Backstabbing

Blutoni

Member
Reaktionspoäng
0
V6 är för skön :)

T.E.W blev la backstabbade av sina allianser om jag inte minns fel?

De va yyigys, BAD och deras två systerstammar som gangbangade :D
 

Blutoni

Member
Reaktionspoäng
0
Nja, flydde vet jag inte. Va mer en merge. Jag va ju med i T.E.W innan. Jag hade inga behov av att fly, då jag inte förlorade någon by utan adlade istället. Vet inte om man kan kalla de för att fly, jag ser det som en merge.
 

Kött e gött

Member
Reaktionspoäng
0
I början av v.6 så backstabbade Horden stackars SIVA och det var dessutom Päronsodan som var den första att börja adla SIVA-byar :D
 

DeletedUser

Guest
omg de va ju aslängesen:p

borg är ett paar backstabbers :pmot oss i skog lika me jIII för långtlångt tillbaks

t0bbe,
Spelar roll om det var länge sen CRY backstabbade -Skog-?

Det finns många backstabbningar som utspelades för ännu längre sedan..
Bland annat..

LAW-RF
DM.--Sth-
ACAB-DM.
LAW-DM.
Horden-LAW
 

DeletedUser

Guest
t0bbe,
Spelar roll om det var länge sen CRY backstabbade -Skog-?

Det finns många backstabbningar som utspelades för ännu längre sedan..
Bland annat..

LAW-RF
DM.--Sth-
ACAB-DM.
LAW-DM.
Horden-LAW

kan du vara så snäll och visa mig de inlägget där ja skrev om de spelar nån roll om de va längesen?:confused:
 

DeletedUser

Guest
N-law-[ECB]

Den var väl mer invecklad än bara plain backstab men är inte jätteinsatt. Skumt var det i alla fall. :p

Sen så var det nån röra med G/Ws (aka. TUPOTW) familjestammar och en blev typ backstabbad eller utelämnad.
 

DeletedUser

Guest
Jo yyigis, BAD etc deras backstabb mot TEW var inget o leka med. Men precis som Blutoni skriver så var det en merge med SB. Men detta var långt ifrån hela TEW som gjorde. Det var många som bara förlorade några byar. Jag själv hade bara ett fåtal nytagna barbarbyar (ca 7st) där uppe i nordväst som en koloni.
Jag överlevde där uppe med 1 by och hade ungefär 100k i byar kvar längre ner i södern. Sen verkade inte yyigis att klara av att avsluta sitt arbete så den byn finns kvar och nu har jag varit med i J III en lång tid.
När jag ändå pratar om J III så var det inte äns en helt direkt backstabb mot SK.. De försökte dra in allianserna i ett självmordsuppdrag gentemot LAW utan någon som helst plan utan bara random tagning av byar. Avslutning av allians. Detta ledde tillslut till expansionsmöjlighet för J III vilket ledde till krig.
 
Topp