Bästa moderatorn/administratören?

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Som topic lyder, vem är bästa moderatorn/administratören på tribalwars.se? :awsm:

Motivera era svar gärna, själv ska jag fundera över ett noga utvalt och invecklat svar där Danney absolut måste sågas för att han är för mycket ego och inte har fixat mina rosa LC ännu :(
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Just det, Gaffel räknas inte heller - han är någon form av überadmin så det blir automatiskt fusk då han antagligen tror sig stå högre upp i näringskedjan :rolleyes:
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Som topic lyder, vem är bästa moderatorn/administratören på tribalwars.se? :awsm:

Motivera era svar gärna, själv ska jag fundera över ett noga utvalt och invecklat svar där Danney absolut måste sågas för att han är för mycket ego och inte har fixat mina rosa LC ännu :(

Wait, wat?

Jag nominerar mig själv, helt klart.
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Jag nominerar Steph helt klart för hennes sköna citat i skypen :awsm:
Haniana är dock inte långt bakom heller efter min och hennes sköna konvo via ticketsystemet efter senaste bannen! ^^ Men all heder till sättet du tog det på när min långa förklaring kom (har någon annan admin fått en förklaring till varför man är oskyldig på hela 3A4 sidor med 11 i storlek i word? ;)) :)

Och sen har vi ju vår "kära" Danney som vi alla låtsas älska, så han inte ska bli en vissen och vilseledd hest ute i den stora vida världen bland oss vanligt dödliga (finns säkert ovanligt dödliga också ^^) ;) Vår Rosa LC kampanj måste dras igång snarast i alla fall tycker jag ;)

Nej nu ska jag hålla mig in-game innan jag börjar få hatbrev för spam <3
 

DeletedUser

Guest
Bästa mod - Humble
Bästa admin - Hmm.. jag är så snel så har ingen riktig koll på ert arbete men Haniana gör sitt jobb bra iaf.
Trevligast att vara social med - Muddeee
Elakast - Danney, den enda som ger mig en massa förseelser, och då är det ändå i off-topic :(
 

DeletedUser

Guest
Tycker inte alls om popularitets omröstningar då folk kan ta illa upp om det inte får någon röst så därför tänker jag ge min röst senare till någon som inte redan fått nån (ser ni den moraliska korrektheten i det)....

Så ingen fara Danney, du får min röst senare
 

DeletedUser

Guest
Tycker inte alls om popularitets omröstningar då folk kan ta illa upp om det inte får någon röst så därför tänker jag ge min röst senare till någon som inte redan fått nån (ser ni den moraliska korrektheten i det)....

Så ingen fara Danney, du får min röst senare

Hahahaha hela inlägget är guld (y)
 

DeletedUser

Guest
Tycker inte alls om popularitets omröstningar då folk kan ta illa upp om det inte får någon röst så därför tänker jag ge min röst senare till någon som inte redan fått nån (ser ni den moraliska korrektheten i det)....

Så ingen fara Danney, du får min röst senare

*host*här har du chansen*host*

Gråter :(.

Jag är ju mer i bakgrunden i mitt arbete, gillar att gömma mig i skuggorna, men de som tar sig tid att lära känna mig brukar gilla mig ;).

OBS! Bits inte om ni vill snacka random eller bara snacka vanligt ^^
 

DeletedUser

Guest
V3 var är ni ? :(

vad hände med ett hederligt smörande för er mod.

kliar ni min rygg så kliar jag eran :awsm:

Skämt åtsido så säger jag mudde som mod och keyser som admin.
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Tycker inte alls om popularitets omröstningar då folk kan ta illa upp om det inte får någon röst så därför tänker jag ge min röst senare till någon som inte redan fått nån (ser ni den moraliska korrektheten i det)....

Så ingen fara Danney, du får min röst senare

Haha wat..?
 

EhnEn

Active Member
Reaktionspoäng
0
haha känner att jag måste dela med mig av detta:awsm:

Du är ju söt och så.... men att vara administratör är inte riktigt din grej ser jag här. <3

1 månad av Ehnen - resulterade i sin enda ticketrating.

14054589.jpg
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Måste ju helt klart säga Stehp (♥) som Admi och Nova som modd
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Får ge min te Mudnor som admin på V3 xD Mest för att han svarat på alla min tickets snabbt, och jag alltid fått de svar jag vill ha xD
 
Topp