Bästa moderatorn/administratören?

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Nja, det kvittar egentligen om jag är älskad eller hatad, jag försöker vara konsekvent.

Edit: Grey, vilket mail har jag inte svarat på? Skicka det igen så ska jag kolla. :)
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Tycker lite synd om Danney som har största delen av forumet och därmed blir han er "elaka tjat-tant" som hela tiden ger er varningar :).

Jag gillar Danney!

Edit: Lite minus får han för att han rättar mig hela tiden och är envis :(
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Ja ni spelare driver ju fram det värsta i mina mods! :O :awsm:

Ja men Gaffel, det är bra att de får släppa ut svängarna lite grann (alla utom Danney då - han blir bara jobbig :() så de inte blir så odrägliga :awsm:

Den bästa e haniana([IL]<3)

Cyborg, hon är möjligen den snyggaste av dem - men den bästa vette tusan :eek: Älskar fortfarande din motivering till min ban vännen (haniana) <33
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Fyllepostande på interna, skyddsban för att han inte ska förgylla er kväll för mycket :D...

Ryktas att Twille försöker ragga upp en annan i teamet men hittills misslyckas fatalt och vill ha tips!

Hahaha vem har du failat med nu Twille? Trodde inte du skulle ge dig så enkelt ;)
 

DeletedUser

Guest
Hahaha vem har du failat med nu Twille? Trodde inte du skulle ge dig så enkelt ;)

Klart jag inte ger mig, vill bara ha tips på raggningar :D... Jag ger aldrig upp, därför jag hade flest kontakter i DH i andra stammar ett tag ;)... Gillade att söka igenom fiendestammarna och ta kontakt med deras tjejer/kvinnor, effektivt tbh, kul också :D... Vissa kontakter finns kvar idag, andra har försvunnit, vissa finns kvar irl ;).
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Om vi säger såhär.... både Twilight och jag står i kalldusch efter att ha blivit nobbade av två töser i teamet. You know who you are!

Lol, det var det jag hörde lite lösa rykten om alltså från säkra källor ;)

Klart jag inte ger mig, vill bara ha tips på raggningar :D... Jag ger aldrig upp, därför jag hade flest kontakter i DH i andra stammar ett tag ;)... Gillade att söka igenom fiendestammarna och ta kontakt med deras tjejer/kvinnor, effektivt tbh, kul också :D... Vissa kontakter finns kvar idag, andra har försvunnit, vissa finns kvar irl ;).

hahaha, det är helt rätt det :rolleyes: Ska bli mycket intressant att följa din kampanj emot dessa "twillehatare" so keep us updated :rolleyes:
 
Topp