Bästa stam och hur man spelar.

DeletedUser

Guest
sen´måste jag säga att benzocaines inlägg är fantstiskt sant
 

DeletedUser

Guest
Har försökt säga samma sak som Gefjon fick fram så bra i det här inlägget ett par gånger... Det möts alltid av samma svar, att det är väll inte rätt att man ska kunna adla barbars och bara deffa upp lite för att sega ner fienden. Men som Gefjon så fint får fram så är det något som används i verkligheten också, gillar man det inte är kanske inte TW spelet för dig, eller den här välden (IRL) en värld för dig.

Jag tvekar inte att [rs] var en grym stam, min mening är också att [rs] var grymma och det var den stammen som jag fostrades att se upp till när jag började spela TW. Men det håller inte att säga att man var bäst på allt om man inte finns kvar, för nått har ju lett fram till att DEMONS nu har ganska så överlägset läge. Att säga att det bara är ut tålighet är bara larvigt, för visst är det till stor del sant, men det är så TW, och världen i sin allmänhet funkar. Man kommer ingenstans om man slutar kämpa, och precis som men barbaradlingen är det bara något man måste acceptera.

Det finns andra saker än bara att kunna kötta

När jag ändå är igång måste jag passa på att säga att jag är extremt stolt och imponerad även DEMONS och allt vad ni åstadkommit som en av dess skapare!
 

DeletedUser

Guest
Kom ihåg att KILT drog bort mycket av T*ONS deff och fokus från eran front. Tror inte att ni skulle ha lyckats lika bra utan det.

Vill inte på något sätt sänka Seamen (då det är dom roligaste lirarna inom TW.se) med detta men man ska inte ta hela äran när andra hjälpte till

Jo jag vet det var ju det som var meningen med våran offensiv att TQON skulle lägga all sin kraft på er så vi skulle få en öppen gata :) och ni funkade väldigt bra som slagpåse ;)
 
Topp