-BA- vs TDF

DeletedUser

Guest
So? Snart är den patetiska enklaven som är runt om mig att vara helt uppslukad av BFH, ni tappar mark dagligen och inget säger att det kommer förändras.

jag vill att vi ska bli mindre, 130 medlemmar är för mycket så jag bryr mig bara om vissa personer och jag supportar bara personer som är aktiva i stammen :p
 

Rutkowski

Member
Reaktionspoäng
1
jag vill att vi ska bli mindre, 130 medlemmar är för mycket så jag bryr mig bara om vissa personer och jag supportar bara personer som är aktiva i stammen :p
Jag menar inte att ni skall bli mindre; ni skall vara helt utan någon som helst ledning. Vi har snart tagit över varenda by ni har i centrum, eran ledning kommer vara i exil i utkanten av världen.
 

DeletedUser

Guest
Jag menar inte att ni skall bli mindre; ni skall vara helt utan någon som helst ledning. Vi har snart tagit över varenda by ni har i centrum, eran ledning kommer vara i exil i utkanten av världen.

Detta är vår vision och de vi haft hittils har slagit in. som SFE:s försvinnande liksom VoS upplösning.
 

DeletedUser

Guest
Håller med!!Krossa dom!!Jag är hur långt ifrån dom som helst, men ändå:p xD
 

DeletedUser

Guest
hur många krig klarar BFH igentligen? :confused::eek:

Det beror väl på vilka som krigar mot dem?

Och hur många som gör det samtidigt...
De har ju inte blivit försvagade av krigen utan istället förstärkta av dem... Så fortsätter det såhär så tror jag de klarar sig ett tag till.
 

DeletedUser

Guest
nej inte om krigen är bara 1 dag mellanrum då hinner dem inte bygga trupper
 
Topp