B2K vs WET

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Galeenpanda

Member
Reaktionspoäng
0
Jag får också hålla med om att WET är en bra stam även om jag spelar i B2K måste jag kunna beröma våra motståndare för att dem klarar detta krig såpass bra!
Ni är härliga krigare.

/pandis
 

DeletedUser

Guest
Ser att Doomzzon lämnat WET. Interna strider redan? Ni borde sitta o snipa adlar o göra ert bästa istället att bråka med varandra, WET! :)
 

DeletedUser

Guest
Ser att Doomzzon lämnat WET. Interna strider redan? Ni borde sitta o snipa adlar o göra ert bästa istället att bråka med varandra, WET! :)

Förstår honom helt! Många som har slutat i wet o dom som e kvar har tappat kämpaglöden sen så blev han av med en heldel off för att hans kö inte ducka anfallen han hade på sig...
 

Isorill

New Member
Reaktionspoäng
0
Vissa har indeed gett upp mer än vad andra har gjort i vår stam. Jag kan inte vara sur på någon om detta för att det finns en gräns i detta spel då kvantitet slår kvalitet. Som det ser ut är det ca 150 spelare mot 17. Med detta säger jag inte att vi har gett upp eller något liknande utan det jag säger att jag förstår de som har tröttnat under de senaste dagarna.
 

DeletedUser

Guest
Isorill mena inget illa med det jag skrev fall du fatta fel :)

Wallin stämmer dom flesta krig går att vända på ett eller annat sätt.
 

DeletedUser

Guest
Att B2K inte tar med övriga stammar är ren idioti då de faktiskt har en diplomatisk relation med dessa.
Jag är/var Calc och den enda som jag faktiskt kan säga gjort något vettigt är Karagara, som ofta brukar vara vettig.

Ett fortsatt lycka till, till WET.

MVH
Haroo
 

DeletedUser

Guest
Det verkar som både B2K och WET presenterar statistik som rena propagandaministrarna. WETs statistik sträcker sig ju längre bakåt - ända från deras backstabbning av Gnägg och är ju därför inte heller helt rättvis eftersom Gnägg sedan stod ensamma mot WET under rätt lång tid och då förlorade en del byar, det är därför det ser ut att vara plus för WET. Snart är det minus, var så säker. Sen är inte B2Ks statistik helt rättvis heller förstås. :)
 

DeletedUser

Guest
Uppdaterar statsen. Tog med ifrån exakt när vi skickade krigsförklaringen till WET. Och denna tråd handlar enbart om B2K och WET. Håll gärna tråden ren. Vill ni ta med andra stammar gör det i en annan tråd men denna handlar endast om det som jag skrev meningen ovanför.

Sida 1:
Stammar: B2K
Sida 2:
Stammar: WET
Spelare: Doomzzon, Calc

Timeframe: 19/01/2012 14:00:00till22/01/2012 18:34:05

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 27
Sida 2: 0
Skillnad: 27

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 166,957
Sida 2: 0
Skillnad: 166,957

chart
 

Theworys

Member
Reaktionspoäng
0
Uppdaterar statsen. Tog med ifrån exakt när vi skickade krigsförklaringen till WET. Och denna tråd handlar enbart om B2K och WET. Håll gärna tråden ren. Vill ni ta med andra stammar gör det i en annan tråd men denna handlar endast om det som jag skrev meningen ovanför.

Sida 1:
Stammar: B2K
Sida 2:
Stammar: WET
Spelare: Doomzzon, Calc

Timeframe: 19/01/2012 14:00:00till22/01/2012 18:34:05

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 27
Sida 2: 0
Skillnad: 27

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 166,957
Sida 2: 0
Skillnad: 166,957

chart

Fan vad duktiga ni är! Ni måste vara stolta?
Vad nickar du in game?
 

DeletedUser

Guest
Skickat 23 01 12 19:12:18
Kriget mellan Wet Without TShirt (upplöst) och Born 2 Kill är över.


Tråden kan låsas.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp