B2K vs WET

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Avsluta kriget då, och ta de som män sen när vi är färdiga stam mot stam o inte STAMMAR mot stam.
 

DeletedUser

Guest
går in o krigar istället? :)

Skulle gärna kriga med dig och er på ett värdigt sett, stam vs stam. Precis som isorill skrev så har vi B2K, HB, Gnägg, BOPE och BOPE A och lite Enade! på oss.. Vill inte påstå att det är jämna odds precis.

17 spelare (som varit gangbangade sedan lång tid tillbaka) vs över 100 spelare varav en av dem är helt full på både deff och off..
 

DeletedUser

Guest
Hahaha, alltid lika kul att läsa allt surr på externa, skärp er för fan.

Det här är ett spel, vilket visa av er verkar ha glömt, och målet med ett spel kan man definera själv. Vissa spelar för att ha kul, andra vill vinna men bara om dem kan behålla sin "heder"(förövrigt ett väldigt odefinerat ord) och andra vill vinna oberoende vad det kostar.. Man får acceptera det sätt andra vill spela på och behöver inte börja bitcha bara för att man får i sig.. Min erfarenhet är ändå att dem som gråter som mest över gangbang brukar va dem som hoppar på nästa gangbang med störst entusiasm av alla:thinking: Det är trots allt så att man kan tacka sig själv för den sits man hamnar i, om man rekryterar spelare från en annan stam utan att detta sköts på ett snyggt sätt så ska man inte förvånas om dem förklarar krig. Samtidigt är att skicka fejks på random spelare ett ytterst ovanligt sätt att lösa en adelskrock, dessutom borde man inte förvånas om man kallas för feg ifall man hoppar på en stam som redan är i krig med flera andra.. Så kan bara be alla inblandade att behålla en bit av sin värdighet, håll klaffen på externa och försök er på att kriga lite istället, det var en jävla massa tjafs om 2 byar, tycker jag i alla fall. Håller förresten inte på nån stam, hoppas bara ni får ut lite kul ur det hela också^^
 

DeletedUser

Guest
Hahaha, alltid lika kul att läsa allt surr på externa, skärp er för fan.

Det här är ett spel, vilket visa av er verkar ha glömt, och målet med ett spel kan man definera själv. Vissa spelar för att ha kul, andra vill vinna men bara om dem kan behålla sin "heder"(förövrigt ett väldigt odefinerat ord) och andra vill vinna oberoende vad det kostar.. Man får acceptera det sätt andra vill spela på och behöver inte börja bitcha bara för att man får i sig.. Min erfarenhet är ändå att dem som gråter som mest över gangbang brukar va dem som hoppar på nästa gangbang med störst entusiasm av alla:thinking: Det är trots allt så att man kan tacka sig själv för den sits man hamnar i, om man rekryterar spelare från en annan stam utan att detta sköts på ett snyggt sätt så ska man inte förvånas om dem förklarar krig. Samtidigt är att skicka fejks på random spelare ett ytterst ovanligt sätt att lösa en adelskrock, dessutom borde man inte förvånas om man kallas för feg ifall man hoppar på en stam som redan är i krig med flera andra.. Så kan bara be alla inblandade att behålla en bit av sin värdighet, håll klaffen på externa och försök er på att kriga lite istället, det var en jävla massa tjafs om 2 byar, tycker jag i alla fall. Håller förresten inte på nån stam, hoppas bara ni får ut lite kul ur det hela också^^


Du lät som en klok spelare. Dock så har du säkert gjort dig själv skyldig till whine någon gång så döm inte andra..
 

DeletedUser

Guest
Jag dömer er alla som pajkastning till listan av: poänglösa spelare!

Ha en fortsatt krigstigande och trevlig natt.

P.S Du kan inte aldrig säga att jag gjort mig skyldig till "whinande" med tanke på att du inte har den blekaste aning vem jag är.
 

Isorill

New Member
Reaktionspoäng
0
Det värsta är inte faktumet att vi fick en till stam på oss. Det värsta är faktumet hur feg B2K's ledning är, idag när jag vaknade till liv hade jag fått ett PM:

Super Brozz idag kl 11:05
God morgon Iso!

Jag fick tidigare under morgonen reda på att ni fått incs från vår spelare SuperAfroLink, han har därmed sagt att han är ledsen och kommer inte att gå på er mer för att slippa ett krig som du så fint beskriver med din text.

Ni kunde ju tagit det som män och skrivit redan då att nej fan vi vill kriga.
 

DeletedUser

Guest
Det värsta är inte faktumet att vi fick en till stam på oss. Det värsta är faktumet hur feg B2K's ledning är, idag när jag vaknade till liv hade jag fått ett PM:

Super Brozz idag kl 11:05
God morgon Iso!

Jag fick tidigare under morgonen reda på att ni fått incs från vår spelare SuperAfroLink, han har därmed sagt att han är ledsen och kommer inte att gå på er mer för att slippa ett krig som du så fint beskriver med din text.

Ni kunde ju tagit det som män och skrivit redan då att nej fan vi vill kriga.

Då tycker jag att vi fortsätter på våran pajkastning här inne om det var det du letade efter, finns annars ett PM iväg.

Isorill idag kl 14:20
Är inte upprörd. Konstaterar bara att ni enbart har ca 3 spelare som lever upp till våran standard. Er ledning ska vara helt värdelös. Men visst ha det kul.

- Är vi så dåliga så bör ni ta det utan att klaga: Trolololol
 

DeletedUser

Guest
Det värsta är inte faktumet att vi fick en till stam på oss. Det värsta är faktumet hur feg B2K's ledning är, idag när jag vaknade till liv hade jag fått ett PM:

Super Brozz idag kl 11:05
God morgon Iso!

Jag fick tidigare under morgonen reda på att ni fått incs från vår spelare SuperAfroLink, han har därmed sagt att han är ledsen och kommer inte att gå på er mer för att slippa ett krig som du så fint beskriver med din text.

Ni kunde ju tagit det som män och skrivit redan då att nej fan vi vill kriga.

ska ledningen vvara värdelös? hehe bara för att några stam hoppare säger det så betyder det inte att det e sant, för övrigt så har det kommit in nya spelare i ledningen sen stam hopparna lämna! Och om du forskar i vilka ledarna är så kommer du upptäcka att dessa ledare har vunnit flera värdar ;)
 

DeletedUser

Guest
Det märks att ni inte kan hålla trådar rena.

Och ni ska kalla er bra krigare..

Ni har väl ungefär antal spelare emot er som värsta hade som mest om jag minns rätt. TGOW får väl rätta mig :p
Men jag har då aldrig sett de klaga så mkt som ni gör.

Känn er hedrade istället att folk vill kriga. Ta det som en man och inte en mus.

Måtte de bliva mkt slakt :awsm:
 

karagara

Member
Reaktionspoäng
0
Varför inte? Vi hade ingen relation med eran stam alls? Är väl spelarnas val ifall dem vill gå med oss av olika anledningar? Dem som kom över till oss kände flera stycken i våran stam sedan tidigare, varför skulle inte dem få spela med gammla vänner för? Varför spela i en stam man inte trivs i för?

Spion i B2K? Va? Vad pratar du om? Ifall du kände mig så skulle du veta att jag är en av dem som är starkast emot spioner, kan nog alla som spelat med mig intyga..

Alla väljer i vilken stam ska dom spela,men har man spelat i en stam och tom IA så har man inte många alternativ än att dö i den stam (min åsikt bara),lämnar man kan allt hända och det måste man vara redo för.Som du sa så hade vi ingen relation och att vi ska bara kolla när ni rekryterar spelare till er utan att vi agerar skulle vara dumt

det du säger om spioneri osv tror jag inte alls på med tanke på dina inlägg i externa



Skulle gärna kriga med dig och er på ett värdigt sett, stam vs stam. Precis som isorill skrev så har vi B2K, HB, Gnägg, BOPE och BOPE A och lite Enade! på oss.. Vill inte påstå att det är jämna odds precis.

17 spelare (som varit gangbangade sedan lång tid tillbaka) vs över 100 spelare varav en av dem är helt full på både deff och off..

Hur många av dom stammar har ni attackerat först?Får se om jag tolkar rätt:vi säger att ni attackerar/adlar någon by av oss (medan ni krigar mot andra stammar) och vi väljer att gå i krig mot er då räknas vi som fega och gangbangers (PS ni har tagit byar från B2K genom att rekrytera från dom och ja kom inte med snacket om att folk själva vill gå över så dom fick göra det, ni har skickat minst 2 till inbjudan till spelarna som har "heder" och stannade)
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Det märks att ni inte kan hålla trådar rena.

Och ni ska kalla er bra krigare..

Ni har väl ungefär antal spelare emot er som värsta hade som mest om jag minns rätt. TGOW får väl rätta mig :p
Men jag har då aldrig sett de klaga så mkt som ni gör.

Känn er hedrade istället att folk vill kriga. Ta det som en man och inte en mus.

Måtte de bliva mkt slakt :awsm:

Alltid kul och bra med en diskussion. Finns ingen anledning att hålla detta inom sig. Vill man inte läsa så måste man inte.

Angående värsta så är det kanske inte precis samma sak med en kattas/farm gangbang som ett gangbang med ett flerstal större stammar på topp 10 vs en stam i miljonklassen. Men sure, anser att du att det är samma sak så.. =)

Jodå, som jag skrev innan. Hade gärna krigat med eran stam, stam vs stam (utan några andra inblandade).. Ska dock hålla med, helt klart förvånade att vi ser så farliga att alla stammarna i området måste gå på oss på samma gång.. Trodde inte det.. =) Men tack, säger en del om min nivå som spelare jämfört med era :)

det du säger om spioneri osv tror jag inte alls på med tanke på dina inlägg i externa

Upp med några meddelande ifrån mig då som på något sett bevisar att jag haft en spion i eran stam? Att få höra en sak ifrån andra och rykten med mera är inte samma sak som att personligen ha en spion i en annan stam.

Och ni klagar på pajkasting, ja här har ni en spelare som vet hur man gör....
 

Theworys

Member
Reaktionspoäng
0
Hur många av dom stammar har ni attackerat först?Får se om jag tolkar rätt:vi säger att ni attackerar/adlar någon by av oss (medan ni krigar mot andra stammar) och vi väljer att gå i krig mot er då räknas vi som fega och gangbangers (PS ni har tagit byar från B2K genom att rekrytera från dom och ja kom inte med snacket om att folk själva vill gå över så dom fick göra det, ni har skickat minst 2 till inbjudan till spelarna som har "heder" och stannade)

Orkar inte denna pajkastning, men säger som jag sagt innan det fanns ju en anledning att jag bytte stam. Ville bara kommentera att det var jag som skickade PM till wet och jag som drog med mig dem andra. Vi har inte fått några invites av wet. Tur att ni har Bixur is all Im sayin'

Peace
Pozpe
 

DeletedUser

Guest
Alltid kul och bra med en diskussion. Finns ingen anledning att hålla detta inom sig. Vill man inte läsa så måste man inte.

Angående värsta så är det kanske inte precis samma sak med en kattas/farm gangbang som ett gangbang med ett flerstal större stammar på topp 10 vs en stam i miljonklassen. Men sure, anser att du att det är samma sak så.. =)

Jodå, som jag skrev innan. Hade gärna krigat med eran stam, stam vs stam (utan några andra inblandade).. Ska dock hålla med, helt klart förvånade att vi ser så farliga att alla stammarna i området måste gå på oss på samma gång.. Trodde inte det.. =) Men tack, säger en del om min nivå som spelare jämfört med era :)

Försökte bara få upp ditt självförtroende lite ;)

Angående värsta så är det kanske inte precis samma sak med en kattas/farm gangbang som ett gangbang med ett flerstal större stammar på topp 10 vs en stam i miljonklassen. Men sure, anser att du att det är samma sak så.. =)

Krig som krig man skickar attacker mot varandra så vad är skillnaden..Visst nu finns det lite adel vilket gör det hela mer spännande än att bara kasta iväg sina kattas mot farmen/smedjan....Men det är endå ett krig såväl som ett farmkrig lr inte..

Hoppas du hajade vad jag menade...Är lite smått seg då man jobbar :)

Vi hade redan våra dunster i början av världen när vi körde över en av era sk toppspelare...
 

DeletedUser

Guest
Det är väll exakt så man ska tolka det? Går ni på oss tro fan vi inte bara sitter och kollar?

Det är lite skrattretande att ni beklagar er över en "gangbang", vi rensar och har adlar på väg mot en by, ni spejar av och stjäl den mitt framför oss. Ni vägrar släppa tillbaka den utan ska spela macho och dödar därefter det inkommande adelståget, ni hade tillräckligt många timmar på er att undvika åtminstone den bataljen men valde en annan väg och gå.

Körde ni den stilen med oss - Gör ni säkert så mot andra, ingen gillar översittare och därför slår folk tillbaka, antingen individuellt eller i grupp!
:cool:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp