Backstabbing

Blutoni

Member
Reaktionspoäng
0
Folk backstabbade la för att inte själva bli backstabbade. När det blev backstabb hela tiden så kände säkert många på sig att något skulle hända och backstabbade innan dom själva blev de. Har ingen aning, bara en gissning.
 

DeletedUser

Guest
Får jag? Får jag? Får jag?

Som föredetta ledare i .:RF:. så kan jag väl dra en sammanfattning.

Data Uven drog den rätt bra, men finns mer att säga.
Vi hade en rätt hyfsad allians ändå, funkade rätt fint mellan ledarna. Inga sura miner där eller något, men det var trots allt bara en tillfällig allians.
Vi skulle kötta Arwen, G/S och något mer random som jag inte minns.

Efter ett tag gick Borg emot oss, och även FiL om jag inte minns fel. Detta var LAW's fight, men den som innefattade diplomatposten före mig tyckte att det skulle vara trevligt att gå på även dessa. And so it shall be!

LAW tyckte det var deras fight, och bad oss indirekt att backa. Vilket vi inte gjorde, yayy! Vi är smarta.

Lite sån skit, sen så "råkade" vår rekryterare invita 5-6 pers från Borg vilket spädde på det hela ytterliggare. Och efter att några utav oss blivit erbjudna plats, vilket försenades utav kriget mot -OOOH- så "drog de över oss" på en helg, några fick gå över. Men de flesta la sig ner och dog, vilket faktiskt visade att LAW tog rätt beslut.

Vill ni ha mer info, så skriv. Jag har mer att berätta, men tror jag fått det viktigaste här.

kan tyvär inte holla med om det markerade, som fd G/S medlämm kan jag säga att det inte var laws fight som du utryckerdet, det var mer en slakt... men jaa ni backade inte vad jag kommer ihåg sog ni mera över efter att law åter hämtade sig äfter att ha tagit 40% av våra byar.. sen komm ju våra älskade fil och la sig i och vet inte om dom skulle adla oss dom med men law tog dom i alla fall tror jag...
 

DeletedUser

Guest
kan tyvär inte holla med om det markerade, som fd G/S medlämm kan jag säga att det inte var laws fight som du utryckerdet, det var mer en slakt... men jaa ni backade inte vad jag kommer ihåg sog ni mera över efter att law åter hämtade sig äfter att ha tagit 40% av våra byar.. sen komm ju våra älskade fil och la sig i och vet inte om dom skulle adla oss dom med men law tog dom i alla fall tror jag...

Vår allians gick ut på att kötta G/S, Arwen och den sista stammen.

Det du markerat syftar på Borg. Inte er.
 

gizzur

Member
Reaktionspoäng
0
Ska vi återgå till lite modernare backstabbing? Vilka va det senast som backstabbade en stam? :rolleyes:
 

barbosa

New Member
Reaktionspoäng
0
senaste som hänt kan nog va borg, som äntligen har vågat välja sida, känns som att dom har väntat länge på detta..
så nu när J III har fått detta övertag då passar dom fega i borg på att ge sig in i leken..
 

Starien

Member
Reaktionspoäng
0
Borgs ledare väljer sina favoritspelare och flyttar över till J III och kallar det merge. Medlemmarna som är kvar får veta att det inte finns fler platser. Dagarna efter ansöker en stor del av medlemmarna som det inte fanns plats för och vips så fick de rum. De som är kvar i Borg ska nu adlas bort.
 

DeletedUser

Guest
senaste som hänt kan nog va borg, som äntligen har vågat välja sida, känns som att dom har väntat länge på detta..
så nu när J III har fått detta övertag då passar dom fega i borg på att ge sig in i leken..


Fegt?, nej lilla du, du är med i skog, ni är bara snea för att ni förlorar kriget.
 

DeletedUser

Guest
Snacka om att vi blev backstabbade.

Piaz du är spelets sanna drottning på detta område...
 

DeletedUser

Guest
Folk backstabbade la för att inte själva bli backstabbade. När det blev backstabb hela tiden så kände säkert många på sig att något skulle hända och backstabbade innan dom själva blev de. Har ingen aning, bara en gissning.



Jag tror samma som du, bättre att vara förberedd än att bli tagen på sängkanten
 

Blutoni

Member
Reaktionspoäng
0

DeletedUser

Guest
Skulle definitivt inte säga att det är v6s största backstab. LAW -> DM. är upprinnelsen till världskriget, annars så är väl Horden -> LAW en stor backstab.
 

DeletedUser

Guest
Beror på hur man ser det. DM.s backstab på -Sth- var väl inte något som diplomatiskt gjorde att LAW backstabbade DM. (LAW var ju med i stabben på -Sth-)?
 
Topp