Bästa moderatorn/administratören?

DeletedUser

Guest
Har ni inte lärt er de att man inte skall ragga på sina vänner? De finns risk att vänskapen förstörs och inget finns kvar. Så lär er av en "mästare" att inte göra den saken.
 

DeletedUser

Guest
Haha, tror ingen hatar mig, hur skulle någon kunna hata mig? :eek:

Alla tjejer gillar mig, men dom vågar inte erkänna det, dom vill liksom inte falla för lätt så dom spelar svårfångade innan dom faller i fällan ;) :cool:

Har ni inte lärt er de att man inte skall ragga på sina vänner? De finns risk att vänskapen förstörs och inget finns kvar. Så lär er av en "mästare" att inte göra den saken.

Ptja, jag har faktiskt andra erfarenheter där det går fantastiskt bra och sen har man ett fåtal där man får undvika tjejer för att dom vill döda en (mitt ex till exempel, tacka gudarna att blickar inte kan döda, annars hade jag inte funnits nu).
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Ptja, jag har faktiskt andra erfarenheter där det går fantastiskt bra och sen har man ett fåtal där man får undvika tjejer för att dom vill döda en (mitt ex till exempel, tacka gudarna att blickar inte kan döda, annars hade jag inte funnits nu).

Nåväl, är det inte så man säger om alla sina ex rent hypotetiskt?
 

DeletedUser

Guest
Gillade inte Mudnor från början av olika anledningar, men han har verkligen mognat in i chefsrollen i forumet och han förtjänar verkligen den titel han bär idag.
 

DeletedUser

Guest
Känns inte som man har så många kvar i teamet att välja emellan... Men min röst går till Steph i varje fall, goare norrläning får man leta efter!
 

DeletedUser

Guest
fortfarande ingen som tycker om mig :(
tycker folk att mina forumsdelar är för små för att bry sig om att rösta på mig eller vad är det frågan om :awsm:
 

DeletedUser

Guest
hur kan ingen tycka om dig?!!
det är säkert för att det inte händer så mycket i dina forumsdelar.
 

DeletedUser

Guest
ooh sånna här trådar gillar jag, hmm vem e bäst ja du mudde e nog faktiskt bäst fast ingen slår ju the all mighty gaffel men å andra sidan är ju jennifer rätt söt på kort så det får bli dom 3 som får min röst
 
Topp