B2K vs WET

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Det är lite skrattretande att ni beklagar er över en "gangbang", vi rensar och har adlar på väg mot en by, ni spejar av och stjäl den mitt framför oss. Ni vägrar släppa tillbaka den utan ska spela macho och dödar därefter det inkommande adelståget, ni hade tillräckligt många timmar på er att undvika åtminstone den bataljen men valde en annan väg och gå.

Körde ni den stilen med oss - Gör ni säkert så mot andra, ingen gillar översittare och därför slår folk tillbaka, antingen individuellt eller i grupp!
:cool:

Var finns "Gilla" knappen :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Hahaha, alltid lika kul att läsa allt surr på externa, skärp er för fan.

Det här är ett spel, vilket visa av er verkar ha glömt, och målet med ett spel kan man definera själv. Vissa spelar för att ha kul, andra vill vinna men bara om dem kan behålla sin "heder"(förövrigt ett väldigt odefinerat ord) och andra vill vinna oberoende vad det kostar.. Man får acceptera det sätt andra vill spela på och behöver inte börja bitcha bara för att man får i sig.. Min erfarenhet är ändå att dem som gråter som mest över gangbang brukar va dem som hoppar på nästa gangbang med störst entusiasm av alla:thinking: Det är trots allt så att man kan tacka sig själv för den sits man hamnar i, om man rekryterar spelare från en annan stam utan att detta sköts på ett snyggt sätt så ska man inte förvånas om dem förklarar krig. Samtidigt är att skicka fejks på random spelare ett ytterst ovanligt sätt att lösa en adelskrock, dessutom borde man inte förvånas om man kallas för feg ifall man hoppar på en stam som redan är i krig med flera andra.. Så kan bara be alla inblandade att behålla en bit av sin värdighet, håll klaffen på externa och försök er på att kriga lite istället, det var en jävla massa tjafs om 2 byar, tycker jag i alla fall. Håller förresten inte på nån stam, hoppas bara ni får ut lite kul ur det hela också^^

hej jooni det var inte igår :D

GL HF på båda sidor, gangbang eller inte. Händer på alla världar. get used to it och ta det som en man/kvinna w/e :p
 

DeletedUser

Guest
Det var väl ett jävla liv.

Visst kan man tycka att ett gangbang är fegt, men det tyder också på att man har jobbat på sin diplomati, som är en väldigt viktig del i de flesta krig. Om ni i WET har många stammar på er har ni egentligen inga andra än er själva att skylla. Det är inte era fienders fel att ni valt att inte ha några allierade som kan hjälpa till. Jag har själv varit med och blivit gangbangad, många gånger, så jag kan hyffsat väl sätta mig in i er position. Jag har oftast stått som vinnare efteråt också och det finns inget som säger att WET inte kan göra detsamma. Hur fegt det än må vara, så är gangbang en lyckad strategi i många fall. Det går inte att komma ifrån. Så självklart kommer stammar att fortsätta gangbanga. Vad kan man då göra åt saken? Stora spelare utnyttjar sina fördelar, små spelare utnyttjar sina. Att vara många spelare har också sina nackdelar, så varför inte försöka utnyttja dem?

Känner jag spelarna i WET rätt, så är det enda som saknas lite kämparglöd och mycket samarbete och kompromisser i de egna leden. Försök nu att inte gnälla och kasta paj för mycket, WET och B2K i synnerhet, det gör bara spelandet jobbigare och sätter en extra press på spelarna i fråga. Torskar ni i krig efter det här kommer ni alla stå med fingrarna i syltburken och påskruvat lock.

Att jag sedan hyser ett personligt agg både mot gangbangers i allmänhet och B2K som stam kan mycket väl speglas i detta inlägget. Men det är min ensak :)

/Sur jävel
 

DeletedUser

Guest
Lycka till WET! Gillar små stammar som er, hoppas ni tar er ur detta :)
 

JAMESBONDAGE

New Member
Reaktionspoäng
2
Lycka till WET! Gillar små stammar som er, hoppas ni tar er ur detta :)

Tack så mycket :)


Måste bara tillägga att allt tjaffs om gangbang hit och dit och all pajkastning från båda sidorna av detta myntet, Vi i WET och b2k då.

Ingen vinner på att sitta och tjabba vilka som uppför sig bäst på ett spel där taktik är det enda som räknas.

och på taktik så vinner b2k ganska bra på att anfalla oss, vilket även de flesta andra stammar inom tribalwars hade gjort.

Finns bara en sak att säga till B2K från min sida och det är lycka till och må bästa stam vinna :sneaky:

Over and out, Enclaved
 

Dr. Watson

Member
Reaktionspoäng
0
Nu ska vi inte gnälla.

Det visar bara att de stammar som tillsammans gått i krig mot oss inte har något på världen att göra därför att de inte kan slå ut 16 spelare själva utan måste ta hjälp utav andra. De är helt enkelt för dåliga och kommer garanterat inte finnas kvar på denna värld om ett antal månader.

Menmen, lycka till till er!
Får hoppas att vi i WET kan göra lite motstånd iallafall.


Mvh
Dr. Watson
 

DeletedUser

Guest
Nu ska vi inte gnälla.

Det visar bara att de stammar som tillsammans gått i krig mot oss inte har något på världen att göra därför att de inte kan slå ut 16 spelare själva utan måste ta hjälp utav andra. De är helt enkelt för dåliga och kommer garanterat inte finnas kvar på denna värld om ett antal månader.

Menmen, lycka till till er!
Får hoppas att vi i WET kan göra lite motstånd iallafall.


Mvh
Dr. Watson

usch då, säger som er ledare: "Isorill: Är inte upprörd. Konstaterar bara att ni enbart har ca 3 spelare som lever upp till våran standard."

Hoppas ni har något att bjuda på, hittills har ni bara bjudit på väderkvarns lekande dvs farm.

Må bäste stam vinna.

Mvh Super Brozz
 

Galeenpanda

Member
Reaktionspoäng
0
Tack så mycket :)


Måste bara tillägga att allt tjaffs om gangbang hit och dit och all pajkastning från båda sidorna av detta myntet, Vi i WET och b2k då.

Ingen vinner på att sitta och tjabba vilka som uppför sig bäst på ett spel där taktik är det enda som räknas.

och på taktik så vinner b2k ganska bra på att anfalla oss, vilket även de flesta andra stammar inom tribalwars hade gjort.

Finns bara en sak att säga till B2K från min sida och det är lycka till och må bästa stam vinna :sneaky:

Over and out, Enclaved


Tack och detsamma! :)
 

DeletedUser

Guest
Efter att krigsförklaringen kom så ser du ut såhär

Sida 1:
Stammar: B2K
Sida 2:
Stammar: WET

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 7
Sida 2: 0
Skillnad: 7

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 44,002
Sida 2: 0
Skillnad: 44,002

chart
 

DeletedUser

Guest
hej jooni det var inte igår :D

GL HF på båda sidor, gangbang eller inte. Händer på alla världar. get used to it och ta det som en man/kvinna w/e :p

Hej Purple:) nej det var det sannerligen inte, snarare två år sen^^

Ser att du inte verkar ha tappat allt för mycket sen dess.. Är glad att jag ligger långt ifrån dig atm i alla fall, men man kan ju hoppas på att vi stöter på varandra lite senare, när jag haft tid att växa på mig lite :D
 

DeletedUser

Guest
Ingen kan väl vara så sinnesslö så dom trott att B2K skulle släppa byarna till en annan stam.
Att spelarna vill byta stam är en sak.........men byarna tillhör B2K.
Vilket dom verkar göra snart också :)
Ta tebax byarna nu B2K.....dom är era.........
 

Isorill

New Member
Reaktionspoäng
0
Efter att krigsförklaringen kom så ser du ut såhär

Sida 1:
Stammar: B2K
Sida 2:
Stammar: WET

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 7
Sida 2: 0
Skillnad: 7

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 44,002
Sida 2: 0
Skillnad: 44,002

chart

Ganska fel eftersom det rör sig om B2K, Enade!, BOPE, BOPE-A, Gnägg och HB som en sida.

Sida 1:
Stammar: enadE!, B2K, Gnägg, BOPE, BOPE-A, HB
Sida 2:
Stammar: WET
Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 25
Sida 2: 33
Skillnad: 8

chart
 
Senast ändrad:

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Ganska fel eftersom det rör sig om B2K, Enade!, BOPE, BOPE-A, Gnägg och HB som en sida.

Sida 1:
Stammar: enadE!, B2K, Gnägg, BOPE, BOPE-A, HB
Sida 2:
Stammar: WET
Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 25
Sida 2: 33
Skillnad: 8

chart

Kanske stämmer men om du läser vad denna tråd heter står det B2K vs WET och inget annat.
 

DeletedUser

Guest
Kanske stämmer men om du läser vad denna tråd heter står det B2K vs WET och inget annat.

Bara irriterande att behöva se dem lägga upp massa stats för att "skryta" och få andra att tro att dem är så bra och kan adla oss utan problem, utan alls ha i åtake att vi har flera stammar på oss.. Just saying.. :cool:

Ska inte klaga, men inte lätt att hålla käften när man ser dem komma in här och skryta.. Creed till stammar som Gnägg, säga vad man vill om dem, men dem vet verkligen hur man ska försvara sig. B2K? Nej Usssch ;)
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Bara irriterande att behöva se dem lägga upp massa stats för att "skryta" och få andra att tro att dem är så bra och kan adla oss utan problem, utan alls ha i åtake att vi har flera stammar på oss.. Just saying.. :cool:

Ska inte klaga, men inte lätt att hålla käften när man ser dem komma in här och skryta.. Creed till stammar som Gnägg, säga vad man vill om dem, men dem vet verkligen hur man ska försvara sig. B2K? Nej Usssch ;)

Det kan jag hålla med dig om däremot :)

Ungefär som när ArBa gick mot oss när vi redan låg i krig mot 1,6 mille, nu lär väl ArBa klaga när jag skriver det här men läs om de inlägg ni själva skrivit i ArBa vs DOH! så kommer ni nog förstå vad jag menade.
 

DeletedUser

Guest
Ganska fel eftersom det rör sig om B2K, Enade!, BOPE, BOPE-A, Gnägg och HB som en sida.

Sida 1:
Stammar: enadE!, B2K, Gnägg, BOPE, BOPE-A, HB
Sida 2:
Stammar: WET
Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 25
Sida 2: 33
Skillnad: 8

chart


Personligen tycker jag WET gör jefla bra ifrån sig, Oavsätt om ni förklarade krig "själva" eller inte, förklarade ni fortfarande krig när de ligger i krig emot flera andra stammar redan, vilket kallas gangbang.

Och nej, tycker inte att denna är inte missledande, den är helt solklart tydlig, Wet Går inte minus, de går tillochmed + emot alla er skitstammar.

Hejja wet.
 
Senast redigerad av en moderator:

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Personligen tycker jag WET gör jefla bra ifrån sig, Oavsätt om ni förklarade krig "själva" eller inte, förklarade ni fortfarande krig när de ligger i krig emot flera andra stammar redan, vilket kallas gangbang.

Och nej, Goblin, denna är inte missledande, den är helt solklart tydlig, Wet Går inte minus, de går tillochmed + emot alla er skitstammar.

Hejja wet.

Läs det jag skrev igen ;)
 

DeletedUser

Guest
WETs fel att dom blir gangbanade det är alla fegas stammars fel som inte kan kämpa för sig utom måste bilda en stor grupp stammar mot en stam för att dom inte klarar dom själv fegt
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp