Bästa moderatorn/administratören?

DeletedUser

Guest
ooh sånna här trådar gillar jag, hmm vem e bäst ja du mudde e nog faktiskt bäst fast ingen slår ju the all mighty gaffel men å andra sidan är ju jennifer rätt söt på kort så det får bli dom 3 som får min röst

Facepalm på dig :D Jennifer är inte ens med det svenska teamet.

Här pratar vi om tw.se dude, här är en tabell på alla namn (ser inte ut att vara uppdaterad dock :awsm: )

http://forum.tribalwars.se/showthread.php?t=19844


Som topic lyder, vem är bästa moderatorn/administratören på tribalwars.se? :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Jennifer var med förr, men inte nu längre. Tycker fortfarande att det är tråkigt att så få faktiskt har insett vem som är bäst.... :rolleyes::cool:
 

DeletedUser

Guest
jaha eftersom jennifer inte är med längre så får väl humble min röst då så då var det klart å Twilight det skall mkt till innan du blir lika söt som humble fast å andra sidan är ju jag gammal v2 spelar nä vet ni vad danney, keyser och mudde får min röst så nu har jag äntligen sagt det =O
 

DeletedUser

Guest
jaha eftersom jennifer inte är med längre så får väl humble min röst då så då var det klart å Twilight det skall mkt till innan du blir lika söt som humble fast å andra sidan är ju jag gammal v2 spelar nä vet ni vad danney, keyser och mudde får min röst så nu har jag äntligen sagt det =O

Jaha jag då?
Jag är också en gammal V2 spelare:(
 

DeletedUser

Guest
min favorit är nog twilight för att han är så dålig på wow
 

DeletedUser

Guest
min favorit är nog twilight för att han är så dålig på wow

Haha, i feel the love, kommer inte bli mycket spelande för mig på DH i år då det bara ledde fram till mobbing då folk inte såg skillnad på att lvla en ny gubbe och att lira end-game raids :p...
 

DeletedUser

Guest
du sprang runt med en gubbe och sa att den inte hade på sig attack sakerna

sen så hoppa du ifrån klippor och dog

något rekordförsök?
 

DeletedUser

Guest
a för din guide ville ju också va med och förstörde allt
 
Topp