:RF:., inte Horden.

Hade DM. mergat med -Sth- så hade LAW antagligen gått in i Horden vs -Sth- kriget. Sen hade CP rensat ut NV. Jag tror det iaf.
 

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
Shit, det måste vara ett år sen nu, tiden går så fort :/ Jag saknar verkligen V6, faktiskt.

V6 var den världen som utvecklade mig som TW-spelare och såklart kommer man aldrig att glömma alla minnena från denna världen! Tack för alla goda stunderna på slagfältet både som vän och fiender - mina kära vänner.


/Zonic

We miss you to.

Var här jag också lärde mig spela någorlunda iaf;)
 

DeletedUser

Guest
Mm -OOOH- och .:RF:. var de som låg i krig(tror de börja pga av några barbar byar:p). Vad jag vet så hjälpte inte Horden oss nått.
Megren kom när LAW backstabba .:RF:. om jag minns rätt:)
 

DeletedUser

Guest
så sant så, satt precis och kollade upp lite fakta ur dom bakre sidorna i forumet och det stämmer att det var -OOOH- och .:RF:. som krigade.. men skulle inte förvåna mig om horden hjälpte till på ett litet hörn :p

Rättade mig själv.

Riktigt synd att man la av v6, den bästa och roligaste svenska världen, man har ju missat asmycket :O
 
Topp