B2K vs WET

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Då det blivit missnöje över att ryktes tråden används till annat än vad den skall syfta på, iom detta så hoppas jag att ni kan försöka hålla denna tråd till allt som rör B2K samt WET.

B2K vs WET

Enjoy!

Leavers:
Doomzzon
Calc

Mvh Super Brozz
Diplomat för B2K
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ni kan lika gärna lägga till BOPE, HB, Gnägg med flera..

Skulle gärna möta er i ett krig stam mot stam där bästa stam vinner. Men nej, ni valde den fega vägen..

Har alltid frågat mig själv den frågan, att om man vinner en server. Vad är det roliga i det när man gjort det via fegspel med mera? Äckligt att se vad Tribalwars blivit...

Kan inte beskriva med ord hur oerhört besviken jag är på flera spelare i B2K.... Trodde faktiskt ni var bättre än såhär.. Men men
 

DeletedUser

Guest
Som sagt, ni vet ju redan vad vi har svarat på den biten.

Kul att se dessa påhopp. Men antar väl att det var för att vi gav er lite elektricitet när ni var som blötast.
 

DeletedUser

Guest
Som sagt, ni vet ju redan vad vi har svarat på den biten.

Kul att se dessa påhopp. Men antar väl att det var för att vi gav er lite elektricitet när ni var som blötast.

Påhopp? Ta det som du vill, men anser du själv att det är ett värdigt sett att vinna på? Att starta krig med en stam som redan har varit gangbangade sedan en lång tid tillbaka? Var är hedern i det?

Självklart blir man förbannad när man blir gangbangad på varje jävla server man spelar på... Men antar att du själv alltid varit på den gangbangande sidan, så du förstår väl inte frustrationen.. =)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Well still, det är erat egna fel. Vi hade inte tänkt gå på er förrens ni gjorde erat försök att få över halva våran stam. *Dumt gjort*.
 

Galeenpanda

Member
Reaktionspoäng
0
Kan ju också tillägga att eran patetiska krigsförklaring gjorde en del? vill du ha bevis..


Isorill idag kl 00:09
Hej.

Rekommenderar er starkt att hålla er borta från kriget. Detta kommer inte gynna er på något sätt och ni kommer enbart förlora byar på det. Spelaren SuperAfroLink från er stam har ett fejk tåg på vår spelare Doomzzon. Får vi fler incs från eran stam kommer detta tolkas som en krigsförklaring.

Mvh Isorill
 

DeletedUser

Guest
Well still, det är erat egna fel. Vi hade inte tänkt gå på er förrens ni gjorde erat försök att få över halva våran stam. *Dumt gjort*.

Ja, alltid lätt att skylla ifrån sig och bara se de ifrån sitt egna perspektiv..

Åter igen, kan du svara på frågan?

men anser du själv att det är ett värdigt sett att vinna på? Att starta krig med en stam som redan har varit gangbangade sedan en lång tid tillbaka? Var är hedern i det
 

DeletedUser

Guest
Kan ju också tillägga att eran patetiska krigsförklaring gjorde en del? vill du ha bevis..


Isorill idag kl 00:09
Hej.

Rekommenderar er starkt att hålla er borta från kriget. Detta kommer inte gynna er på något sätt och ni kommer enbart förlora byar på det. Spelaren SuperAfroLink från er stam har ett fejk tåg på vår spelare Doomzzon. Får vi fler incs från eran stam kommer detta tolkas som en krigsförklaring.

Mvh Isorill

Kallar du det en krigsförklaring? Vilket jävla land kommer du ifrån?
 

Galeenpanda

Member
Reaktionspoäng
0
Sverige, Tack!

Hur vill du att vi ska tolka det då... Om ni inte håller er borta från detta krig så kommer vi att adla er?
 

DeletedUser

Guest
Isorill idag kl 00:21
Hej.

Tänkte meddela dig att fortsätter du med attackerna riskerar du att dra in din stam i ett krig ni inte vill vara med i. Även kontaktat din ledning om detta.

Zieiza kanske säger det där pm dig något, anledning till att jag börja attackera er var för att en i eran stam adla en by jag bokat så fejka några av er när jag skulle ta byn han adlat, då fick jag det där pm av er ledning. Om er ledning hade varit smarta hade dom ej hotat med krig o istället bett om en förklaring o försöka på ett fredligt sätt inanna han börja hota! :)

Ifall du verkligen ville ha en fredlig lösning skulle du inte skicka massa fejks och kattas på oss från första början och attackera (du var bara ute efter en provokation) utan skriva med spelaren i fråga och försöka komma fram till en lösning.

Sverige, Tack!

Hur vill du att vi ska tolka det då... Om ni inte håller er borta från detta krig så kommer vi att adla er?

Adels, kattas, fejks med mera = Krigsförklaring av ER på OSS! Att VI tar det som en krigsförklaring ifrån eran sida? Ingenting i det Isorill skrevs tolkas som att vi ville ha krig, utan bara att vi tar era attacker som en krigsförklaring på grund av era attacker? Inte att vi på något sett ville ha krig med er?
 

DeletedUser

Guest
Sida 1:
Stammar: B2K
Sida 2:
Stammar: WET

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2
Sida 2: 0
Skillnad: 2

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 11,330
Sida 2: 0
Skillnad: 11,330

chart
 

karagara

Member
Reaktionspoäng
0
Ni kan lika gärna lägga till BOPE, HB, Gnägg med flera..

Skulle gärna möta er i ett krig stam mot stam där bästa stam vinner. Men nej, ni valde den fega vägen..

Har alltid frågat mig själv den frågan, att om man vinner en server. Vad är det roliga i det när man gjort det via fegspel med mera? Äckligt att se vad Tribalwars blivit...

Kan inte beskriva med ord hur oerhört besviken jag är på flera spelare i B2K.... Trodde faktiskt ni var bättre än såhär.. Men men



Du är bara löjlig med din inlägg

Ska du snacka om ärligt spel,var det du eller WET som hjälpte/skyddade dom spelarna sen början,var det ärligt av er att rekrytera spelare bara så där och ni måste ha fattat att något skulle hända när ni väljer att göra det ni gjorde

Feg spel ? --- tror att det var du som flera gånger skrivit i externa om vad som händer i B2K tack vare din spion och spioneri borde också räknas som feg spel eller
 

DeletedUser

Guest
Du är bara löjlig med din inlägg

Ska du snacka om ärligt spel,var det du eller WET som hjälpte/skyddade dom spelarna sen början,var det ärligt av er att rekrytera spelare bara så där och ni måste ha fattat att något skulle hända när ni väljer att göra det ni gjorde

Feg spel ? --- tror att det var du som flera gånger skrivit i externa om vad som händer i B2K tack vare din spion och spioneri borde också räknas som feg spel eller

Varför inte? Vi hade ingen relation med eran stam alls? Är väl spelarnas val ifall dem vill gå med oss av olika anledningar? Dem som kom över till oss kände flera stycken i våran stam sedan tidigare, varför skulle inte dem få spela med gammla vänner för? Varför spela i en stam man inte trivs i för?

Spion i B2K? Va? Vad pratar du om? Ifall du kände mig så skulle du veta att jag är en av dem som är starkast emot spioner, kan nog alla som spelat med mig intyga..
 

DeletedUser

Guest
Ifall du verkligen ville ha en fredlig lösning skulle du inte skicka massa fejks och kattas på oss från första början och attackera (du var bara ute efter en provokation) utan skriva med spelaren i fråga och försöka komma fram till en lösning.



Adels, kattas, fejks med mera = Krigsförklaring av ER på OSS! Att VI tar det som en krigsförklaring ifrån eran sida? Ingenting i det Isorill skrevs tolkas som att vi ville ha krig, utan bara att vi tar era attacker som en krigsförklaring på grund av era attacker? Inte att vi på något sett ville ha krig med er?

1+ ! Så detta krig är ett missförstånd då eller ? Från b2ks sida ?
 

Isorill

New Member
Reaktionspoäng
0
Som sagt, ni vet ju redan vad vi har svarat på den biten.

Kul att se dessa påhopp. Men antar väl att det var för att vi gav er lite elektricitet när ni var som blötast.

Är det ett påhopp att säga att ni gangbangar? Sanningen är den att det är B2K, HB, Gnägg, BOPE och BOPE A mot WET. Ser inte detta som ett påhopp utan det är ju bara så det är?
 

DeletedUser

Guest
Vi förklarade ett eget krig.

I guess you got WET by crying.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp