Backstabbing

gizzur

Member
Reaktionspoäng
0
Tänkte att vi kunde dra upp alla stammar som har blivit backstabbade, samt stammar som har backstabbat andra här.

Kan bli en rätt så rolig diskussion. Håll er on topic :)
 

gizzur

Member
Reaktionspoäng
0
Jag vill vara först!

Vi i CRY backstabbade -SkoG- under våran lilla tid vi hade tillsammans. Vi va först allierade med dem, sen så hitta vi inte fler folk på vår kontinent att köra över så då blev dom ett utmärkt mål för oss.
 

DeletedUser

Guest
Som Moderator så måste jag fråga vad som är så intressant med detta?
Är detta verkligen en nödvändig tråd?
 

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
Vi slipper gå off-topic ang. backstabbing iaf, så ja de behövs:)

Gizzur, elr hur kändes det bra att bs:a nu förstår du vrf alla andra också gör det?:eek:
 

gizzur

Member
Reaktionspoäng
0
Som Moderator så måste jag fråga vad som är så intressant med detta?
Är detta verkligen en nödvändig tråd?

Med all din respekt. Då slipper vi ju ta upp allt sånt här i andra trådar. Samt att det kan bli en intressant diskussion.

Är väl bara bra ifall du slipper sitta och skriva i andra trådar om att vi ska hålla oss on topic.
 

DeletedUser

Guest
Oo, som jag minns så skrev de ungefär så här i krigsförklaringen.

"Ni har inte vuxigt så snabbt som ni borde för att förtjäna att vara allierade med oss" och lite senare i samma krigsförklaring "Ni adlar byar"

Kanske lite vinklat efterssom jag spelade i RF då, men vad gör man åt det? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jag vill vara först!

Vi i CRY backstabbade -SkoG- under våran lilla tid vi hade tillsammans. Vi va först allierade med dem, sen så hitta vi inte fler folk på vår kontinent att köra över så då blev dom ett utmärkt mål för oss.

omg de va ju aslängesen:p

borg är ett paar backstabbers :pmot oss i skog lika me jIII för långtlångt tillbaks
 

DeletedUser

Guest
Flåt, men vi kan ju diskutera om dom jag skrev?:)
Synd att det nästan itne finns några f.d. DM:are här på forumet, hade varit kul att höra vrf de backstabbade -Sth-.

Var det inte att ni skulle merga med -sth-? Som jag hört ifrån DM-spelare iaf ...
 

DeletedUser

Guest
Flåt, men vi kan ju diskutera om dom jag skrev?:)
Synd att det nästan itne finns några f.d. DM:are här på forumet, hade varit kul att höra vrf de backstabbade -Sth-.

De vart ju övertygade om att de hade LAW i ryggen om de gick på Sth.....och det var ju sant iofs, fast med en dolk :p
 

DeletedUser

Guest
Varför högg egentligen LAW, RF i ryggen? Expansion? Eller vad?

Får jag? Får jag? Får jag?

Som föredetta ledare i .:RF:. så kan jag väl dra en sammanfattning.

Data Uven drog den rätt bra, men finns mer att säga.
Vi hade en rätt hyfsad allians ändå, funkade rätt fint mellan ledarna. Inga sura miner där eller något, men det var trots allt bara en tillfällig allians.
Vi skulle kötta Arwen, G/S och något mer random som jag inte minns.

Efter ett tag gick Borg emot oss, och även FiL om jag inte minns fel. Detta var LAW's fight, men den som innefattade diplomatposten före mig tyckte att det skulle vara trevligt att gå på även dessa. And so it shall be!

LAW tyckte det var deras fight, och bad oss indirekt att backa. Vilket vi inte gjorde, yayy! Vi är smarta.

Lite sån skit, sen så "råkade" vår rekryterare invita 5-6 pers från Borg vilket spädde på det hela ytterliggare. Och efter att några utav oss blivit erbjudna plats, vilket försenades utav kriget mot -OOOH- så "drog de över oss" på en helg, några fick gå över. Men de flesta la sig ner och dog, vilket faktiskt visade att LAW tog rätt beslut.

Vill ni ha mer info, så skriv. Jag har mer att berätta, men tror jag fått det viktigaste här.
 
Topp