-BA- vs TDF

mackan 9123

Member
Reaktionspoäng
0
eftersom TDF attackerar mig just nu och har hotatflertal av våra medlemmar startatr vi här med krig emot dem:D
 

DeletedUser

Guest
Jaha... är det intressant? Eller var det bara för infons skull?
 

DeletedUser

Guest
Av min erfarenhet som en del av ledningen kan jag säga nästan direkt att vi inte kommer gå in i en IAP eller alliance, men kanske någon form av IAP så länge TDF existerar..

Ta kontakt med lufsen75 eller rutkowski om ni så vill göra någon form av pakt.
Dock mkt säker på att inget blir av
 

Rutkowski

Member
Reaktionspoäng
1
fearme är korrekt, vi vill inte ha några allianser. Vi har dock TDF som huvudmål och ifall -BA- kan hålla sig ifrån oss i de områden som är TDF-täta så tror jag att de bör vara säkra ifrån oss också.
 

Rutkowski

Member
Reaktionspoäng
1
Nej. Vi tar de byarna vi har planerat att ta och sen är det bäst för er att ni inte står ivägen. =)
 

DeletedUser

Guest
Jag önskar -BA- och BFH lycka till. Krossa dem! De tar min by i detta nu.. så krossa de små krypen!
 

slordimon

Member
Reaktionspoäng
0
Enligt min erfarenhet av -BA- så borde inte TDF ha några större problem med dem.. Med BFH är det en annan sak:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
varför hatar alla TDF??

Eftersom att de flyr hela tiden in i nya stammar och dessutom så är nästan alla på detta forumet antingen med i BFH, vågar inte säga ngt annat eller så gillar dem bara inte TDF och gillar BFH bättre. Jag är mest av det sista alternativet:)
 

Leecon

New Member
Reaktionspoäng
0
varför hatar alla TDF??

TDF är ett gäng stammer som har mergat efter att de blivigt sönderslagna av BFH. Alltså är det inte dirket elitsoldater som bor där utan snarare de som vi i BFH inte orkade nobla alternativt var för små för att lägga energi på.

Med andra ord är det en skara oorganiserade rumpnissar som har skapat en stam, inte svårt att hata dem.
 

DeletedUser

Guest
jaha, är det bara därför???
i alla fall så har TDF inte hotat BA
 

mackan 9123

Member
Reaktionspoäng
0
jag har hört mina medlemmar sagt nått annat och jag tycker det var klent isf av TDF ledning att inte kontakta mig utan ge sig på min medlemmar.

Och slordimon underskatta inte oss igår kväll döda jag 4 st adle män av TDF och imorgon är det dags att ge tillbaka hehe så jag säger tack och adjö till en TDFare imorgon alltså:D

-BA- och BFH kommer att härska över denna värld;)
 

mackan 9123

Member
Reaktionspoäng
0
Nej. Vi tar de byarna vi har planerat att ta och sen är det bäst för er att ni inte står ivägen. =)

du ska jämt ta det så allvarligt Rutkowski okej ingen gemensamm claim lista men för att det inte ska bli nå misstag så kommer jag plocka alla tdf i mitt område så var inte där och stör attackera dom gärna men låt derass byar vara till mig hehe:cool:
 

DeletedUser

Guest
varför skulle vi kontakta er om vi ville nobla en av era medlemmar??
det är bara dumt
 

mackan 9123

Member
Reaktionspoäng
0
ni har hotat jag har inte sagt nått om att ta byar ni skulle kunna hota mig men istället hotar ni mina medlemmar :cool:
 
Topp