-BA- vs TDF

Rutkowski

Member
Reaktionspoäng
1
du ska jämt ta det så allvarligt Rutkowski okej ingen gemensamm claim lista men för att det inte ska bli nå misstag så kommer jag plocka alla tdf i mitt område så var inte där och stör attackera dom gärna men låt derass byar vara till mig hehe:cool:
Vi tar det vi vill ha, det är allt.
 

DeletedUser

Guest
???
Jag fattar inget här? Är inte hot om reppresalier och stamstöd etc etc en del av spelet? Jag skulle i alla fall tolka det så... politik och propaganda...

De enda jag anmält har varit dom som hotat med saker emot reglerna, som en som jag inte nämner, numera bannad, gjorde mot oss.

Normala in game hot tar jag bara på skoj :)
 

DeletedUser

Guest
du ska jämt ta det så allvarligt Rutkowski okej ingen gemensamm claim lista men för att det inte ska bli nå misstag så kommer jag plocka alla tdf i mitt område så var inte där och stör attackera dom gärna men låt derass byar vara till mig hehe:cool:

Du behöver inte oroa dig för Rutkowski. det är vi andra som tar alla byar och Rutkowski dödar TDFs anfall.
 

Rutkowski

Member
Reaktionspoäng
1
Du behöver inte oroa dig för Rutkowski. det är vi andra som tar alla byar och Rutkowski dödar TDFs anfall.
Precis. Jag är som en magnet, en oförstörbar en. TDF har aldrig ens lyckats ta ner min lojalitet under 100 på någon av mina byar trots min position i deras enklav, en enklav som snart kommer bli utrotad. Under tiden så har resten av stammen plockat tjogtals av TDFstammar och deras makt över de centrala kontinenterna är mycket snart tillintetgjord.
 

Rutkowski

Member
Reaktionspoäng
1
försökte bara skicka all information i BFH till TDF :p
Jo, vi visste detta. Rätt uppenbart faktiskt.

Antar dock inte att du hörde vad som hände Chuke när han spionerade? Han blev av med en by och kommer bli av med mer. Lämna det sjunkande skeppet som de råttor ni är istället.
 

DeletedUser

Guest
Jo, vi visste detta. Rätt uppenbart faktiskt.

Antar dock inte att du hörde vad som hände Chuke när han spionerade? Han blev av med en by och kommer bli av med mer. Lämna det sjunkande skeppet som de råttor ni är istället.

första gången jag försökte xD
hoppas det blir annorlunda nästa gång xD
 
Topp